Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en käy koskaan yksin kaupassa! aina on mies ja poika mukana'

Vierailija
30.03.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko, eli silloin kun isä ei ole kotona. Itse asiassa mä et tajua niitä jotka lähtevät koko perheen voimin ruokaostokselle. Lapset kitisee ja väsyy, äiti kiljuu lapsille ja isä nojailee apaattisena ostoskärryihin! Siis todella nautittavaa!!??

Vierailija
2/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn mieluummin yksin tai sitten mies käy yksin. Ei se kaupassa käynti ole mitään viihdettä.

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei saa kauppaan mukaan, eikä vahdi lapsia kun on aina jotain tärkeämpää tekemistä.

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostetaan kerralla viikon ruuat, pesuaineet vaipat jne. Maitoa menee niin paljon että sitä pitää hakea viikon aikana tosta läheisestä S-marketista, ne reissut hoitaa jompikumpi yksin. Tai joskus käydään siinä kuopuksen kanssa.

Mä nautin kyllä kun pääsen lasten ja miehen kanssa shoppailemaan, käydään sit aina kahvilla tai jotain yhdessä. Eikä meidän lapset kyllä kiukuttele..

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa rauhassa hoitaa ostokset ja katsella tuotteita ilman että joku huutaa naama punaisena kärryissä.

Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mies ja poika mukana. Me tykätään käydä kaupassa, se on niin kuin perheen yhteinen harrastus. Parasta on käydä isossa marketissa, me kaikki nautitaan suunnattomasti.

Hulluja ollaan, tiedetään :)

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltakulta (ap:lta siis) mulle vättyilyä, niin tiedoksi vain, että meidän muksupa se on kaupassa rauhassa, kotona riehuu kuin viimesitä päivää. Eikä se sitäpaitsi kyllä pätkääkään kuulu sivullisille, kuka kuinkakin ja millä porukalla kauppajuttunsa hoitaa.

Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään käy, poitsu on kiltisti kaupassa kun on opetettu niin. Kannattais kasvattaa lapsista sellasia ettei niitten koko aikaa tartte kotona olla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi