Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin huutavat asiakkaat tajuavat,

Asiakaspalveluhenkilö
27.06.2017 |

Milloin huutavat asiakkaat tajuavat, että asia ei hoidu paremmin huutamalla? :D Minusta ainakin tulee epäpalvelualttiimpi jos joku huutaa. Olen ylimukava asiallisille asiakkaille.
Tänäänkin naisasiakas huusi asiasta jota ei HETI oltu hoidettu vaikka normaalistikin tämäntyyppisen asian hoitamisessa menee 1-2 vuorokautta. Valitti, saarnasi, blaa. Asiakas yritti saada minussa aikaan jotain reaktiota ja puhui minulle kuin olisin koko firma, mutta minun olisi vain tehnyt mieli kysyä onko sinulla henkilökohtaisia ongelmia. Tarvitsetko terapeuttia?
Huoh :) Voi raukkaa kun hän kovin yritti riehua ja saada suurta haloota aikaiseksi muttei saanut. Ei haittaa jos vaihtaa firmaa kun niitä hyviäkin asiakkaita on riittävästi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi