Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tullut järkyttävät rypyt 43v.

Vierailija
28.06.2017 |

Sibelius ryppy, sitten muitakin ryppyjä otsaan, silmänurkkiin ns naururyppyjä. Onko kukaan muu näin ryppyinen tässä iässä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman muutama vuosi sitten ja järkytyin. Nyt en enää välitä, semmoista se elämä on! Itsestä ne tuntuvat aina 100x kamalammilta kuin ulkopuolisesta.

N49

Vierailija
2/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun 40 vuotta tuli täyteen kasvoihin alkoi ilmestymään kauheita ryppyjä. Vuodessa oli jo kaikki mahdollinen, luulin sitä ennen että ne tulee yksi kerrallaan vuosien aikana. Ei uuteen peilikuvaan meinannut millään tottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 50v ja sama tilanne. Kävin vähän oikomassa Botoxilla, tilapäinen apu mut kummasti mieltä piristi. Talvella sit taas ryppyinen:)

Vierailija
4/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ryppyni ovat järkyttäviä jo nyt, en edes halua ajatella tulevaisuutta. 37-v

Vierailija
5/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 42v ja mulla on tosi vähän ryppyjä. Iho on sileä ja kuulas, kiitos hyvien geenien ja elämäntapojen ansioista. Käytän luonnonkosmetiikkaa ja seerumia joka kosteuttaa. Mua luullaan aina vähintään 10v nuoremmaksi.

Vierailija
6/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 42v ja mulla on tosi vähän ryppyjä. Iho on sileä ja kuulas, kiitos hyvien geenien ja elämäntapojen ansioista. Käytän luonnonkosmetiikkaa ja seerumia joka kosteuttaa. Mua luullaan aina vähintään 10v nuoremmaksi.

Onneksi olkoon. Mua on luultu teini-iästä asti 10v vanhemmaksi.

Vierailija
7/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mulla on jostain syystä ollu viime vuosina lasten saamisen jälkeen kulmat liian usein kurtussa, ja jäänyt selkeä ryppy joka näkyy vaikka naama olisi kuinka rentona. Onko sitten sibeliusryppy vai mikä mutta olkoon siinä. Onneksi vastapainona naururypytkin. Lisäksi harmaannun hyvää vauhtia. Mutta jussina kysyttiin vielä papereita viiniä ostaessani joten en kai vielä ihan mummosta mene.

N29

Vierailija
8/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa luettavaa, tavallaan. Mutta onneksi olen mies, niin niitä rypyttömiä vuosia on edes vielä vaikka ja kuinka.

Vierailija
9/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä ap ja muut suht nuorina ryppyyntyneet, oletteko ottaneet paljon aurinkoa tai jopa tupakoineet?

Vierailija
10/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä ap ja muut suht nuorina ryppyyntyneet, oletteko ottaneet paljon aurinkoa tai jopa tupakoineet?

En ole tehnyt kumpaakaan. Ap

Vierailija
11/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottamalla ota aurinkoa, mutta ulkoilen aika paljon. En tupakoi.

Vierailija
12/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 50 suojakerrointa kasvoilla nyt parin vuoden ajan. Aurinko vanhentaa, ne jotka makaa auringossa paljon niin se näkyy ihossa. Nuorempana tuli maattua auringossa mutta sitä en oo tehnyt enäö vuosikausiin.

T.5

Vierailija
13/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50  ja ryppyjä ei juurikaan ole.

Juon paljon vettä, liikun, ei ole ylipainoa, syön terveellisesti ja olen onnellinen.

Vanhin lapsemme on kohta 30 vuotias ja kuulen usein, miten voin olla noin vanhan äiti.

Geeneistä kiinni pitkälti, oma äitini oli 70 vuotiaanakin aika rypytön ja nuorekas farkkuihin pukeutuva nainen.

Vierailija
14/14 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ryppyisyydessä oleellinen muutos neljänkympin kieppeillä. Toki elämäkin oli raskasta ja erittäin stressaavaa silloin ja ravintokin mitä sattuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi