Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMAMMOJEN TORSTAI**

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän mä oikein, ettei ollut vielä meille pinoa pistetty pystyyn.

Eilisiin keskusteluihin... Ensinnäkin tervetuloa Tytteli lokakuisten joukkoon! Iriksellä on sama ongelma kuin mulla eli helkkarin kukkiva naama. Mulla on finnejä niin kuin teini-ikäisellä. Yök! En tiedä johtuuko raskaudesta vai ruokavaliosta. Suklaa vissiin pukkaa läpi ihon, omaa syytä varmaan :(

Coe, mä tiedän motarille liittymisen pelon! Musta se ihan kauheeta, eikä meiltäkään pääse mihinkään ilman moottoritietä. Tai pääsisi, mutta se on niin hidasta ettei ole järkeä. Mulla oli taukoa autolla ajossa parisen vuotta ja viime kesänä ostettiin meille auto (oltiin pärjätty ilman aiemmin), jolla on ollut pakko opetella uusiksi ajaminen. Nykyään menee jo paremmin, mutta meillä mies ajaa aina aamuruuhkissa kun mä en uskalla just ton motarille liittymisen takia. Vaikka monesti autot kyllä väistää toiselle kaistalle ja kuulemma liittymistilanteessa kolarit on äärimmäisen harvinaisia. Meillä on vielä vanha auto, jonka kiihtymisessä menee hetki. Se on pelottavaa, mutta uskoisin että vuoden-kahden päästä ajaminen ei enää pelota, hih.

Mulla on ihan hillitön alaselkäkipu iskenyt, tuntuu aina vihlovana kun liikun. Tosi paskaa, mun piti just tänään mennä jumppaan, mikä tuntuu nyt ihan mahdottomalta. Mä etenen ihan hitaasti kun ei pysty kävelee normaalivauhdilla. Osaatteko sanoa, voisiko tää liittyä raskauteen? Tai onko jollain muulla samanlaista, viiltävää kipua kun liikkuu?

S-I ja pikkuinen 13+3

Vierailija
2/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärvistellään flunssassa edelleen. Eilen kävin sitten lääkärissä ja keuhkoista kuului limarohinat. Sain kefexin antibioottikuurin. Jospas se nyt alkais toipuminen. Kefexinin pitäis olla turvallinen raskausaikana, mutta kyllähän tuo silti huolestuttaa...huoh...onneksi kohta on nuo 12 viikkoa kasassa, mutta silti. Inhottaa alottaa vali-valilla heti aamusta...

Muuten olo flunsssaa lukuunottamatta ok. Pahoinvointi helpottanut onneksi ja muutenkin oireet helpottaneet. Jospa se hehkeä keskiraskaus jo pian alkaisi :) Olis kiva kirjoitella pitkät jorinat, mutta nyt on niin veto pois. Lueskelen kyllä mielenkinnolla muiden juttuja! Terkut ja mukavaa torstaita kaikille kanssasisarille!

-Mandi ja tuplat 11+4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnejä pukkaa täälläkin, olo on kuin teinillä, gamalaa X/

Pahoinvointi on siirtynyt iltaan, jospa se tästä pikku hiljaa helpottais...Päänsärkyä ja hirveää väsymystä. Siinä aamun valitukset ;o)

Tänään meinasin lähtee junnun kanssa uimahalliin, mies iltavuorossa niin pitää jotain kivaa kehitellä että aika kuluu =)

Ompas muuten jännä miten eri paikkakunnilla nuo ultrat on noin erilaiset. Luulis et niissä ois joku yleissääntö...Mutta pitää vissiin varata itse se rakenneultra ja maksaa itsensä kipeäksi että saa nähdä pienen ihmeen ;o)

Mutta mukavan talvista torstaita teille kaikille=)

Camelot tasan 11.

Vierailija
4/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut yön aikana taas talvi :( Mutta sanotaanhan, että " Uusi lumi on vanhan lumen surma" ...jospa tuo pitäisi paikkansa, haluan jo kevään!!!En jaksais pakkautua enää toppatakkiin :/

Mä en ole nyt parina yönä joutunut käymään lainkaan pissillä*koputtaa puuta* Aamulla onkin sitten rakko hurjan täynnä.

Sain sitten eilen kerrottua työnantajalleni raskaudesta, vaikka koville se otti !! Ja vastaanotto oli tosi iloinen. Hän karasi kaulaani ja meinasin rääkästä, kun tissit sattu ihan simona siinä puristuksessa :D Mutta siis kivi putosi sydämeltä, kun sain kerrottua asiasta.Hän oli hieman " murheissaan" , että miten jaksan kesällä kovassa kiireessä ison masuni kanssa työskennellä. Sanoin, että eiköhän se siinä sitten mene. Tarvii vaan koittaa välillä istua, vaikka ei ole helppoa.

Isäntä oli käynyt eilen vakuutusyhtiössä prätkävakuutuksen vuoksi ja hän oli ihan oma-aloitteisesti jo kysellyt vauvankin vakuutuksesta ja nyt tuolla on esite keittiön pöydällä :) Olin ihan otettu <3

Masu tuntuu taas kasvaneen ja normaaleilla housuilla oleminen on välillä aika tuskaista :/ Eilenkin oli pakko pitää nappia auki ja välillä koko vetskariakin, kun niin puristi! Eilen katoin jotain farkkuja, sellasia tosi tiukkoja ja matalia miettien, että onko nuo muka mahtunut mulle vielä viikko sitten :D Kyllä niille saapi nyt jättää hyvästit ja siirtyä muihin. Tarvisi mennä katsomaan vaikkapa Lindexiltä jotain paitoja ja housuja. Täällä kun ei oikein monessa paikkaa noita mammavaatteita ole tarjolla. Äitini ainakin mainitsi, että siellä on nättejä :)

Nää masuun kasvaneet karvat ovat muuten aika veikeitä. Ihan kuin vauvan tukkaa :)

Kävin eilen verotoimistossa, kun ihmettelin veroprosenttini nousua 3:lla prosentilla, vaikkei tulot ole mihkään muuttuneet!! Ja kannatti tosiaankin mennä, se laski meinaan NELJÄ prosenttia! Olivat laittaneet mulle sellasen hassun sivutuloverokortin siihen, että 5000¿ asti sivutuloista menee perusprosentin mukaan ja mulla ei edes ole sivutuloja!!! Mutta kun 2004 on ollut niin sen takia laittoivat tollasen. Mutta kun tuo 5000¿ laskettiin päätulojen lisäksi mun ansioiksi niin siitä huima veroprosentin nousu !! Että HIEMAN oli yläkanttiin meitsin tulot laskettu :D

Tunsin itseni aika uuvatiksi siellä, kun tuli juttua sitten [b]äitiyspäivärahasta[/b] että kuka maksaa ja mitä maksaa..:!?! Mä vaan levittelin käsiäni, että " Have No Idea!"

[b]Miten muuten se lyhykäisyydessään menee, kertoisiko joku?[/b] Täällä monella on kokemusta asiasta:)

Juu että semmosia tänne. Ei kait tässä tmän kummempaa tällä kertaa!

Voikaa hyvin ja paksusti...tai hyvin paksusti :D

Auringonpaistetta toivoopi:

Je_Ni & " Pikku-Hippu" 12+4

Vierailija
5/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kukkii kans komeesti :( Mulle aika harvoin tulee finnejä, iho on aikasten kuiva, mutta nyt on eikä yhtään kivaa!!!

Nooooh, tulee ihan sellanen murkkuikäisen olo :D :D

Vierailija
6/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä tuo takatalvi on taas tullut. Vuosi sitten oli ihan toisin. MIeletön lämpö juuri tänä päivänä. Muistan erityisen hyvin, sillä kärvistelin esikoisen supistusten käärmeissä kotona, kun sairaalaankaan ei vielä otettu ja aurinko porotti oikein olan takaa ikkunoista sisään.

