Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirveltääkö hammastahna teiän silmiä?

Vierailija
25.06.2017 |

Hampaita harjatessa tunnen sen "raikkauden" silmissä asti. Onkohan se tarkoituskin, vai onko vika silmissä? Käykö teille noin?

Älysin et voin pestä hampaat silmät kiinni, joten ei maailma tähän kaadu, kunhan ihmetyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oikeastaan kaikissa "raikastavissa" tuotteissa. Kirveltää silmissä ja ihossa. Ja punottaa. Jopa Lidlin joku kosteusvoide, jossa ei erikseen mistään raikkaudesta puhuta. Ei kuitenkaan varmaan ole mikään allergia, reaktio olisi varmaan silloin voimakkaampi.

Silmissä välillä katkeilee verisuonet, näyttää inhottavalta. Voikohan johtua hammastahnasta?

Ap.

Vierailija
2/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut laittaa hammastahnaan silmiin. Luultavasti kirvelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muita merkkejä, eri " makuisia ".....

Mulla tullut " outo " tunne suuhun, jos on ensin syönyt  jotain valkosipuli-jukra-kastiketta ja jonkin aikaa sen jälkeen pessyt hampaat.

Vierailija
4/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tullut " outo " tunne suuhun, jos on ensin syönyt  jotain valkosipuli-jukra-kastiketta ja jonkin aikaa sen jälkeen pessyt hampaat.

Voi jukra!

Oikeasti, mitä se on?

Vierailija
5/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi määrä tahnaa? Ite jos joudun jostain syystä käyttää marketin vaahtoovaa+maistuvaa tahnaa, niin pitää olla tarkkana ettei laita liikaa sitä harjalle.

Vierailija
6/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jukra!

Oikeasti, mitä se on?

jukra = jogurtti, eli tarkoitin valkosipulijogurttikastiketta

Vierailija
7/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jukra!

Oikeasti, mitä se on?

jukra = jogurtti, eli tarkoitin valkosipulijogurttikastiketta

Oliko tuo jokin puhelimen aiheuttama virhe vai kutsuuko joku oikeasti jogurttia JUKRAksi? 

Mitä helvettiä :D

Vierailija
8/9 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyne ei kirvele.  Nestemäisiä ja hajuttomia saatavilla näitäkin.

Vierailija
9/9 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut laittaa hammastahnaan silmiin. Luultavasti kirvelee.

Ja mä kun yritin tehdä mahdollisimman selväksi, että tarkoitin hammastahnan käyttöä vain suussa, välttyäkseni tällaisilta vastauksilta.

Kiitos asiallisesti vastanneille. Pitääpä kokeilla eri merkkejä. Voikohan ainesosaluettelosta päätellä, milloin kyseessä on raikastava tahna ja milloin neutraali? En halua tuhlata rahaa. Ostetut tahnat käytetään loppuun. Vaikka silmät kiinni!

Tällä hetkellä käytössä Rainbow'n vihreässä tuubissa oleva xylitoliakin sisältävä tahna. Kaikki perustahnat on ihan yhtä hurjia silmille.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan