Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn varatun kanssa, TAAS

Vierailija
25.06.2017 |

Mikä nykyajan nuoria miehiä vaivaa? Taas kerran tapahtui klassinen: tutustuin mieheen, joka väitti olevansa sinkku, mutta paljastuikin myöhemmin varatuksi? Mistä näitä ammattipettäjiä oikein tulee? Keneenkään ei voi ilmeisesti luottaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene heti panemaan, malttia malttia.

Vierailija
2/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa noin vähän perusteella, mutta jos sulle aina käy noin niin onkohan jotakin "pielessä" omassakin toiminnassasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuulen otsikon mielessäni Jokisen Ellun äänellä.

Vierailija
4/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene heti panemaan, malttia malttia.

Tämä, sekä kommentoija nro 2:n "Vaikea sanoa noin vähän perusteella, mutta jos sulle aina käy noin niin onkohan jotakin "pielessä" omassakin toiminnassasi?"

Seuraavan kerran kun tapaat mielenkiintoiselta tuntuvan miehen ja tuntuu, että teillä voisi olla keskenänne aineksia parisuhteeseen, niin ota kunnolla aikaa tutustuaaksesi ko. tyyppiin ihmisenä ja persoonana. Harvempi on niin patologinen valehtelija, että pystyy pitämään kaksoiselämän kulisseja pystyssä esim. parin kuukauden ajan niin, että tapaatte tiheästi ja olette muutenkin yhteydessä. Vasta sitten, kun olet varma että toinen on sitä mitä väittää olevansa, kannattaa edetä suhteessa intiimimmälle tasolle. Jos mies "ei voi" odottaa että pääsee kanssasi sänkyyn, niin tuskinpa hän on tosissaan sinun suhteesi muutenkaan, eli terve menoa.

Vierailija
5/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa voi olla itsessä? pettäminen on AINA pettäjän vika, ei muiden.

-AP

Vierailija
6/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattais odottaa edes pari viikkoa ennen kun levittää haaransa. Ihan oma vikas oli. Miehet nyt esittää vapaata aina, että saavat pesää. Kyllä paris viikos selviää missä mies yönsä ja aikansa viettää.....

Vierailija
7/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Hakkaaminen on myös aina hakkaajan vika, mutta jos saan selkääni joka viikonloppu, alan varmaan miettiä voinko jotenkin välttää sen, vai mitä?

Vierailija
8/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Hakkaaminen on myös aina hakkaajan vika, mutta jos saan selkääni joka viikonloppu, alan varmaan miettiä voinko jotenkin välttää sen, vai mitä?

älä rupea muita syyttämään....

Vierailija
9/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Jos parisuhteessa oleva ihminen väittää olevansa sinkku ja höynäyttää sinkkuna olevaa, että voisi tulla vakavempaa niin sitten syy on parisuhteessa olevan.

Jos parisuhteessa oleva sanoo sinkulle olevansa parisuhteessa ja silti pussailevat, treffailevat ja harrastavat yhdenillan juttuja syy on selvästikkin molemmissa.

Vierailija
10/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esiin ja seuraamaan, kuinka raivo-mammojen mielestä kuka tahansa random-sinkku on enemmän vastuussa miehen uskollisuudesta kuin mies itse.

Vierailija
11/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Jos parisuhteessa oleva ihminen väittää olevansa sinkku ja höynäyttää sinkkuna olevaa, että voisi tulla vakavempaa niin sitten syy on parisuhteessa olevan.

Jos parisuhteessa oleva sanoo sinkulle olevansa parisuhteessa ja silti pussailevat, treffailevat ja harrastavat yhdenillan juttuja syy on selvästikkin molemmissa.

Voi Sinua naivia. Ihan kuin se olisi oikeasti koskaan sinkun vika. Eiköhän varatun pitäisi pystyä pitämään se muna housuissaan, oli sitten miten kiihottavaa. Sinkut saa tehdä mitä lystää.

Vierailija
12/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisen naisen tavattuaan miehillä moraali ja aivot sulavat ,kuten selkärankakin alas kiveksiin ja siittimen kautta kohtua kohti. Sanotaan mitä vain,jotta naaras menisi selälleen haarat levälleen

Vierailija
13/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi varatut ei useinkaan muista kertoa että ovat varattuja, kotona vaimo ja lapset. Voi mennä monta kuukautta ennen kuin jäävät sitten jollain tavalla valheistaan kiinni.

Vierailija
14/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Voi Sinua naivia. Ihan kuin se olisi oikeasti koskaan sinkun vika. Eiköhän varatun pitäisi pystyä pitämään se muna housuissaan, oli sitten miten kiihottavaa. Sinkut saa tehdä mitä lystää.

Voit ajatella minusta mitä vain haluat, mutta parisuhteessa olija ei pystyisi pettämään jos siihen ei anneta mahdollisuutta, mutta toki pettäjä keksii aina keinon pettää. Minua vain hieman huvittaa tilanteet, joissa parisuhteessa pettävä henkilö jää kiinni ja aletaan syyttelemään pelkästään toista henkilöä kun tämä vei parisuhteessa olevan henkilön, eikä oteta edes selvää tiesikö toinen että henkilö on parisuhteessa. Muutenkaan en oikein ymmärrä miksi joku haluaisi harrastaa seksiä parisuhteessa olijan kanssa ja satuttaa toista näin.

Vierailija
15/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä ei ole se joka pyytää,vaan se joka suostuu

Vierailija
16/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas menin sänkyyn tietäen että mies on varattu. Ei kaduta oli paras pano ikinä. Meillä oli suhde vuosia kunnes kyllästyin. En kadu sekuntiakaan eikä minulle kuulu hänen muut suhteensa

Vierailija
17/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin muutaman kerran,nykyään olen tarkempi. Varattu mies saattaa ihan normaalisti lähteä treffeille ja olin tietämättäni myös varatun kanssa facebook-kaveri(oli naimisissa) ja treffeilläkin kävin. Ukko oli laittanut facebookin niin etten mm nähnyt sen kavereita,no myöhemmin onneksi sain tietää että sillä vaimo ja pääsin kertoon vaimolle asiasta. 

Tunnuserekkejä varatussa(yleensä naimisissa tai avoliito jossa lapsensaantiongelmia): Tuntuu etäiseltä esim treffeillä mies ostaa pienen kahvin sinulle ja tuijottaa kelloa,miehellä on selvästi kiire pois. Tekosyynä on esimerkiksi, että kauppaan on kiire. Silti hetken päästä viestittelee kokoajan "kaupasta".

Viestit ovat tyyliin " lähetä kuva vartalostasi tai lähetä kuva". Itse lähettävät pikku kikkeleistään kuvan. Tämä on suuri hälytysmerkki,miksi tosissaan oleva tällä tavalla ahdistelisi. Käytöstavoilla ei ole niin väliä kun mies on varattu,onhan sillä jo joku.

Varattu kysyy nähdäänkö, ei siis haluan viedä sinut hienoon ravintolaan yms. Tai jos vie niin paikka on syrjäinen.

Et saa aina tietää tarkkoja tietoja kuten sukunimiä jne. Varattu ei välttämättä halua heittää sinua autolla kotiin kun ei halua että saat ukosta tietää mitään.

Varattu sanoo milloin se voi nähdä,tuntuu kuin sinun aikatauluilla ei olisi väliä.

Pyrkii vaan harrastamaan seksiä pikku kikkelillään.

Kuka vaan sinkkunainen voi joutua näiden uhriksi,omalla kohdalla olen huomannut kateutta miesten puolelta.Minulla on lapsi ja olen ns terve sellaisen näköinen "että tulee helposti raskaaksi", prinsessa.Olen muutenkin älykäs ja itsenäinen.Joskus se on varatttujen puolelta sellaista tuhovimmaa.Aina kannattaa selvittää miehen taustat.Laittaa vaikka feikki facebookprofiili ja katsoa meneekö mies isotissisen 18v lankaan yms. Parempi aina selvittää.

Vierailija
18/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas menin sänkyyn tietäen että mies on varattu. Ei kaduta oli paras pano ikinä. Meillä oli suhde vuosia kunnes kyllästyin. En kadu sekuntiakaan eikä minulle kuulu hänen muut suhteensa[/quote]

Sinä oletkin empatiakyvytön narsisti.

Vierailija
19/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kauhistus mitä sikoja noi varatut miehet on!

Vierailija
20/23 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-