Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoille kysymys

23.06.2017 |

Nyt on edessä kosinta, ei tokikaan juhannuksena sentäs!
Mutta yhteinen tulevaisuus pelottaa toimeentulon vuoksi kun omat tulot on vaakalaudalla ja työllistyminen alallani heikkoa. Naisella myös samoin, työllistyminen vielä vaikeampaa ja jää pian muutenkin kotiäidiksi..toivottavasti. Vielä ei lasta ole tulossa, mutta toivottavasti pian siis.

Kysymys siis niille naisille joilla aviomies on köyhä:
- Miltä se tuntuu kun mies ei pysty elättämään perhettä ?
- Kaduttaako ?
Taustatiedoksi olisi kiva tietää kuinka köyhiä suurinpiirtein olette ?

Tämä ei ole provo, asuntolainaakin on vaikea saada ja asuntojen hinnat aivan älyttömällä tasolla..pelottaa paljon. Vielä ei siis asuta edes yhdessä, mutta pian toivottavasti..

Kommentit (1)

1/1 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on tiedossa ja asiasta on puhuttu ja sovittu niin minun mielestäni OK.

Itse olen keskituloinen + ja tuleva puolisoni pienituloinen --

Tilanne voi olla myös vaimolle vaikea, ei vain sinulle.

Näin ainakin meillä, minua välillä mietityttää etteihän vaan mies ole kanssani koska ei "voi" muutakaan ja mies tuntee että pitäisi pystyä elättämään, mutta ei pätkätöillä siihen pysty. Epäsopusuhtainen rahatilanne vaatii molemminpuolista luottamustan. Jos ei pysty rahallisesti elättämään niin minulle parhaansa yrittäminen riittää. Perheestä huolehtiminen on muutakin kuin rahantuonti kotiin, aika jota perheeseen kohdistaa, yhteisistä asioista huolehtiminen, huomion osoittaminen ja vaikka arkinen siivoaminen toisen puolesta tai kanssa.

Minua ei kaduta! Päin vastoin, harmittaa että roikuin edellisessä parisuhteessa liian pitkään rahahuolien pelossa. Parempi köyhänä yksin tai yhdessä kun ns normipalkalla tunneköyhässä suhteessa!

Kosit vaan romanttisesti. Säästät rahaa mahdollisuuksien mukaan tulevaan perheeseen älä tuhlaa typeryyksiin ainakaan kosinnan vuoksi. Osoitat olevasi luottamuksen arvoinen kun ajattelet tulevaisuuttanne ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi