Miksi miesten piirteitä ei saa haukkua ja naisen saa?
Jos naisen hormonitoimintaa ja täysin luonnollisia piirteitä saa kuvata huonommiksi, voin ihan samalla.logiikalla tehdä saman miehistä. Miksi miehet eivät kestä samaa takaisin vaan inisevät?
Kommentit (5)
Eikö asia ole juuri toisinpäin? On sosiaalisesti hyväksyttävää haukkua miehiä vaikka miten, mutta naisista ei saa sanoa mitään pahaa. Tämä on ainakin minun havaintoni.
Itse nuorena naisena kuulen jatkuvasti miesten haukkumista kaikilta mahdollisilta kannoilta. Luonteessa on vikaa, ulkonäössä on vikaa, kaikessa on vikaa. Jos kuitenkin edes hieman naiselle kommentoidaan jostakin piirteestä niin hyökkäys tätä ihmistä kohtaan on varma ja mikäli kommentin tekijä on mies, on tämä täysi sika.
Hassua on vielä että yleensä paskaa miehistä puhuvat juurikin itseään feministeiksi kovaan ääneen julistavat, typerät naiset.
Ed. kommentilla tarkoitan siis että minua ei haukuta miesten toimesta vaan muut naiset haukkuvat miehiä.
No yritäpä keksiä jotain sellaista, mikä on miehissä huonompaa kuin naisissa? Etpä taida keksiä.