Olenko bt / onko sukuni bt sukua?
Suvussani on paljon työttömiä. Osa mt ongelmien takia, osaa ei vain kiinnosta työt ja osa ei saa töitä.
Sukuni on todella pieni ja vain pari käy duunarialalla töissä suvussani.
Yksikään meistä ei ole käynyt korkeakoulua.
Pari on kylläkin käyneet lukion, mutta ovat menneet amikseen sen jälkeen. Isän puolelta löytyy myös työttömiä ja pelkän peruskoulun käyneitä.
Sekä keskuudestamme löytyy ongelma suhtautumista alkoholiin. Etenkin kaljaa menee ja mielenterveydellisiä sekä muita sosiaalisia ongelmia löytyy joka puolelta.
Itsekin olen käynyt vain amiksen, nyt työttömänä ja asun vuokralla kerrostalossa.
Olen käynyt kerran etelässä kanarialla siis ja vain parikertaa hienossa ravintolassa.
Rehellinen mielipiteeni eineksistä ovat, että ne on ihan hyvän makuisia. Johtuen varmaan siitä, että parempaa en ole nähnyt..
Olen tämän kaikenpäälle lyhyt (170cm mies)
Eikä näillä eväillä kyllä taida päästä mihinkään " korkeampaan" sukuun eli ongelmani on se, että aina kiinnostuessani jostain naisesta selviää pian, että hän on eliitti suvusta ja sielä kaikki niin..
Tällakin hetkellä kämppäni on sotkuinen, koska kerään kaikenmaailman rojua jota saan milloin mistäkin ilmaiseksi ja ajelen vanhalla 90 luvun farmarilla.. ÄO:ni on alempi, kuin keskiverto suomalaisella.
Näiden lisäksi olen melko mahakas ja minulla on viikset. Ikää vasta 25v.
Taidan olla nuorille naisille pohjasakkaa?