Mihin kannattaisi hakea opiskelemaan syksyllä? Ehdottakaa!
Olen 20v nainen. Amk-koulutusta haen. Olen sosiaalinen ihminen ja omaan small talk-taidon. Mieluiten päivätyö tai 2-vuorotyö, 2-vuorotyöstä tykkään paljonkin. Työskentelen mielelläni miesten ja naisten molempien kanssa, en vain toisen sukupuolen kanssa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No nyt oot myöhässä
Siis vasta syksyn yhteishaussa haen, syyskuun alussa. Juuri sopivassa ajassa olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt oot myöhässä
Syksylläkin on yhteishaku.
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaalinen ihminen ja omaan small talk-taidon.
Eli pidät ihmisistä ja osaa jutella joutavia, sisällöttömiä lauseita.
Katsotaanpas..
Kampaaja? Kosmetologi? Kynsientekijä? Näistä monet ovat yrittäjiä, joten voisit valita omat työaikasi helposti haluamiksesi.
Toiselta kantilta sitten esimerkiksi joku medianomin työ voisi sopia. Sellainen missä teet asiakastapaamisia ja kartoitat asiakkaan tarpeita esim. mainostoimistolle ja toimit välikätenä.
Tärkein tietty on se, mikä sua itseäsi kiinnostaa?
Jos vain mitenkään luonne, kiinnostus ja rahkeet riittää niin kannattaa suunnata sosiaali- ja terveysalalle, niin työn saanti on varmempaa. Sairaanhoitaja varmaan sen kannalta paras ja pystyy tekemään myös 2-vuorotyönä monessa paikassa jos ei halua 3-vuoroa tehdä. Mutta vaihtoehtoja löytyy myös sosiaalipuolelta jos sh hommat ei ole itselle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpas..
Kampaaja? Kosmetologi? Kynsientekijä? Näistä monet ovat yrittäjiä, joten voisit valita omat työaikasi helposti haluamiksesi.
Toiselta kantilta sitten esimerkiksi joku medianomin työ voisi sopia. Sellainen missä teet asiakastapaamisia ja kartoitat asiakkaan tarpeita esim. mainostoimistolle ja toimit välikätenä.
Luuletko että kampaajia ja kosmetologeja ym koulutetaan AMK:ssa? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajaksi vanhustyöhön
Ihmisillä on tosiaan hukassa koulutusasteet pahasti... Ei ole myöskään lh AMK:ssa opiskeltava tutkinto, ja niitä ap aloituksessa kyseli.
Sosionomi tuli ensimmäisenä mieleen. Tai fyssari, bioanalyytikko, röntgenhoitaja, toimintaterapeutti?
Restonomi?
Onko sinulla itsellä jo joku tietty ala mielessä, ja katselet tulisiko täältä sama ehdotus?
9
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpas..
Miksi kenenkään pitäisi tietää, missä heitä koulutetaan? Ihan hyvin voi olla AMK minun puolestani.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpas..
Miksi kenenkään pitäisi tietää, missä heitä koulutetaan? Ihan hyvin voi olla AMK minun puolestani.
- eri
Ei heitä nyt ainakaan yliopistolla kouluteta.
Ja onkohan sellaista alaa olemassa missä ei ole ollenkaan ryhmätöitä?
Muistan että lukiossa ei ainakaan ollut melkein ikinä ryhmätöitä, se oli ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ja onkohan sellaista alaa olemassa missä ei ole ollenkaan ryhmätöitä?
Muistan että lukiossa ei ainakaan ollut melkein ikinä ryhmätöitä, se oli ihan kiva.
Tämä ei ole ap. Ap ei pelkää ryhmätöitä.
Terveisin aloittaja
No nyt oot myöhässä