Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen uuden kampauksen, auttakaa minua!

N39 (ei mamma)
22.06.2017 |

Minulla on nyt tällainen kuvan kampaus, eli perus tuhkanvaalea väritön ja jossa viime kesän auringon vaalentamat latvat. Muuten omaa väriä siis, eikä minulla ole hiusjatkeita.

http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/annalynne-mccord/rebe…

Tuollaisen kuivattamiseen menee tuhottomasti aikaa, latvoja pitää hoitaa erikoishoitoaineilla ettei ne näytä rispaantuneilta, hiukset takkuuntuu helposti ja ne valahtaa nopeasti päänmyötäisiksi ja rasvoittuvat helpommin. Joudun joko föönaamaan niitä rullaharjalla tai laittaa lämpörullia. Hiusten rakenne on ohuen ja mediumin väliltä. Olen työssäkäyvä kiireinen nainen ja kaipaan jotain hieman helppohoitoisempaa, siksi olen miettinyt tällaista johon laitettaisi hieman vaniljansävyisiä raitoja "kohottamaan" ja kuivaamisen jälkeen latvoihin papiljotit jotta niihin tulisi vähän laineita.

http://cdn3-www.thefashionspot.com/assets/uploads/2015/01/SIENNA-BLOTW-…

Vai olisiko teillä muita kampausvinkkejä? Rohkaiskaa minua :)
Minun otsatukka vääntyy aina väkisin toiseen suuntaan, siksi pitäisin sen mielelläni tuon tyylisenä sivulla. Kasvojeni muoto on ovaalin ja kulmikkaan väliltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tällaisen pitkän polkan mutta ongelmanani on ohuemmat hiukset korvien päältä ohimoille saakka niistä kohtaa hiukset kasvavat hitaammin. Ovat olleet tuollaiset lapsesta saakka.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/97/ae/fd/97aefdc65355754aaa1b…

Vierailija
2/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Siennan kampaus, mutta hieman pidempänä, longbobina olisi ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paksut pitkät hiukset on ne kauneimmat.

M35

Vierailija
4/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkautat pitkät hiukset polkkatukaksi voi järkytys olla suuri, long bob on ehkä parempi alkajaisiksi. Minä taas haluaisin Anna-Lynnen kiharat mutta kiharat ei koskaan pysy.

Vierailija
5/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paksut pitkät hiukset on ne kauneimmat.

M35

Kaikille kun nyt ei vaan satu kasvamaan PAKSUJA pitkiä hiuksia.

Pitkät ohuet hiukset nyt ovat aika karseat, rotanhäntämäiset kuivettuneet. Terveen näköiset hiukset ovat parhaimman näköiset, pituudesta viis.

Vierailija
6/6 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos leikkautat pitkät hiukset polkkatukaksi voi järkytys olla suuri, long bob on ehkä parempi alkajaisiksi. Minä taas haluaisin Anna-Lynnen kiharat mutta kiharat ei koskaan pysy.

Annalynnen hiukset ovat luonnonkiharaiset ja pörröiset, mutta niitä suoristetaan usein telkkarisarjoihin ja tilaisuuksiin :)