Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opettajat suosii oppilaita sen perusteella harrastaako lapsi opelle mieluista urheilulajia tai sitävastoin, jotain taidemuotoa

Vierailija
25.06.2017 |

josta ope tykkää tai jota itse harrastaa. Esim. jos on musikaalinen, niin musiikkiopistossa soittava lapsi on suosikki tai jo tykkää jalkapallosta niin jalista pelaava lapsi on open mielestä paras. Ärsyttävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei

Vierailija
2/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä opettaja tietää ajaako lapsi motocrossia vai nyplääkö pitsiä?Ja opettaja onkin hulluna sieniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liikunnan opettajista tuon ainakin huomasi. Oikein halusi paperille kerätä, kuka harrastaa mitäkin, ja niillä statuksilla sitten mentiin koko yläaste, tietyt henkilöt kapteeneina ja tietyt seiskan oppilaina meidän "asennevamman takia".

Vierailija
4/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Eniten ärsyttää oppilaat, joiden vanhemmilla on helvetin vaikeaa ja keksivät kaikenlaisia suosimisteorioita kateudessaan, kun naapurin muksu saa paremman numeron...

t: ope

Vierailija
5/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän oon samaa mieltä, pojan ope ei tykkää jääkiekosta eikä varsinkaan junnukiekosta. Muista siitä usein kertoa (varmaan jotain omia lapsuustraumoja). Meidän poika luokan ainoa jääkiekkoa harrastava ja mollaa koko ajan. Ihan kevätjuhlassa todistusta antaessa muisti vähän piilovittuilla. Outoo...aikuiselta kasvatusalan ammattilaiselta...

Mutta olen tänä vuonna törmännyt muutamaan todella omituiseen opettajaan että kaipa niitäkin on moneen junaan

Vierailija
6/6 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä opettaja tietää ajaako lapsi motocrossia vai nyplääkö pitsiä?Ja opettaja onkin hulluna sieniin.

Tietää se kun heti kysyi lapselta. Lapsi vaihtoi uuteen kouluun ja ope oli heti kysymässä mitä harrastaa ja kertoi kuinka se ja se poika pelaa sitä ja sitä ja on luokan paras pallon heittäjä. Tästä ei mun lapsi hirveesti kuitenkaan innostunut. On enemmän sellanen taiteilijaluonne.

Ja olen itse tehnyt töitä luokanvalvojana ja todistanut tätä sivusta seuraten. Esim. yhden open mies oli innokas jääkiekkoilija ja open lapset sitä myös pelasti.  Arvaatte varmaan mitä harrastusta harrastava poika oli luokassa open suosikki?