Mikä musa tänään teillä soi?
Kommentit (42)
Juuri nyt soi: Blur - Beetlebum. Varmaan vaihtuu humppalinjalle illan mittaan..??
Tällä päivä lähtee käyntiin satoi taikka paistoi.
Pitbull feat Aquilera.
Vesterinen yhtyeineen Spotify:stä.
hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!
Ei juuri nyt mikään, mutta jos soisi, niin se olisi
R.E.M - It's The End Of The World As We Know It (and I Feel Fine)
Kiitos vastaajille musavinkeistä!
Minä oon kuunnellut itselleni täysin uudentyyppistä musiikkia, Dua Lipaa. Don't Start Now -biisin bassokuvio on niin mahtava että kaivoin halpisbassoni esiin ja olen tapaillut nuotteja sillä. Linkissä yksi youtuben miljoonista itseoppineista soittajista joka vetää mielestäni ihan törkeän hyvin...
Ei nyt mikään. En kuuntele päivittäin musiikkia.
Ei koskaan mikään. Inhoan kaikkea musiikkia. Luonnonäänistäkin inhoan lintujen laulua aamuisin. Tv aistiyliherkkä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastaajille musavinkeistä!
Minä oon kuunnellut itselleni täysin uudentyyppistä musiikkia, Dua Lipaa. Don't Start Now -biisin bassokuvio on niin mahtava että kaivoin halpisbassoni esiin ja olen tapaillut nuotteja sillä. Linkissä yksi youtuben miljoonista itseoppineista soittajista joka vetää mielestäni ihan törkeän hyvin...
Dua Lipa oli just Skavlan-ohjelmassa, joka on nähtävänä Yle Areena Femissä.
Skavlan (norjalainen) on mainio ohjelma, vaikka suurin osa vieraista on minulle tuntemattomia. Mutta näinhän heihin tutustuu.
Nick Cave & The Bad Seeds - The Weeping Song
Sopivan alakuloista musiikkia tähän maailmaan.
Irinan "Mä haluun olla yksin" :)
Toivottavasti levy julkaistaan pian nyt kun keikatkin on peruttu.
Kuuntelen kun naapuri yskii keuhkojaan pihalle. Mieleen tulee taskut jotka kääntyvät ulospäin housuista.
Huomaan mielessäni miten naapurin keuhkot pullahtavat suusta ulos hetkeksi ja vetääntyvät takaisin uutta yskää vasten.
Koffing Song
Minulla on nyt jokin ihme Pink Floyd/David Gilmour -kausi meneillään. Pappamusiikkia. T. M45