Kenen mielestä HulaHula osoittaa jälleen kerran suomalaisten junttiuden?
Vaikka yritettäisiin kuinka olla kansainvälistä hyväntuulisuuden lähettilästä, niin ei se vaan suomalaisilta jöröiltä onnistu. Ei täällä ole sellaista yhteisöllisyyden kulttuuria. Väkisin väännettyä, itsessäni kummaksuntaa herättävää junttitouhua koko HulaHula.
Suomalaisten kehonhallinta ja koko yleinen olemus on epäsopiva mihinkään tuollaiseen ilonpitoon. Suomalaisille sopii istuma-asento olut-, siideri- tai limulasi kädessä katsoen, kun muut tanssivat. Näin se on ja näin se kuuluu ollakin. Ollaan sellaisia kuin olemme - Miksi yrittää olla jotain, mikä ei meiltä luonnostaan tule?
Kommentit (24)
Mä niin tiesin että tämä tulee floppaamaan. Ja Mirakin lähti varmaan mukaan pelkästään buustaamaan omaa uraansa.
No onko niitä tuloksia nyt julkaistu?
Oikein ap, ei me olla sambakarnevaalikansa. Meidän vahvuus on juuri se jurous ja tilanteen tarkkailu, sillä on pärjätty täällä luonnonvoimien armoilla eläessämme. Riekkukoot muut.
Paska biisi.
Ennemmin olis tehty skeittiennätys Frontside Olliella.
Suomalaisilla on hyvä maku, paska ei uppoa.
Mä en edes tiedä mistä tässä puhutaan.
N23
Suomalaista yhteiskulttuuria on parhaimmillaan luultavammin se, kun jokunen kymmnenen tai sata vapaaehtoista laittaa itsensä likoon, vaikka samasata jouksota huomattan moni tietää sen monesta näyttävän typerältä mutta ei välitä siitä. Ja vastaavasti me muut saamme ruoskia itseämme ja muita siitä, että kyllä me ollaan juntti kansa. Löylyä lisää ja lujempaa: Kyllä me ollaan juntti kansa kaikki yhteen ääneen kyllä me ollaan juntti kansa kun osa puhuu vastasta kun ei tajuu, että se on vihta. Vielä kerran vihta, eiku vasta nyt mökötetään. Meit ne muut meistä oikein ajattelee, siellä notkeiden lanteiden ja ylensivistyneessä muussa maailmassa.
Tykkän tämmöisistä "erikoislähetyksistä", jotka kestää useamman tunnin, mutta tää HulaHula kyllä floppas nyt jotenkin. 2012 oli juhannusjuna, joka oli tosi kiva ja hyvin toteutettu. Ei mitään väkisinväännettyä hulahulaa, joka ei vaan luonnistu koska ei suomalaiset ole sellaisia "heittäytyjiä". Tykätään olla ja kuunnella vaikka hyvää musiikkia, kuunnella haastatteluja ja katsoa maisemia, just sellaista kun juhannusjunassa oli!
Lisäksi osa noista juontajista on kamalan, myötähävettävän tekopirteitä, niinkuin se joka haastatteli niitä joitakin rockabilly(?) tyyppejä. Suu ammollaan kiljui ja hoki, miten "ihanaa", "mahtavaa ja "ihanaa!!1!!" kaikki oli.
Ja niin, onko niitä hulahula -tuloksia nyt jossakin jo selvillä? :D
Ap on itse juntti. "Miksi yrittää mitään kun ei kuitenkaan tule mitään" No ei varmasti jos et koskaan yritä! Suomalainen luovuttajapessimistimentaliteeti on niin masentavaa ja turnoff.
Maailmanennätys jäi syntymättä, 220 000 tanssi (tai "tanssi") hulahulaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/06/25/kaikkien-aikojen-juhannusjuhli…
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse juntti. "Miksi yrittää mitään kun ei kuitenkaan tule mitään" No ei varmasti jos et koskaan yritä! Suomalainen luovuttajapessimistimentaliteeti on niin masentavaa ja turnoff.
Näin yhden videon ja tunsin myötähäpeää. Näytti niin idiootilta koko touhu ja ihmiset ihan pelleiltä.
En viitsinyt edes katsoa. Nimi kertoi jo kaiken etukäteen.
Mun ruotsalainen mies katsoi tuota kahtena viikknloppuna kiinnostuneena, eikä hän osaa suomea. Tykkäsi nuoresta miesjuontajasta, mutta Mira Luotia piti tekopirteänä. :D Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yritettäisiin kuinka olla kansainvälistä hyväntuulisuuden lähettilästä, niin ei se vaan suomalaisilta jöröiltä onnistu. Ei täällä ole sellaista yhteisöllisyyden kulttuuria. Väkisin väännettyä, itsessäni kummaksuntaa herättävää junttitouhua koko HulaHula.
Suomalaisten kehonhallinta ja koko yleinen olemus on epäsopiva mihinkään tuollaiseen ilonpitoon. Suomalaisille sopii istuma-asento olut-, siideri- tai limulasi kädessä katsoen, kun muut tanssivat. Näin se on ja näin se kuuluu ollakin. Ollaan sellaisia kuin olemme - Miksi yrittää olla jotain, mikä ei meiltä luonnostaan tule?
Suomalainen junttius tiivistyy ap:n viestissä, eikö _vihdoin_ päästäisi tuosta alemmuuden tunteesta ja muihin vertaamisesta!!
Onneksi tehtiin kuitenkin hihnantuijottamisen maailmanennätys...? ^_^
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin. Miksi yrittää olla jotain, jos ei ole? Miksi pitäisi olla innolla mukana tällaisissa jutuissa, jos se ei tule luonnostaan? Jos en olisi juntti, niin varmaan olisin innoissani HulaHulasta.
Ap
Mikäs tuota T. Virtasta vaivasi haastattelussa? :O
Mullakin mennyt koko hulaus ohi, tänään vasta luin näitä onnellisia viestejä, että hyvä kun ei onnistunut. Kai se jotain pahaa siis oli?
Eikääh apuaa