Mulla on hormonit tehneet päinvastaisen tempun eli ihosta on tullut sielä, kuin vauvanposki ;-) on kyllä varmaan vaan väliaikaista.

kiva kun muutkin olette alkaneet KERTOA TÖISSÄ pikkutulokkaasta ja ihanaa, että Je-Nille noin mahtava palaute pomolta. Niin asiat kuuluukin ottaa. Tämä olotila on meile niin ainutkertaista, että on ihanaa, jos siitä voi nauttia täysillä myös töissä, jossa kuitenkin vietetään suurin osa päivästgä.

Me lähdetään nyt huomenna aamuvarhain sinne Costa Del solille reiluksi viikoksi. Jippii! hirveä matkakuume. esikoinen on ollut kovassa ripuli- ja kuumetaudissa, mutta nyt onneksi näyttää, että alkaa tervehtyä juuri parahiksi. Kun hoitajatkin ovat mukana, aion vain nauttia auringosta alkoholittoman margarithan kanssa ja antaa vauvelinkin tuntea auringon säteet ja lämpö. ehkäpä sieltä löytäisi myös mammavaatteita kesäksi...

Olen siis nettipimennossa reilun viikon. mutta palaan varmasti taas sitten heti kertomaan kuulumsiamme.

GALLUP KERTAUKSEN VUOKSI8: MISTÄ PÄIN SUOMEA OLETTE? Me asumme Helsingin länsipuolella Lauttasaaressa.

VOIKAA HYVIN ODOTTAJAKAVERIT!

JOLLA RV neuvolan mukaan 12+0 tänään jeeeeee

Vierailija
7/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin, kun viime vuonna oli ollut liian alhainen. Multakin alettiin kyselemään, maksaako työnantaja vai Kela sen 3kk äitiysrahan ja mä olin ihan ymmälläni. Kysyin firmassakin, eikä täälläkään ole tullut tuollaista eteen. No Kelasta se kai suht helposti selviää, mutta jos joku jaksaisi vähän valottaa asiaa...

rv 14+5 (np-ultran mukaan)

Alkaa muuten näyttämään jo yllättävän isoilta nämä numerot!! kyllä aika menee nopeasti, vaikka välillä taas niiiiin hitaasti, kun odottaa seuraavaa ultraa. Mutta pian kai tässä huomaa, että on jo synnytysvalmennuksessa ja täytyy alkaa valmistautumaan vauvan tuloon!! Mä olen kyllä ihan tyytyväinen, että on tää 9kk valmentautumisaika, vaikka odotankin hirveästi näkeväni pikkuisen... nyt jo pelottaa synnytys, imetys ja monet jutut, jotka tuntuu vielä niin vierailta!

Vierailija
8/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunnassa asustellaan....110 km Turkuun ja 50 km Poriin :)

Vierailija
9/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Tampereen kyljessä Lempäälässä. Olen muuten kotoisin Porista eli satakuntalaista verta täälläkin.

Tuosta mahdollisesta palkasta ekojen kuukausien aikana. Mulla on sellainen käsitys (voi olla väärässä), että se menee alan työehtosopimuksen mukaan. Liitosta voisi siis kysyä. Ainakin valtiolla kuulema maksetaan palkkaa. Itsellä ei ole kokemusta kun olen pitkän kaavan opiskelija...

Vierailija
10/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi " kukkiva" ilmoittautuu. Laitoin tuon kukkimisen Suomen kuivan talvi-ilman piikkiin, mutta taitaa sittenkin johtua tuosta alivuokralaisesta....? Normaalisti nimittäin tulee näppyjä tosi harvoin, mutta nyt on leukaperissä usempikin. No ei voi mitään=(

Vähän alkaa täällä huolettamaan kun tuo vatsa ei vielä ollenkaan näy ja muilla tuntuu jo olevan turvoksissa. Johtuukohan siitä, että olen vähän jäljessä teitä muita vai siitäköhän, että olen kamalan pitkä ja hoikka. Ja kun ensimmäinen vasta tulossa? Sanokaa nyt kanssasisaret ettei ole syytä huoleen? Ultra vasta reilun viikon päästä ja neuovolakin ensi tiistaina. Sydänääniä ei siis viimekerralla edes yritetty kuunnella ja tuntuu ihan epätodelliseslta, että tuolla vatsassa joku on... Apua... Taidan lähteä sittenkin ultraan yksityiselle.

Gallupista vielä: Suomessa kotipaikka Nurmijärvi (vielä kolmisen viikkoa täällä käymässä) ja puolentoistavuoden ajan koti on Los Angelesissa miehen työkomennuksen vuoksi.

Millian rv 10+6

Vierailija
11/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( - Kiva kun on pahoinvointi palannut ympärivuorokautiseksi :( Tykkäsin paljon enemmän siitä aamuoksennus -> hyvä olo -tyylistä... Nyt taas sitten makuuasennossa kaksi viimeistä päivää kun on niin kamalan paha olo jos nousee pystyyn. Kiva :(

UNISTA oli puhe jonain päivänä, villit unet on muuten aivan selvästi raskauden aiheuttamia :) Esikoisesta näin kanssa mitä kummallisimpia unia, nyt sama juttu ja monella muullakin näytti olevan.

Viime yönä näin unta KAKSOSISTA... Ihan alkuraskaudesta mulla oli paljon kaksostuntemuksia, mutta ne hellittivät jo ennen kun rv 6 tuli täyteen. Silloin siitä oli juttua ja monella muullakin taisi niitä olla :) Mutta onko nyt MANDISOFIA ainoa jolla onkin oikeasti tuplat? Vai vieläkö on jännääjiä? Meillä näkyi molemmissa ultrissa vain yksi sikiö joten eiköhän tännekin ole vain yksi tuloillaan.

ASUINPAIKKAGALLUPIIN: Eli me asutaan tässä Pohjois-Helsingissä ihan Vantaan rajan lähellä, Hämeenlinnanväylän vieressä.

TÖISSÄ KERTOMISESTA: Mulla on sillain jännä tilanne, että olen omassa firmassa esimiesasemassa ja on yli 10 alaista. Olen se " liima" joka pitää koko homman pystyssä ja joudun tekemään aika paljon duunia, että saan firman pysymään kasassa koko äitiysloman ajan. En halua kertoa tästä kakkosesta missään nimessä kovin aikaisin, koska pelkään että se vaikuttaa aika paljon kaikkien henkeen ja tulevaisuudensuunnitelmiin.

Onneksi me työntekijät asumme kuitenkin eri paikkakunnilla ja teemme töitä pääasiassa netin välityksellä, joten piilottelu ei ole vaikeaa. Parin viikon päästä meillä on kyllä kevätkokous, täytyy varmaan hankkia jotain kaventavaa vaatetusta etten paljastu :) Mutta laskeskelin että tuolloin on n. rv14 täynnä joten ei masu välttämättä vielä näykään.

Tänään toisaalta mulla on iso palaveri, jossa on tarjolla pitkäaikainen sopimus. Jännittää miten menee ja miten pystyn vakuuttelemaan että voin hoitaa tuon sopimuksen, JA olla mainitsematta äitiyslomasta. Vakaasti kyllä uskon että se pystytään hoitamaan, mutta vastapuoli ei ehkä ole samaa mieltä...

No joo, se siitä :) Illalla tiedän paremmin. Toivottavasti kaikki menee putkeen.

Piti vielä mainita että me päätettiin siirtää kaikille kertomista, kun päätettiin siirtää esikoisen 1-vuotissynttäreitä TAAS... nyt ne pidetään kun hän on 1v 2kk :) Eli toukokuun alussa. Silloin on jo rv 16 joten hyvin voi kertoa, tai pakkokin lienee jo kun maha varmaan alkaa näkyä.

Nyt ylös ja toivottavasti arabialaista syleilemään, ettei koko päivää tarvisi kakoa! Hyvää torstaita kaikille.

Coe rv 10+3

Vierailija
12/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk palkka määräytyy oman alan työehtosopimuksen mukaan. MInulla ainakin lukee sen kohdalla, että yritys maksaa työntekijälle täyden palkan äitiysloman 3 kk ajalta. Ja näin oli ekankin äitiysloman aikana. Ystäväni työnantajalla ei ollut mitään yleistä työehtosopimusta voimassa, joten hän ei saanut täyttä palkkaa 3 kk:lta vaan suoraan kelalta sen tuen, jonka saa koko äitiysloman ajalta. en tiedä auttoiko tämä yhtään, mutta tämä tieto mulla on :-)

Jolla igen and again

Vierailija
13/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ollaan jyväskylästä..Ja täällä non ihan talvi vielä.

Muksu lähti isäns kanssa ulos ja mä saan katsoa ihmeiden aika-sarjaa, johon oon ihan koukussa ;o)

Äitiyspäivärahasta mulla ei niin tietoa ole, kun itsekin silloin aikanaan niitten kanssa kamppailin oikein tosissani. Itse sain puolen vuoden tulojen perusteella ja nyt ilmeisesti uuden lain myötä saan saman rahan kun esikoisesta kun esikoinen on alle 3v.

Kinkkisiä hommia ja että mä inhoan tuota Kelan paperisotaa...

Jeps, mutta nyt menen taas...=)

C

Vierailija
14/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt muistaisin kaikki, mitä piti kommenoida.

Ekaksi FINNIT: Mulla oli esikoista (poika) odottaessa iho karmeessa kunnossa, kun taas hiukset loisti hyväkuntoisena. Toista ja kolmatta odottaessani (tyttöjä molemmat) taas iho oli tosi hyvänä ja hiukset sitten lässötti rasvasena pitkin päätä ja niitä lähtikin aikalailla. Nyt taas iho hyvänä, tukka huonona. Oiskohan tuossa oikeesti jotain perää ton sukupuolen kanssa??

Sitten ÄIPPÄRAHA: Kyllä se taitaa tosiaan olla työehtosopparissa tms. Joillekin työnantaja maksaa sen ekan 3kk, joillekin kela. Itselläni ei moista tarvi miettiä, kun oon kotiäitinä eli kelasta saan varmasti.

KAKSOSET: Mulla oli alussa niitä kaameita kaksos ja kolmospainajaisia. Onneksi ovat loppuneet. Meillä vois ollaki tuplat, koska ultrassa ei oo vielä käyty ja miehen suvussa kaksosia on. Mutta uskon kyllä, että näin vähäisillä raskausoireilla siellä vain yksi kirppu asustaa ja hyvä niin. Maha on kyllä niin iso, että sen puolesta vois helposti veikata viitosia :D No, kuuden päivän päästä se varmistuu sitten, kun VIIMEIN on se eka ultra. Onko muuten enää ketään muuta kuin mitä, joka ei oo nähny / kuullu vauvaa eli siis ei oo kuultu sydänääniä eikä ultrattu??

ON: Väsy senkun pahenee. Ajattelin alkaa napsia rautaa heti kun se 12 vkoa tulee täyteen. Jos vaikka auttas. Muutoin oli ihan ok. Lämmin ruoka välillä tökkii ja nyt on himo hedelmiin.

RASKAUDESTA KERTOMINEN: Meillä kerrottiin esikoiselle tuossa pari viikkoa sitten. Meidän tuttavapiirissä on ollut keskenmenoja ja keskosia, joten poika tietää jo, että aina raskaus ei pääty onnellisesti. Muutoin miehen vanhemmat tietää, samoin osa sukulaisista ja kavereista. Omista vanhemmista en itse asiassa tiedä, tietääkö he ;) Siis laitoin äitilleni sähköpostilla semmosen " Meille tulee vauva" -kortin jo rv 8, mutta hän tai isäni ei oo puhuneet sanaakaan koko jutusta. Olenkin epäillyt, että onkohan ne osanneet lukea sen sähköisen kortin :D No, kai ne jossain vaiheessa huomaa. Muutenkin juttu on levinnyt ihmeen hitaasti, ku tosiaan puoli sukua tietää ja toinen ei.. Tai sitten kaikki on jo kuulleet mutteivat noteeraa enää mitenkään :) Neljä lasta meidän suvussa / tuttvapiirissä kun on jo TOSI paljon, kaikilla on vaan 1-2 lasta ja jollan harvalla 3...

