Pesetkö suihkutilojen seinät ylhäältä alaspäin vai toisinpäin?
Kommentit (17)
Ylhäältä alaspäin.
Joskus aikoinaan talouskoulussa opetettiin että pitäisi pestä alhaalta ylöspäin, hullun touhua!
Ylhäältä alaspäin. Aina puhtaasta likaisempaan päin. Jos pesee alhaalta ylös paskavesi valuu pestylle pinnalle.
Saman koulun kävin ja saman opin muistan. Kun seinä on alhaalta märkä, ei jäisi mitään valumisen jälkiä seinään kun aloittaa alhaalta. Pesen ihan sikin sokin. Anteeksi.
Aina ylhäältä alas ja puhtaasta likaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä alaspäin. Aina puhtaasta likaisempaan päin. Jos pesee alhaalta ylös paskavesi valuu pestylle pinnalle.
Kerran vuodessako peset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessako peset?
Kyllä se paskavesi valuu alaspäin vaikka pesisi joka päivä.
Kastelen seinät alhaalta ylöspäin. Pesen ylhäältä alaspäin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessako peset?
Pitäisikö tiedän soittaa putkimiehelle?
Ylhäältä alaspäin. Olen ajatellut, että se likainen pesuvesi ehtii liottaa osan alhaalta kun pesu etenee alaspäin. Välillä tietenkin huuhtelen jos oikein pinttynyttä.
Höyryllä alhaalta ylös ja muuten ylhäältä alas.
Samalla tavalla kuin autonkin, eli alhaalta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessako peset?
Pitäisikö tiedän soittaa putkimiehelle?
Pitäisikö sun hieman opetella olla ottamatta joka sanaa täysin kirjaimellisesti?
Aloitan alhaalta, koska sieltä joutuu enemmän kuuraamaan. Sitten huuhtelen, ja aloitan pyyhkimisen ylhäältä. Että kai mä sitten pesen alhaalta ylöspäin, tavallaan.
kastelen alhaalta ylös ja pesen ylhäältöä alas. Koskaan ei saa likavesi valua kuivalle alaosalle.
Ettekö te huuhtele seinää lopuksi, jos pelkäätte, että ylhäältä valuva likainen vesi tuhrii jo pestyn puhtaan seinän :o Itse pesen kyllä alhaalta ylös, olin joskus töissä siivojana niin opin.
Alhaalta ylöspäin