Annoin eilen numeroni baarissa miehelle ja nyt se alkoi laittelemaan vonkausviestejä
Ajattelin että tässä voisi olla ihan fiksu tapaus ja voisin myöhemmin ehkä treffata hänet, mutta turha toivo jälleen kerran. Mut nyt sieltä tulee sitten tyyliin "Alkoholi aiheuttaa mulle himoja, tuutko käymään". Ei helvetti. En tiedä oonko sitten epänormaali nainen mutta toi ny on jo aika paha turnoff.
Kommentit (52)
Tuttua hommaa! Miehet...
Pahimmat suuttuu jo siinä tilanteessa, kun en lähde heti baarista / 1. treffeiltä miehen luo yöksi. Haukkuvat huoraksi jne.
Positiivinen asenne: onpa hienoa, että tuli mahd. äkkiä selväksi, mikä oli miehiään :D
Tarkoitit varmaan lähettää tuon viestin sille miehelle? Se tuli nyt vahingossa AV:lle, eikä meillä täällä ole miehen numeroa että voisimme edes välittää viestiäsi eteenpäin.
Kai ymmärrät että miehillä on tietynlainen kuva baarissa viihtyvistä naisista? Kannattaa etsiä vaikka kirjastosta, jos tekee mieli parisuhdetta eikä seksiä.
Laita vastaus: "Krapulasten vonkausviestit vie himoni. Voit tuhota numeroni ja lopettaa viestittelyn. Kiitos ja kuulemiin."
No miksi valitsit sen känniääliön. En usko että oli eilenkään selvinpäin. Ja varmasti eilenkin heititte alapääjuttuja.
Hyi että. Laita joku naseva viesti ja sitten estä toi tyyppi. :D
No mutta onhan se hyvä että miehen aikeet paljastuvat heti. Kiitä onneas.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että miehillä on tietynlainen kuva baarissa viihtyvistä naisista? Kannattaa etsiä vaikka kirjastosta, jos tekee mieli parisuhdetta eikä seksiä.
Mikä kuva miehillä on itsestään kun ovat baarissa?
Ja eilen ei ollut yhtään mitään merkkiä siitä että haluaa vaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin naisista. Että seksiä ovat etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä juttua. :D väität että kaikki baarissa olevat naiset ovat maineeltaan jotain?? Ja eikös niin, että tämä ei koske teitä miehiä?:D
Tiedoksi sulle: ihmiset käy baareissa pitämässä hauskaa. Itse kävin juuri kaverin kanssa kesälomansa alun kunniaksi baarissa ensimmäistä kertaa viihteellä kahteenkymmeneen vuoteen, tarkoituksena tanssiminen ja rupattelu. Toki vientiä olisi ollut liiankin kanssa, mutta ei kuule ollut kiinnostusta!! Tämä tiedoksi sulle, kaikki naiset/miehet eivät ole samanlaisia/halu samoja juttuja yms. Laajenna maailmankuvaasi.
Tyypillinen virhepäätelmä kun mies kuvittelee että hänen himojensa takia naistakin varmaan kiinnostaa.
Laita sille että kuukautiset alkoi juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä juttua. :D väität että kaikki baarissa olevat naiset ovat maineeltaan jotain?? Ja eikös niin, että tämä ei koske teitä miehiä?:D
Tiedoksi sulle: ihmiset käy baareissa pitämässä hauskaa. Itse kävin juuri kaverin kanssa kesälomansa alun kunniaksi baarissa ensimmäistä kertaa viihteellä kahteenkymmeneen vuoteen, tarkoituksena tanssiminen ja rupattelu. Toki vientiä olisi ollut liiankin kanssa, mutta ei kuule ollut kiinnostusta!! Tämä tiedoksi sulle, kaikki naiset/miehet eivät ole samanlaisia/halu samoja juttuja yms. Laajenna maailmankuvaasi.
No en tarkoittanut, että miehet ajattelevat baarinaisia jonain huårina. Nyt teit itse asiassa itse oletuksen baarinaisista. Heti tuli mieleesi: ai huåra vai.
Tarkoitan vain, että miehet ajattelevat, että naiset baarissa haluavat hyvällä todennäköisyydellä seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tajuavatko nuo miehet, että he ovat luusereita?
Miesten kannattaisi jo baarissa selvittää kuka on siellä pelkän seksin takia ja kuka haluaa enemmän. Ja tietty sama naisten. Rohkeasti vaan kysymykset tiskiin. Säästyy aikaa ja hermot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tarkoittanut, että miehet ajattelevat baarinaisia jonain huårina. Nyt teit itse asiassa itse oletuksen baarinaisista. Heti tuli mieleesi: ai huåra vai.
Tarkoitan vain, että miehet ajattelevat, että naiset baarissa haluavat hyvällä todennäköisyydellä seksiseuraa.
Sinä pidät näköjään miehiä huo*ina. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tajuavatko nuo miehet, että he ovat luusereita?
Miehet saavat seksiseuraa baareista todella usein.
En tule, olen selvinpäin 🙄