Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kitalaesta lähtee aina nahka, kun syö jotain kuumaa. Ärsyttävää!

Vierailija
25.06.2017 |

Jonkunlainen rakko siihen vissiin ekana tulee ja sit se nahka hinkkautuu siitä kohtaa pois. Ärsyttää, kun se nahaton kohta on aina pitkään arka ja kipeä. Nytkin on kitalaessa kipeä kohta, kun tuli vahingossa hörppästyä liian kuumaa kahvia. 😕

Käykö muilla näin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee nahka, jos syö jotain kovaa esim. patonkia.

Vierailija
2/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtee nahka, jos syö jotain kovaa esim. patonkia.

Aivan. Tääkin oli mulla myös. Aina kun syön esim. hapankorppua tai kovia karkkeja niin saletisti saan kipeän kitalaen. Huoh! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi  jotain kuumaa ja nyt ihoa lähtee ja on ärsyyntynyt ärsyttävälle tuntuu kun ihon palanen roikkuu kitalaessa

Vierailija
4/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suussa ei ole nahkaa.

Vierailija
5/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee ulkomaisista tomaateista.

Vierailija
6/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt pakastepizzalajit vie oman kitalaen rakoille ja sitten irtoaa nahka. Toiset sitten ei vie. Ilmeisesti ainekset kuumenee enemmän jossain pizzoissa kuin toissa. 

Vierailija
7/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, suuhun voi tulla palovamma. Aika suora vihje sinulle siitä, että mattaisit hieman. 

Vierailija
8/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumien ruokien, tai juomien syöminen aiheuttavat palovammoja suuhun, nieluun, sekä ruokatorveen. Palovammat taas lisäävät noiden alueiden syöpäriskiä. Kannattaa oikeasti totutella vähän viileämpiin ruokiin ja juomiin. 

Vierailija
9/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan käy. Koska olen supervarovainen hysteerikko. Olisi aika harvinainen juttu. Pelkään just että liian kuuma polttaa tai syövyttää, siksi haluan vain viileän tai hyvin jäähdytetyn version. Ihmettelin miksi yksi tuttu veti selvästi kuumaa, olikohan se sittenkin joku henki eikä ihminen, koska en käsitä.

Vierailija
10/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ikenet kestä kovin happamia aineita, esim.hyvin sitruunaista salaatinkastiketta. Vaikka tykkäisin kyllä syödä sellaista. Onneksi lopetin alkoholin nauttimisen.

Vierailija
11/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söi  jotain kuumaa ja nyt ihoa lähtee ja on ärsyyntynyt ärsyttävälle tuntuu kun ihon palanen roikkuu kitalaessa

Suussa on limakalvot eli sellainen "iho". Kuten kurkussakin on.

Vierailija
12/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät voileivät ovat pahimmat. Päällä kuumaa juustoa ja leivässä rapeat reunat, aina menee kitalaki etuhampaiden takaa rikki. 

Vierailija
13/13 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suussa ei ole nahkaa.

On siellä joskus yöllä nahka(esinahka)