Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boris maitohappobakteerijuoma

Vierailija
23.06.2017 |

Onko kukaan kokeillut? Auttoiko ripuliin tai muihin vaivoihin?
Itse ostin juuri Prisman maatilatorilta Boris-juoman ja odotukset ovat korkealla. Ei ollutkaan niin pahanmakuista mitä pelkäsin. Oikeastaan ihan hyvä maku.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yhden 3 litran purkin. En huomannut että suoliston liike olisi nopeutunut. Minulla on ongelmia juuri tuon hitaan liikkeen kanssa, ulostetta tulee maksimissaan kerran päivässä, silloinkin liian vähän. Kerran turhauduin ja ostin apteekista glauber suolaa ja join sen veden kanssa. Sen seurauksena tuli kaksi valtavaa pökälettä ja lopuksi ripulia. Eli tavaraa oli jäänyt suoleen.

Nykyään käytän raakamaitoa, olen havainnut sen toimivaksi suoliston kannalta.

Vierailija
2/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borista juotu muutama vuosi ja hyvä tuote sekin. Nyt meidän perhe siirtynyt Fermix maitohappobakteerijuomaan. Fermix paljon tehokkaampi ja maistuu hyvälle verrattuna Borikseen tai masujuomaan.

Fermix auttoi jopa hiivaan mikä itselle huippujuttu.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin Borisee XD.

Vierailija
4/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan tuollaisista, mutta nopean googlauksen perusteella voisin kokeilla. Minkälaisiin vaivoihin ja tarpeisiin olette noita juoneet? Itsellä vatsa toimii hyvin, mutta kakkonen haisee kemikaalilta, eikä siltä miltä pitäisi.

Vierailija
5/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan Boriksella jokaisen aamun. Ei ole mitään vaivoja ruoansulatuksen missään vaiheessa. Tosin en tiedä, olisiko niitä ilman Borista, mutta siitä vain on tullut tapa herättää vatsa uuteen päivään. Ja onhan se ihan kivan makuistakin.

Vierailija
6/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää hapankaalia tai kimchiä niin ei tarvii ostaa kalliita pseudoterveysjuomia!

Vierailija
7/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rauhoittanut kroonisesti löysää vatsaa ja nyt tulee pökälettä. Tosin ei ole ainoa tekemäni muutos.

Ja joo, mistäs saa laadukasta kimchiä? Eiköhän tuo juoma ole helpommin hankittavissa.

Vierailija
8/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa kirjoitti:

Borista juotu muutama vuosi ja hyvä tuote sekin. Nyt meidän perhe siirtynyt Fermix maitohappobakteerijuomaan. Fermix paljon tehokkaampi ja maistuu hyvälle verrattuna Borikseen tai masujuomaan.

Fermix auttoi jopa hiivaan mikä itselle huippujuttu.:)

Minkälaisia hiivaoireita sinulla oli?

Vierailija
9/29 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fermix paljon tehokkaampi kuin Boris ja minusta Fermix maistuu paremmalta. Fermix on ehtaa tavaraa kun Boris on vesilitkua :(

Vierailija
10/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fermix tosiaan maistuu hyvältä boris juomaan verrattuna ja maistuu täyteläiseltä

Vierailija
11/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuotetietoja, ja Fermixissä näyttäisi olevan enemmän maitohappobakteereja per gramma juomaa. Muistakaa juoda näitä pillillä, pH on 3.2, ja se voi vahingoittaa kiillettä jos juo pitemmän aikaa.

Vierailija
12/29 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt maitohappobakteerijuoma borista 2 vuotta. Nyt ostin kokeeksi Fermixin, jota on väitetty boris kopioksi. Tässä mielipide:

Fermix on tummempaa eli väri on erilainen. Maku huomattavasti miellyttävämpi. Hinta melkein sama, mutta teho moninkertainen. 5 päivän jälkeen pidän Fermixiä itselleni parempana tuotteena. Kopiotuote se ei mielestäni ole. Kamnattaa kokeilla

Vierailija
13/29 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fermix täälläkin hyväksi nyt todettu.

Vierailija
14/29 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös lapset juovat Fermixiä joka aamu. Saatu koko perheen flunssakierre juomalla katkaistua. Hyvääkin se on meistä, vaikkei alussa maku ollut nautinnollinen. Suositellaan eli huipputuote!!

Vierailija
15/29 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku vielä joskus 80-luvulla liikkui sellainen Igor-sieni, jota sitten liotettiin jotenkin ja sitten se rupesi käymään ja siitä tuli jotain ihmejuomaa?

Itse syön bakteerien lähteeksi hapankurkkuja, ovat todella herkullisiakin.

Vierailija
16/29 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fermix juoma on meidän perheessä hyväksi havaittu. Maku sopivan happama ja tuntuu terveelliseltä. Yhtään flunssaa ei ole tänä syksynä ollut ja vatsa tykkää. Aineenbaihdunta selkeästi toimii paremmin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
17/29 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevitär kirjoitti:

Fermix juoma on meidän perheessä hyväksi havaittu. Maku sopivan happama ja tuntuu terveelliseltä. Yhtään flunssaa ei ole tänä syksynä ollut ja vatsa tykkää. Aineenbaihdunta selkeästi toimii paremmin. Kannattaa kokeilla.

Fermix on mahtava löytö. Tekee oloni virkeämmäksi ja suolin ongelmat täysin poissa. Ennen kärsin myös selkäkivuista ja nekin ovat nyt kadonneet. Olin 2 viikkoa juomatta ja kivut palasivat. Nyt viikon juonut uutta purkkia ja kivut taas kadonneet. Ihmeellinen juoma minusta. Suosittelen kaikille

Vierailija
18/29 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fermix on tehokkaampi kuin boris? Boriksen tonkassa on että siinä on 30 000 000 maitohappobakteeria grammassa ja fermixin tonkassa on että siinä on 19 000 000 maitohappobakteeria grammassa, miten se tekee fermixin tehokkaamaksi?

Vierailija
19/29 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fermix.fi/

60 000 000 grammassa näyttäisi olevan valmistajan mukaan. Eli tuplasti enemmän Borikseen verrattuna.

Vierailija
20/29 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku vielä joskus 80-luvulla liikkui sellainen Igor-sieni, jota sitten liotettiin jotenkin ja sitten se rupesi käymään ja siitä tuli jotain ihmejuomaa?

Itse syön bakteerien lähteeksi hapankurkkuja, ovat todella herkullisiakin.

Kyseessä on Volgan teesieni, nykyisin tunnetaan paremmin nimellä kombutsa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/03/29/volgansienitee-nyt-kombutsaa-n…

.