Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutteletko exän kanssa, jos satutte törmäämään?

Vierailija
25.06.2017 |

Tuli vaan mieleen, kun törmäsin exään ja ainoastaan moikattiin. Kerran olin taas kaverini kanssa, joka ei edes moikannut exään, eikä exä häntä. Ja kerran eräs toinen kaveri jäi vaihtamaan kuulumisia hyvillä mielin. Miten sinä toimit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sana vaihdettiin. Olipa eukko ollut hyvillä ruoilla. Vararavintoa oli kertynyt naamaan asti. Ei tullut ikävä takaisin.

Vierailija
2/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sanan vaihdan, jos osutaan samaan seurueeseen ja tilanne on muuten sopiva. Yllättävän vähän on sanottavaa, vaikka melkein 20 vuotta oltiin yhdessä. Samoja töitä tehtiin, joten oman alan asioissa on jonkin verran luontevaa juttuaihetta. En oikeastaan halua enää puhua hänen kanssaan henkilökohtaisemmista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen ja en. Riippuu keneen omista existäni törmään.

Vierailija
4/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta missä törmää. Jos on aikaa, niin hyvinkin vaihdan pintapuolisesti kuulumisia. Mutta joskus kauppareissullakin voi kiristää sen verran hermoja ettei jaksa kuin moikata tai nyökätä. Ei siis liity siihen että ei jaksaisi juuri eksän kanssa puhua, vaan ettei jaksa ylipäätään olla sosiaalinen.

Yhden eksän ohi olen kyllä tyynesti kävellyt edes tunnistamatta (seurustelua 2kk 18-vuotiaana eli ei kovin vakava ja pitkä suhde). Vasta jälkikäteen tajusin miksi se "joku mies " kaupassa tuntui tuijottavan. Mulla on joskus pitkät piuhat. No joo, yhdentekeviä ihmisiä ei jaksa aina muistaa.

Vierailija
5/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan juttele enkä edes moikkaa. Viimeksi kun näin kaupungilla ja oltiin sattumalta samassa ravintolassa syömässä niin en ollut näkevinäänkään. Oksettava mies.

Yhdessä oltiin 3 vuotta ja suhde päättyi kun sain tietää että mies petti kahden eri naisen kanssa ja samaan aikaan osteli meille kihlasormuksia.

Vierailija
6/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei se saa. Nyxänsä kun on kieltänyt kaiken menneisyyden.

Vierailija
7/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan exästä, jotain säätöjä tai yhdenilllanjuttuja en moikkaa, hädintuskin tunnistan ja pitkäaikaisimpaan exääni on muuten ottaen kireät välit lapsestakin johtuen (ei tapaa ja syystä) eli saatan kohottaa päätä tervehdykseen mutta en muuta. Lähtökohtaisesti omasta aloitteestani en juttele kenenkään exän kanssa.

Vierailija
8/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että voin moikata ja jutella jos eroon ei ole liittynyt mitään ihmeellistä kuten pettämistä tai kauheeta draamaa. Muuten en edes vilkaise ellei ole ihan pakko.

Vierailija
9/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puheet on pidetty.

Vierailija
10/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eksän kanssa hyvä kaveri. Johtunee siitä, että suhteemme alkoi hyvästä ystävyydestä ja huomasimme aika pian ettei taustalla ollut sen suurempia tunteita.

Vierailija
11/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ex on lastemme isä ja lapset eivät ole eronneet isästään vaikka minä olenkin. 

Keskustelemme varsin asiallisesti lasten asioista sekä muustakin kun tapaamme.

Miksi vihata ihmistä jonka kanssa ei sovittu yhteen?  Eksän nykyinen eks numero 2 kyllä yritti pitää huolta ettei mies olisi saanut tavata lapsiaan. Ei onnistunut.

Vierailija
12/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama sana vaihdettiin. Olipa eukko ollut hyvillä ruoilla. Vararavintoa oli kertynyt naamaan asti. Ei tullut ikävä takaisin.

Vois olla mun exän suusta, mut itse en edes moikkais jos törmättäis.

Vierailija
13/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä moikkaan, vaikka eipä ole kyllä kovin montaa kertaa tavattu eksien kanssa, koska olen muuttanut.

Vierailija
14/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ei se saa. Nyxänsä kun on kieltänyt kaiken menneisyyden.

Itse kieltäisin edes tuntemasta omaa exääni. Ehkä heilläkin näinpäin.