iHerb tilaaminen & tullirajat?
Mitäs jos tilaan esim vitamiineja/lisäravinteita sekä kosmetiikkatuotteita, yhteensä noin 35€, tuleeko silloin tullimaksuja? Kosmetiikan osuus tilauksesta esim 6€.
Kommentit (8)
itse tilaan aina n. 25 euron paketeissa, useamman
Ei tule tulleja tuolle summalle. Ite tilaan aina n. 35 € edestä. Koodilla LEP377 saat 10 $ alen ekasta ostoksestasi.
Herppilä on paras vitamiinikauppa, d-vitamiinit ja b:t reippaasti halvempia ja laadukkaampia. Tilaan lähes kaiken verkkokaupoista minkä pystyn, Iherbiltä olen tilannut nyt varmaan sen 7 vuotta.
Eikö teiltä mene edes ALV maksuja jos tilaatte yli 22€ tavaraa? Mitä kuriiria käytätte?
Alvit menee jo mikäli 22 euroa ylittyy.
Shopaholic kirjoitti:
Alvit menee jo mikäli 22 euroa ylittyy.
Ei ole mulla ikinä mennyt. Tiedän, että pitäisi mennä ja olen ollut ihan valmis ne maksamaan, mutta ei ole tullut mitään ilmoitusta niistä ja paketti on vain tullut suoraan postiin. Tiedä sitten, miksi päästävät ne läpi, vaikka alv-raja ylittyisi, mutta niin näyttävät tekevän. Nimenomaan iherb:stä olen tilannut, yhteensä ainakin 5 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tulleja tuolle summalle. Ite tilaan aina n. 35 € edestä. Koodilla LEP377 saat 10 $ alen ekasta ostoksestasi.
Herppilä on paras vitamiinikauppa, d-vitamiinit ja b:t reippaasti halvempia ja laadukkaampia. Tilaan lähes kaiken verkkokaupoista minkä pystyn, Iherbiltä olen tilannut nyt varmaan sen 7 vuotta.
Ihan reilua kuitenkin mainita, että tuota koodia hyödyntämällä säkin hyödyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tulleja tuolle summalle. Ite tilaan aina n. 35 € edestä. Koodilla XXXXXX saat 10 $ alen ekasta ostoksestasi.
Ihan reilua kuitenkin mainita, että tuota koodia hyödyntämällä säkin hyödyt siitä.
Koodeilla ei ole saanut ekan ostoksen aleja enää pitkään aikaa.
Ei tule.