Oiskohan tässä nyt kaikki.. Ainiin, aamulla sängystä noustessani sattui tosi paljon alamahaan, en ymmärrä mikä se kipu oli. Meni kyllä 5 minuutissa ohi..

Mianni 10+5

Vierailija
15/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, kuten oon jo muutaman kerran maininnutkin niin me ollaan Kuusamosta. Täällä synnytty ja kasvettu, välillä käyty Tampereella ja Kokkolassa opiskelemassa jms ja sitten palattiin tänne.

Vierailija
16/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmainen päätti herätä kuudelta aamul.. olo on ihan sika väsy.

Mulla pari päivää ollut ihme heikotusta tuntuu ettei pystyssä pysy ja kauppajonossa seisominen tuskaa :( tulee oikein tuska hiki ja huippaa..

myös päänsärky on vaivannut.

Kohta täytyis mennä kirjastos käymään meillä kun tulostimesta muste loppu ja täytyis yksi valtakirja siskolle kirjoittaa ja lähettää.

Mulla kans naama kukkii mukavasti.. ja on jostain kohdin tosi kuiva.

Tuohon Galluppiin me asutaan Vantaan kartanonkoskella kauppakeskus jumbon lähellä.

mut nyt taas täytyy poistua :)

T:Hexu ja onni-ilona 13+3

Vierailija
17/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi synkän pilvistä ollut koko aamu. Kyllä jo täälläkin kevättä ootellaan. Vaikka kuopus oli sitä mieltä, että talvi on TOSI kiva, kun pääsee luistelemaan ja pulkkamäkeen. Kysyin kyllä, että mitä jos talvi olis koko ajan, niin ei pääsis kesällä uimaan. Joutui sitten hieman miettimään, että jos se kesä sitten olisikin hyvä juttu ;)

Gallupista: Me asustellaan täällä TOSI isossa Porvoossa ;) Ainakin viime aikoina on taas kotikaupunki ollut hyvin lehtien sivuilla esillä. Ja tänään kuulemma on Poliisi-TV:ssäkin. Mut oikeasti mä viihdyn täällä tosi hyvin, mut oonpa täällä asunukin melkein koko ikäni, että ehkä senkin takia ei huvita muualle lähteä. Vaikka asuin mä vuoden muualla, mut äkkiä piti tulla takaisin ;)

Mäkin näin taas viimeyöna kauheita unia. Ollaan menossa pääsiäiseksi etelä-Ruotsiin koko perhe miehen veljen vauvan ristiäisiin. No, tietenkin sitten viime yönä se laiva upposi ja me oltiin siellä meressä. Ehdotin jo miehelle, et mitä jos peruttais koko reissu, mut ei kait sitä viitsi, kun meistä on kuitenkin tulossa tyttelin kummit. Täytyy taas käydä kattelemassa jotain kivoja Marimekko-aiheisia tuliaisia, kun sen vaimo on ihan hulluna niihin. Ristiäislahjaa ei olla vielä ostettu, mut mietittiin jos vietäisiin sellainen kastesormus ja siihen ketju. Olisikohan muilla hyviä lahjaideoita?!?

Äitiysrahasta mäkin tiedän sen verran, että menee kyllä oman alan sopimusten mukaan. Itse kuulun (metallin) toimihenkilöunioniin ja meillä ainakin työnantaja maksaa 3 kk palkkaa ja loppuaika sitten tulee Kelalta vanhempainrahana.

