Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä tehdä kuukautismasennukselle?
23.06.2017 |
olen kärsinyt aikaisemmin vakavasta masennuksesta ja siihen mulla oli jopa aika korkea annos lääkkeitä vielä about puoli vuotta sitten. nyt sitä on kuitenkin laskettu minimiin ja tarkoitus on lopettaa se. oon kuitenkin alkanu huomaamaan että nykyään masennus alkaa silloin kun menkat tulee. tulee täysin paska olo eikä tee mieli elää. onkohan tähän mitään ratkaisua vai onko vaan kestettävä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
apuja??