Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VVO ja muuttosiivous

Vierailija
22.06.2017 |

Tietääkö joku, kuinka tarkka VVO on loppusiivouksen kanssa? Olemme muuttamassa pois VVO:lta ja luin netistä keskusteluja, joiden mukaan VVO on joskus tuon siisteyden suhteen vähän turhankin tarkka ja laskua tulee perään olemattomistakin vioista. Aiomme toki siivota asunnon perusteellisesti, mutta mietin josko pitäisi kuitenkin palkata ihan ammattilainen jynssäämään jok'ikinen neliösentti ettei ala sitten perästä kuulua...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkoja. Yleensä löytävät jonkun syyn pieneen maksuun. Voisi olla fiksua maksaa siivojalle kuin siivota ja maksaa silti. Itse tein kaverille siivouksen joka kelpasi. Mutta minun siivouskokemus on leikkaussalista ja sairaalasiivouksesta yleensäkin. Ja voin kertoa että siivosin muutaman päivän ja tarkkaa työtä.

Vierailija
2/5 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vVO- tarkastaja tukee ennen vuokrasuhteen päättymistä ovellesi! Näin kävi mulle. Ei mitään ennakkoilmoitusta. Hesassa.

Ilmoita kaikki havaitsemasi virheet /puutteet ja näytä ne niin et joudu vastuuseen. Kuvaa ne itsellesi. Mä ilmoitin lavuaarin halkeamisen/ wc- saneerajan aiheuttama, vaaterekin irtoamisen kannattimista/ oli itse korjattu. Jätin kyllä ilmoittamatta seinään tehdyn reiän johtoa varten/ huonekalun takana ja seinän takana näkymättömissä. Ei huomannut:). Kirjasi kaiken tsekkauslistaan vuosikymmeniä sitten, nyt varmaan nettitsekkauslstat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Alanpa googlaamaan siivousfirmoja.

Vierailija
4/5 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keksivät varmasti jotain, minkä perusteella voivat jättää takuun maksamatta. Itse sain tapella pitkään, että sain vuokratakuun takaisin. Sitten ostettiinkin oma asunto, ei tarvitse enää taistella mielivaltaisesti toimivia suuryhtiöitä vastaan.

Vierailija
5/5 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei naapuri ainakaan valittanut. Muutin heidän vanhaan asuntoon ja sain siivota heti alkuun 7h putkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän