Mikä oliai hyvä shampoo rasvoittuvalle tukalle?
Etsinnässä joku hyvä. Pesen noin joka toinen päivä. Ei liian vahva tökötti kuitenkaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Pesen noin joka toinen päivä.
No siinäpä se tulikin.
Pese kerran viikossa shampoolla ja muuten ihan vaan huuhtelet vedellä. Ei päänahkaa oo tarkoitettu saippuoitavaksi ikinä. Se kyllä löytyää luonnollisen balanssinsa jos lopetat vaikka kokonaan shampoon käytön. Siihen toki menee pari viikkoa, mutta lomalla sen siirtymän voi hyvin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se tulikin.
Pese kerran viikossa shampoolla ja muuten ihan vaan huuhtelet vedellä. Ei päänahkaa oo tarkoitettu saippuoitavaksi ikinä. Se kyllä löytyää luonnollisen balanssinsa jos lopetat vaikka kokonaan shampoon käytön. Siihen toki menee pari viikkoa, mutta lomalla sen siirtymän voi hyvin tehdä.
Ei se tukka puhdistu ollenkaan vaan jää rasvaiseksi klöntiksi. Näin työssä käyvänä tuo ei onnistu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se tulikin.
Ei tehoa kaikilla edes pesuvälien pidentäminen. Itse olin työttömänä lähes vuoden,jonka aikana kokeilin kerran viikkoon pesua sen vuoden ajan. Kolme päivää pesemättä ja hiukset yhtenä rasvaisena klönttinä ponnarilla. Kasvotkin rasvottuvat päivän aikana,että saa monta kertaa pyyhkiä rasvaa pois. T. Eri
Koita keksiä joku päänahan talineritystä hillitsevä aine.Siellä se vika on. Ruokavaliokin voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehoa kaikilla edes pesuvälien pidentäminen. Itse olin työttömänä lähes vuoden,jonka aikana kokeilin kerran viikkoon pesua sen vuoden ajan. Kolme päivää pesemättä ja hiukset yhtenä rasvaisena klönttinä ponnarilla. Kasvotkin rasvottuvat päivän aikana,että saa monta kertaa pyyhkiä rasvaa pois. T. Eri
Syy on sitten jossain syvemmällä. Ei ole tervettä, että iho puskee rasvaa suuria määriä ulos. Ruokavalio kuntoon!
Urtekramin Rasul Shampoo. Rasul on savea joka poistaa talia. Vähennä myös pesukertoja.
Jos hiukset ovat pitkät pese shampoolla vain päänahka. Hiusten latvat hoidat shampoopesun jälkeen miedolla kosteuttavalla hiushoidolla.
Pesen Doven palasaippualla. Kuulostaa oudolta mutta toimii, on hellävarainen ja sulfaatiton. Ylipäätään suosittelen sulfaatitonta shampoota, niitä vain on marketeissa huonosti ja kampaajalla saa läiskiä kymppejä tiskiin. Dove kustantaa reilun euron ja jos et tykkää, voit käytellä sen käsien tai kropan pesuun.
Jos päänahka on tosi rasvainen, kannattaa kokeilla kuuria ketokonatsolishampoota. Sitä saa apteekista ilman reseptiä ja käyttöohjeet löytyy paketista ja farmaseutilta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se tulikin.
Tuohan on muotia. Kampaajani sanoi, että noita vedellä pestyjä hiuksia on kuvottavaa leikata. Ainakin mulle riittää perusteeksi olla perehtymättä enempää ideologiaan. Yleensä kai no poo -ihmiset eivät värjäytä tai leikkauta hiuksiaan, joten harvemmin kampaajilla vierailevat.
Sinulla ei ole rasvoittuvat hiukset jos pesuväli on joka toinen päivä. Tämä pesuväli on usein tunne. Omat ystäväni pitävät hiuksiani edelleen puhtaina kun olen kolmatta päivää pesemättä hiuksia. Itsestäni tuntuu, että hiukset ovat likaiset jo. Onko sinulla samoin vai tihkuvatko hiuksesi siinä vaiheessa rasvaa. Jos hikiurheilee niin tottakai hiukset pitää pestä pesuväliä katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole rasvoittuvat hiukset jos pesuväli on joka toinen päivä. Tämä pesuväli on usein tunne. Omat ystäväni pitävät hiuksiani edelleen puhtaina kun olen kolmatta päivää pesemättä hiuksia. Itsestäni tuntuu, että hiukset ovat likaiset jo. Onko sinulla samoin vai tihkuvatko hiuksesi siinä vaiheessa rasvaa. Jos hikiurheilee niin tottakai hiukset pitää pestä pesuväliä katsomatta.
Kyllä mulla alkaa olemaan 2-3 päivän jälkeen hiukset tuosta päälaelta sellaiset rasvaiset. Että kyllä se on ihan rasvaa, ei tunne. Mutta ei latvoista kuitenkaan likaiset. Ap
Fairy.