Deittiasiantuntija : äidit ovat haluttuja sinkkumarkkinoilla
Varsinkin sellaiset äidit joilla on monta lasta ja kaikilla eri isät ( biologiaa, hajautettu osakesalkku)
Tämä vaikuttaa enemmänkin huonolta pilalta tai piilokamera showlta, ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Kommentit (8)
Oon ihmetellut samaa. Tajusin sitten että näin on, koska lapsettomat eivät halua uusperhettä kovin usein (kumpikaa sukupuoli) ja miehillä on lapsia myös = helpoin pariutua toisen vanhemman kanssa. Sekä naisen että miehen.
Mutta aina löytyy niitä uraohjuksia ja Matti Myöhäisiä jotka haluaisivat kuitenkin edes yhden oman lapsen ja he kyllä kiertää tuollaiset äidit kaukaa sillä on varmaan jo sanomattakin selvää että se lapsiluku on jo täysi.
Eikö tästä ollut jo aloitus aiemmin päivällä? Muistan kirjoittaneeni siihen jotain asiaan liittyen.
Minä luulen, että sellaiset miehet, jotka eivät itse halua omia lapsia, on ihan hyvä sellainen nainen, jolla on omia lapsia eikä halua enää lisää. Lapsettomissa naisissa on aina se riski, että he haluavat jossain vaiheessa omia lapsia. Kun naisella on jo lapset tehtynä ja he ovat isompia ja heillä on isäkin kuvioissa, niin onhan se nyt miehelle ihan siedettävä tilanne. Valmis paketti ilman mitään paineita ja vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tästä ollut jo aloitus aiemmin päivällä? Muistan kirjoittaneeni siihen jotain asiaan liittyen.
Minä luulen, että sellaiset miehet, jotka eivät itse halua omia lapsia, on ihan hyvä sellainen nainen, jolla on omia lapsia eikä halua enää lisää. Lapsettomissa naisissa on aina se riski, että he haluavat jossain vaiheessa omia lapsia. Kun naisella on jo lapset tehtynä ja he ovat isompia ja heillä on isäkin kuvioissa, niin onhan se nyt miehelle ihan siedettävä tilanne. Valmis paketti ilman mitään paineita ja vaatimuksia.
Ovat varmaan tuhkamunia suurin osa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että sellaiset miehet, jotka eivät itse halua omia lapsia, on ihan hyvä sellainen nainen, jolla on omia lapsia eikä halua enää lisää. Lapsettomissa naisissa on aina se riski, että he haluavat jossain vaiheessa omia lapsia. Kun naisella on jo lapset tehtynä ja he ovat isompia ja heillä on isäkin kuvioissa, niin onhan se nyt miehelle ihan siedettävä tilanne. Valmis paketti ilman mitään paineita ja vaatimuksia.Ovat varmaan tuhkamunia suurin osa
Ketkä? Mihin tämä liittyi? Meinaatko, ettei ole oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät halua omia lapsia?
Viiden lapsen yh-äiti on kuin loton täysosuma 7 oikein ja vielä kirsikkana kakun päällä nuo 5 lasta eri miehen kanssa tietysti.
Ei varmasti tarvitse pelätä että sen menettää kovin helposti.