Milloin huutavat asiakkaat tajuavat,
Milloin huutavat asiakkaat tajuavat, että asia ei hoidu paremmin huutamalla? :D Minusta ainakin tulee epäpalvelualttiimpi jos joku huutaa. Olen ylimukava asiallisille asiakkaille.
Tänäänkin naisasiakas huusi asiasta jota ei HETI oltu hoidettu vaikka normaalistikin tämäntyyppisen asian hoitamisessa menee 1-2 vuorokautta. Valitti, saarnasi, blaa. Asiakas yritti saada minussa aikaan jotain reaktiota ja puhui minulle kuin olisin koko firma, mutta minun olisi vain tehnyt mieli kysyä onko sinulla henkilökohtaisia ongelmia. Tarvitsetko terapeuttia?
Huoh :) Voi raukkaa kun hän kovin yritti riehua ja saada suurta haloota aikaiseksi muttei saanut. Ei haittaa jos vaihtaa firmaa kun niitä hyviäkin asiakkaita on riittävästi