Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Minkäkokoiset korkokengät ostan???

Vierailija
22.06.2017 |

Kertokaas nyt vähän viisaammat, mitä teen. Kesän juhliin pitäisi ostaa korkkarit ja bongasin hyvät netistä ja sehän käy, koska en jaksa lähteä kauppoja kiertelemään. Nyt en vaan osaa miettiä, ostaisinko kokoa 38 vai 39. Mulla on samaa merkkiä korkkarit kokoa 37 ja kun äsken kokeilin, saan ne hädin tuskin jalkaan. Mulla on todella leveä jalka, ja korkkarit ei ole ollenkaan mun mielikengät, mutta voi niitä hetken pitää - ja täytyykin.

Siis: mun jalka on ilmeisesti hiukan turvoksissa, eikä siksi tahdo mahtua siihen 37:aan, tosin menee siinä varpaatkin vähän kippuralle melkein. Uskallanko ostaa 38:t, joka on mun normaali kokoni ollut tähän saakka, vai otanko suosiolla 39:t? Asiaa mutkistaa se, että tuolla sivulla 38:a on jäljellä enää yksi pari, joten jos otan nyt 39:t (musta jotenkin tuntuu, että ne voisi olla viisaimmat), en varmasti enää sitten saa sitä pienempää kokoa.

Haluaisin pystyä olemaan niissä kengissä, kun häät kestää tietty koko päivän. Kyllähän siinäkin jalat turpoo, siksi itse kallistuisin enemmän tohon 39:iin, mutta en nyt tiedä sitten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLä koskaan osta kenkiä sovittamatta. Eikä varsinkaan korkokenkiä. Vaikka miten vihaisit shoppailua ja olisi vaikea päästä kauppaan. Se menee pieleen kuitenkin.

Vierailija
2/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi täytyy?

Fiksu ihminen laittaa koko päivän juhliin sellaiset kengät, jotka on hyvät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi korkkareita netistä, eri valmistajien koot vaihtelee ja joskus saman valmistajankin koot riippuu kengän mallista. Käytän lähes aina kokoa 38 mutta korkkarini on kokoa 38,5 ja suunniteltu leveäjalkaisille.

Vierailija
4/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä osteta kenkiä netistä sovittamatta, varsinkaan korkokenkiä. Tulee vaan isompi ruljanssi, kun pitää sovitella ja palautella.

Vierailija
5/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko riippuu ihan mallista, sitä ei tiedä kuin sovittamalla, eli mars kenkäkaupoille. Tennarit voi tilata netistä, korkokengät on kinkkisempi juttu. Koot vaihtelee valmistajan mukaan, mulla on kahdet korkkarit, toiset on kokoa 37 ja toiset 38.5 ja molemmat on samankokoisia.

Vierailija
6/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa molemmat koot ja palauta epäsopivat.

Vierailija
7/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrantähden, meidänkö se pitäisi tietää miten turvoksissa koipesi ovat juhlapäivänä!

Vierailija
8/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä osteta kenkiä netistä sovittamatta, varsinkaan korkokenkiä. Tulee vaan isompi ruljanssi, kun pitää sovitella ja palautella.

Johan on kauhea sirkus; hae paketti postista - sovita - täytä palautusilmoitus - pakkaa palautukset alkuperäiseen pakettiin - laita valmis palautusosoitekortti pakettiin - vie samaan paikkaan, josta noudit.

Mieluummin teen näin kuin pyörisin tuntitolkulla kaupoilla.

Vierailija
9/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa molemmat ja palauta toiset. Helpompihan niitä on siellä kotona sovitella kun kiireessä kaupassa. Voi pitää vaikka tunnin jalassa ja kävellä sisällä ja tunnustella että painaako yms.

Vierailija
10/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti8llatpa netistä tai menetkö kauppaan, niin muista, että kenkäostoksille ei mennä aamulla, vaan vasta iltapäivällä, sillä tervekin jalka turpoaa varsinkin kesäaikaan. Suomalaiset naiset ostavat usein liian pienet kengät. Niissä ei ole juurikaan käyntivaraa ja iltapäivällä viimeistään ne puristavat jo siihen malliin, että naamakin on irvallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi