Miehet jotka tulevat liian nopeasti, millä tavalla olette saaneet pitkitettyä yhdyntää?
Miehen kanssa on käytössä jo seuraavat niksit:
-asennon ja tahdin vaihto taktisin väliajoin
-penisrenkaan käyttö (aluksi ilman ja kun on lähellä niin rengas kiinni)
-äänen hallittu käyttö. Mies kiihottuu ihan älyttömästi kovasta voihkinnasta niin pidetään äänenkäyttö hillitymmällä tasolla.
Näillä pääsee jo pitkälle. Mitä muita kikkoja teillä on ollut käytössä?
Kommentit (63)
Ei olla saatu pidennettyä yhtään millään tavalla. Meillä ei enää mitään seksielämää yhdessä olekaan, seksi jäi pois kun siitä tuli one man show ja minä en saanut siitä yhtään mitään.
Tällä hetkellä on käytössä selkeän palautteen antaminen.
Eli jollei ala pidätyskyky parantua, niin minä rupean ratkomaan seksielämän ongelmia jollain muulla tavoin.
Tuo voihkinnan hillitseminen on tosiaan toimiva keino. Sen lisäksi ei kannata näyttää muutenkaan siltä että nauttisi, vaikka muna tuntuisi sitten kuinka hyvältä tahansa. Naama vaan sellaiselle happamalle peruslukemalle, niin mies kestää pidempään.
Ensin tulee mies ja seuraavalla kierroksella on naisen vuoro pitkän kaavan mukaan. Niin se meneen. Kun antaa niin saa.
Mikään ei ole ärsyttävämpää seksissä kuin se, että just kun alkaa tuntua kunnolla hyvältä, mies hidastaa tahtia tai ottaa kokonaan ulos "jotta kestäisi pidempään".
Muakin alkoi kiinnostamaan tuo aika, mikä on liian nopeasti.
Itse olen nainen, joka ei pitkistä sessioista välitä. Mahdollisine esileikkeineen maataan onnellisen raukeina viiden minuutin jälkeen.
Sanokaapa se. Mieheni laukeaa AINA alle minuutissa. Voihkin tai en, piti se välillä tauon tai ei. Yleensä se on viisi työntöä ja plumps. Miestä harmittaa asia, ja seksi vähenee koko ajan koska mies kokee aina epäonnistuvansa (hänen kiinnostus asiaan, jossa aina epäonnistuu, vähenee). Ja ei, en ole hänelle asiasta valittanut, hän on itse keksinyt tuon epäonnistumisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ärsyttävämpää seksissä kuin se, että just kun alkaa tuntua kunnolla hyvältä, mies hidastaa tahtia tai ottaa kokonaan ulos "jotta kestäisi pidempään".
Onko sinusta sitten parempi, että just kun alkaa tuntua hyvältä homma loppuu kuin seinään? Minusta tuo vaihtelu on ok, sillä siihen parhaaseen asentoon voi aina palata.
-ap
Ensin mies tyydyttää mut käsin/leluin/suulla.. ja sitten vasta paneskelua.
Vierailija kirjoitti:
Kortsu
Meillä ei ainakaan vaikuta kestoon yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian nopeasti?
Yksilöllistä, mutta minusta alle kaksi minuuttia on turhan nopeasti. 5-10 minuuttia on ihanne.
-ap
Kondomin käyttö (myös ehköisyyn) ja 2 varvia.
3 min oli mun mielestä liian nopeaa 10 min ok. Koko hommaan menee puolisen tuntia paitsi työaamuina alle vartti.
Pitäis siirtää tuo makkarin kello pois näkyvistä :)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa se. Mieheni laukeaa AINA alle minuutissa. Voihkin tai en, piti se välillä tauon tai ei. Yleensä se on viisi työntöä ja plumps. Miestä harmittaa asia, ja seksi vähenee koko ajan koska mies kokee aina epäonnistuvansa (hänen kiinnostus asiaan, jossa aina epäonnistuu, vähenee). Ja ei, en ole hänelle asiasta valittanut, hän on itse keksinyt tuon epäonnistumisen.
Nielet kilttinä tyttönä ekan lastin, simple.
Eikös ole sellaisia kondomeja joiden mainostetaan pitkittävän yhdynnän kestoa? Onko kellään niistä kokemusta?
Liian pitkään, ku ketää, niin ajatukset ovat, että tuu jo helvetti.
Tuo asennon vaihto voi olla plus miinus nolla sillä se saattaa hidastaa naisenkin orgasmin saantia , mitä minä en ainakaan pidä toivottavana koska jos se pitkittyy niin pillu puutuu niin etten saa ollenkaan.