Mikä ihmeen järki on läntätä se tarjouslappu juurikin siihen elintarvikkeen sisällysluettelon kohdalle?
Siis ihan säännönmukaisesti on laitettu joissain tuotteissa lähikaupassani.
Kommentit (6)
Joistakin pakkauksista on vaikeaa löytää kohtaa, johon sen tarran saa niin, ettei mikään merkintä peittyisi. Ja että se myös näkyy hyllystä. Yleensä hyllystä löytyy myös samoja laputtamattomia tuotteita, joten niistä voi katsoa tarvittaessa sen sisällysluettelon.
Tänään plarasin kaupanhyllystä lastenleffoja (ajattelin jonkun ostaa mökille hätävaraksi jos on kovin kurja keli ja tunnelma tiivistyy), ja useimmissa hintalappu oli lätkäisty ikärajan päälle, joka oli aika ratkaiseva tieto. Ärsytti.
Hämmästyin muuten miten vähän S-merkittyjä lastenleffoja oli. Citymarketista löytyi Autot, Risto Räppääjä ja jotain japanilaisia piirrettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttäväähän se on. Minä kysyisin sieltä lähikaupasta, en täältä.
Oletko hoksannut että samanlaisia tuotteita on täydellä hinnalla ja niistä voit tarvittaessa katsoa tuoteselosteen. Joskus tehnyt niin.
Joskus ei ole kuin niitä tarjousversioita. Silloin jätän ostamatta, jos ei ole tuttu tuote. En halua ostaa sellaista ruokaa, josta en tiedä, voinko syödä sen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään plarasin kaupanhyllystä lastenleffoja (ajattelin jonkun ostaa mökille hätävaraksi jos on kovin kurja keli ja tunnelma tiivistyy), ja useimmissa hintalappu oli lätkäisty ikärajan päälle, joka oli aika ratkaiseva tieto. Ärsytti.
Hämmästyin muuten miten vähän S-merkittyjä lastenleffoja oli. Citymarketista löytyi Autot, Risto Räppääjä ja jotain japanilaisia piirrettyjä.
No voi ei, tuskin ne lapset kieroon kasvaa vaikka 5v näkee LASTENLEFFAN joka onkin merkitty yli 7 vuotiaille. Kun minä olin 7v, katsoin serkkuni kanssa salaa tappajahain ja halloweenin. Ja ihan järkeviä ihmisiä meistä on kasvanut.
Sandra1986 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ei, tuskin ne lapset kieroon kasvaa vaikka 5v näkee LASTENLEFFAN joka onkin merkitty yli 7 vuotiaille. Kun minä olin 7v, katsoin serkkuni kanssa salaa tappajahain ja halloweenin. Ja ihan järkeviä ihmisiä meistä on kasvanut.
No kun siellä mökkituvassa vilistää 1-7-vuotiaita lapsia niin minusta on ihan perusteltua valita S-merkitty leffa :)
Todella ärsyttäväähän se on. Minä kysyisin sieltä lähikaupasta, en täältä.
Oletko hoksannut että samanlaisia tuotteita on täydellä hinnalla ja niistä voit tarvittaessa katsoa tuoteselosteen. Joskus tehnyt niin.