Kuka pilasi sinun juhannuksesi?
Itselläni oli ihan kiva, rauhallinen juhannus mökillä.
Miehen teini-ikäinen lapsi vähän pilasi tunnelmaa nalkuttamalla joka asiasta. En voinut lämmittää saunaa enää kuuden jälkeen, koska hän meni nukkumaan jo seitsemältä ja pelkäsi että saunassakäyminen aiheuttaa kolinaa.
Tanssilavalla piti kuitenkin käydä illalla miehen autolla, koska tämä teini halusi ajelemaan,
vaikka olikin hänen "nukkuma-aikansa". Kun minä kiinnostuin tanssilavan musiikista,
teini vaati päästä heti takaisin mökille, koska häntä ei huvittanutkaan olla siellä, vaikka lavallelähtö oli hänen ideansa.
Häntä häiritsi myös se, että kuuntelin kuulokkeilla musiikkia,
koska se on muka epäkohteliasta.
Tämä Prinssi Tärkiö, 18 vuotta,
seurasi minua koko ajan, kyseli ja naputti ja vaati seuraa. Kipitti perässä huussin ovelle ja makuukamariinkin.
Itse hänellä oli oma rauha saunamökissä, jota ei siis saanut häiritä saunomalla kello 18 ja 13 välisenä aikana. Prinssi tuli kuitenkin itse huutelemaan nälkäänsä aamu-9:ltä meidän makuupaikkaamme.
En voinut ottaa jälkiruoka-cherryä,
koska Prinssi Tärkiö ei pidä juomisesta, hänen vanhemmillaan oli kuulemma juomisongelmia.
Prinssi oli kimpussa kuin takiainen,
antoi 18-vuotiaana pikemminkin 7-vuotiaan vaikutelman.
Ja nyt mieheni ihmettelee,
miksen halua enää mökkeillä hänen "kunnollisen ja hiljaisen" poikansa kanssa.
Mokoma aloitekyvytön, typerä poika.
Kommentit (37)
M23 kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa perjantaiyönä puhjennut riita. Rupesi hipelöimään yhtä kaveriani joka oli myös ihan ihmeissään. Sitten baarin jälkeen kun tultiin kämpilleni niin naista ei hommat kiinnostaneetkaan ja jo baarista lähtiessä päässä kiehunut sappi otti vallan ja tokaisin "Mee (kaverin nimi) luo, tiiän että sitä haluat", kyseinen mies kun asuu samassa rapussa. Ymmärrettävästi nainen lähti siltä siunaamalta kotiinsa. Ei ollut kivasti sanottu juu, mutta vittu että keitti yli.
Tarkennus, siis asuu samassa rapussa kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen teini-ikäinen lapsi vähän pilasi tunnelmaa nalkuttamalla joka asiasta. En voinut lämmittää saunaa enää kuuden jälkeen, koska hän meni nukkumaan jo seitsemältä ja pelkäsi että saunassakäyminen aiheuttaa kolinaa.
😂😂😂
Kukaan ei pilannut mun juhannusta, saan valita seurani ihan itse.
Ei pilannut kukaan, eikä mikään. Kiva juhannus kivassa majoituspaikassa hyvässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa perjantaiyönä puhjennut riita. Rupesi hipelöimään yhtä kaveriani joka oli myös ihan ihmeissään. Sitten baarin jälkeen kun tultiin kämpilleni niin naista ei hommat kiinnostaneetkaan ja jo baarista lähtiessä päässä kiehunut sappi otti vallan ja tokaisin "Mee (kaverin nimi) luo, tiiän että sitä haluat", kyseinen mies kun asuu samassa rapussa. Ymmärrettävästi nainen lähti siltä siunaamalta kotiinsa. Ei ollut kivasti sanottu juu, mutta vittu että keitti yli.
Tarkennus, siis asuu samassa rapussa kuin minä.
Kuinka tyhmä sä olet?
No olishan sen joku voinut käsittää että asuu tyttöystävän kanssa samassa rapussa.
Se sama kuin aikaisempinakin vuosina eli Suomen sää. Pitääkö aina Juhannuksena sataa?!
Omat vanhemmat. Jo kuukautta ennen jussia alkaa kysely että tullaanhan heidän kanssa nelistään mökkeilemään. Kun juhannus lähestyy ja jos vihjataan että nyt ei jaksa ja halutaan vaihteeksi viettää omanlainen juhannus, alkaa itkupotkuraivaripuhelut ja viestittelyt siitä miten me pilataan heidän juhannuksensa eikä juhannus tunnu miltään ilman meidän seuraa.
Kun sinne menemme niin ruuat ja tunnelma on aina ollut perseestä. Viinaa tyrkytetään kokoajan, kuunnellaan kinastelua ja samat tarinat siitä miten nuorena oli kaikki paremmin ja miten elämä on nykyään perseestä ja tarjotaan nälkään yleensä pelkästään jotain atrian 10% "liha" makkaroita. Nukutaan haisevissa lakanoissa joita ei ikinä pestä ja vahditaan että isä ei tänäkäänvuonna hukuta itteään kännipäissään mökkirantaan tai sytytä metsäpaloa touhutessaan kokkoa keskiyöllä kun tuskin pysyy enää pystyssäkään eikä kukaan muu sitä kokkoa halua.
Tänävuonna ei menty ja podin ihan hirveää syyllisyydentunnontuskaa koko viikonlopun. Tuli niin syylistäviä viestejä taas kun toisilla on niin kurjaa ilman seuraa prkl.
Vihaan juhannuksia. Ja kohta on jo toinen melkein yhtä ihana juhla - joulu.
Tuo pettävä idiootti joka nauraen valehtelee miehelleen seksikumppanien määrän ihan reilusti alakanttiin.
Ei yhtään mikään olin töissä pe, la ja su.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pettävä idiootti joka nauraen valehtelee miehelleen seksikumppanien määrän ihan reilusti alakanttiin.
Siis naisystäväsi,
joka valehtelee miehelleen exiensä määrän?
Eikö ole hyvä, että sinulle kertoo kuitenkin totuuden?
Mikset kosisi häntä.
M23 kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa perjantaiyönä puhjennut riita. Rupesi hipelöimään yhtä kaveriani joka oli myös ihan ihmeissään. " ",
Yksi liian humalainen tyttö vähän hassuttelee,
niin ukot on "ihan ihmeissään".Älä hyvä mies takerru pikkuasioihin.
Elämä opettaa vielä sinuakin.
M23 kirjoitti:
Ja olet varma kanssa että meni suoraan kotiin eikä sinne minne sinä kehotit?
Toinen mitä ihmettelin oli noi ap:n vaihtoehdot. Mies joi, appiukko joi, veli joi, sukulaismies joi :D Ihan niinku akat ei osais juoda ja pilata juhlia siinä missä miehetkin.
Verorahoin toteutettu Suomi 100 häpäisy hulahula.