Mun ei kauheasti tarvinnut töissä kertoa odottavani, kun itse asiassa kaikki odottivat sitä, että koska se on virallista. Kun oli syksyllä nuo tuulimunat ja keskenmenot jne.... Tiesivät sen takia odottaa uutisia. Meillä on kyllä täällä jokin buumi menossa, tällä hetkelläkin meidän " tiimistä" 2 on mammalomalla, toinen vielä hoitovapaalla ja nyt sitten minä jäämässä ;) Joutuu pomo kyllä miettimään taas, miten järjestelee sitten loppuvuoden. Onneksi kuitenkin kaikki ovat iloisia asiasta, eikä siis tartte mitenkään salailla asioita.

Mutta nyt tuli taas sen verran juttua, että jätetään muillekin tilaa!

Tuike+ pikkuinen rv 12+6

Vierailija
18/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kellutaan vieläkin onnenkuplassa, eilen oli lopultakin se np-ultra. Olipa ihanaa nähdä pikku mussukka siellä heiluttelemassa käsiään ja jalkojaan. Esikoisen odotuksesta tosiaan jo viisi vuotta aikaa, joten kyllä tämä kaikki taas tuntuu niin ihmeelliseltä. Laskettu aika tarkentui, se on nyt sitten 2.10.2006.

Ajattelin että näytän tänään ultrakuvia töissä ja kerron niille jotka eivät vielä tiedä, mutta enpä ole vielä saanut aikaiseksi. Pomolle kerroin jo pari viikkoa sitten kun suunniteltiin kesälomia. Mulle oli kyllä esikoisenkin aikaan jotenkin vaikeaa tuo kertominen, olen luonteeltani aika ujo ja ahdistun helposti huomion keskipisteenä olemisesta.. Tyhmää.

Noista iho-ongelmista, työkaverillani oli hillitön finniongelma raskausaikana ja sai tytön. Katsotaan montako tyttöä lokamammat saa kun niin monella näyttää naama kukkivan.

Mutta työt kutsuu.

Viikonloppua odotellen,

Luppaliini 13+3

Vierailija
19/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen! Kävin äskettäin neuvolalääkärillä ja kuulimme sydänäänet. Helpottava olo nyt - onhan alku-ultrasta jo kuukausi aikaa ja välillä tulee pelkoa että jospa kaikki ei olekaan enää hyvin... Mutta kaikki hyvin so far ja 10.4. np-ultra. Sitä odotellessa...

Oma masuni ei vielä ulkopuolisin silmin näy, mutta itse havaitsen sen kasvaneen ja varsinkin kun vetäsin tossa tiistai-iltana jumppatrikoot ja-paidan päälle niin huh huh - pömppishän siinä pullisteli:):) Oikeastaan aika siistiä, sais tulla jo vauvamasu, että pääsis ostelemaan kunnolla äippävaatteita!

Töissä kerroin maanataina, tosin työnantaja-isäni on tiennyt toki jo alusta saakka raskaudestani. Hauskinta oli, että eräs työkaverinikin odottaa vauvaa syksyksi! Hänellä LA on syyskuun lopulla... Nyt sitten jaamme oireita ja löpisemme raskaudesta melkein koko ajan. Muita se hieman jopa ärsyttää:)

Galluppiin: Asustellaan tässä Helsingin Käpylässä.

Nyt vapaapäivän viettoon, ts. Marimekon ystävämyyntiin Herttoniemeen!!! Jesss!! Mitähän turhaa sieltä tällä kertaa löytyy...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Bluewish 11+0

Vierailija
20/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon ollu ihan järkyttyny kun iho on niin huonossa kunnossa. Tuntuu ettei sitä saa millään paremmaks, en tykkää käyttää mitään monen sentin pakkeli kerrosta.

Olo on muuten ihan hyvä. Oireeton olo on aika ihana, mutta toisaalta sitä toivois jotain oireita kun ne " kuuluu" raskauteen.

Meillä kans esikoisen odotuksesta on jo viis vuotta aikaa. Kaikki tuntuu taas uudelta ja jännältä. Ei millään jaksais odottaa raskauden etenemistä =)

Ei mee muuten enää kauan kun alkaa liikkeitä tuntumaan, IHANAA. En malta odottaa!!!

Me ollaan Turusta, mutta tällä hetkellä ollaan äitin luona Oulussa.

Sasku ja Onni rv13+5