Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung Galaxy (J5) vai iPhone?

23.06.2017 |

Mun nykyinen puhelin on siis tuo J5 ja se on alle kaksi vuotta vanha. Viime aikoina mulla alkaa yksinkertaisesti mennä hermo sen kanssa. Muisti on hyvin äkkiä täysi, vaikkei mulla ole paljon sovelluksia eikä kuvia. Jouduin ostamaan luuriin muistikortin ja nyt jostain syystä akku on muuttunut ihan täysin surkeaksi. Ei se ennenkään erityisen hyvä ollut mutta nyt puhelimen saa ladata parinkin kertaan päivässä. Ja akku voi mennä 100 % --> 28 % yön aikana (jolloin nukun enkä käytä puhelinta). Myöskään puhelin ei enää suostu päivittämään sovelluksia vaikka itse ehdottaa päivityksiä. Kun sitten valitsen että päivitä niin ei tapahdukaan mitään.

En ole mikään asiantuntija mitä puhelimiin tulee, joten jos kysyn hölmöjä niin olkoon sitten niin. Voiko tuo muistikortti vaikuttaa tuohon akkuun noin paljon?

Sitten myös haluaisin suositteluja hyvistä puhelimista. Mulla on aina ollut Galaxy, mutta muistan havainneeni aiemmissa luureissani jo tuota samaa ongelmaa akun kanssa. Eli merkillä ei ole niin väliä. Hintahaarukka max. 500 € mutta tarvittaessa voin joustaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintahaarukka ei ihan riitä mutta hanki kunnollisella muistilla varustettu esim iPhone 7. Hyvät toiminnot ja ominaisuudet eikä muisti lopu kesken. Pidän myös seiskan kamerasta! :) jos satsata satasen pari lisää niin luulisi riittävän :)

Vierailija
2/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

j vitosesta tulee uusi malli ensi kuussa, n.260 euroa.

Vierailija
4/4 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

j vitosesta tulee uusi malli ensi kuussa, n.260 euroa.

Niin ja itselläni on J5 2015, ostan joko tuon uuden tai sitten hyppään huawein laivaan ja ostan honorin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän