Kutsuako äiti syömään vai ei?
On juhannuksena yksin, koska on polttanut siltansa kaikkien kanssa ja ne harvat, jotka vielä ystävinä, eivät todellakaan halua viettää juhannusta äitini kanssa. Käyttäytyy huonosti, sanoa töksäyttää ilkeyksiä päin naamaa tyyliin, pitäiskö sun laihdutta kun oot niin paksu tai niinkuin 13-vuotiaalle lapsenlapselleen, että onpa sulle tullut paljon finnejä naaman. Lapset inhoavat häntä. Tiedän, että jos istuu samassa pöydässä, lapset huitaisevat ruoan minuutissa ja häipyvät omiin huoneisiinsa loppupäiväksi.
Pilaanko perheeni juhannuksen vai äitini? Jessus, kun aina joutuu tällaisiin tilanteisiin.
Kommentit (10)
Sun tehtävä on ajatella lastesi parasta. Onko sitä se että kutsut paikalle ihmisen haukkumaan ja solvaamaan heitä?
Äitisi on itse tehnyt valintansa.
Asettamalla nyt äitisi lastesi edelle aiheuta sen etteivät lapsesi halua viettää juhlapyhinä kanssasi, koska heille on jäänyt yhteisistä juhlapyhinä huonot muistot.
Jos kohtelee lapsia noin, en missään nimessä kutsuisi. Minunkin mielestäni sinun tulisi varjella lapsiasi tuollaiselta.
Äläkä koe syyllisyyttä, et sinä ole se, joka äitisi juhannuksen pilaa. Kyllä hän on pilannut sen ihan itse.
Hän on aikuinen ihminen ja on tehnyt valintansa. Edelliset kommentoijat ovat oikeassa, tekisit lapsillesi hallaa jos kutsuisit. Siis jos hän on oikeasti sellainen kuin sanot.
Minä kutsuisi mutta pitäisin äidilleni jauhot suuhun.
Sinä haluat olla perheesi kanssa juhannuksena ja äitisi haluaa selvästi olla yksin. Sitenhän hän on käyttäytynyt. Miten sinä muka pilaisit hänen juhannuksensa?
Odota jos äitisi pyytää teitä kylään ja katsokaa sitten menettekö? En oma-aloitteisesti lähtisi ehdottamaan juhannuksen viettoa yhdessä.
En ymmärrä, miksi edes mietit. Itse en kutsuisi, enkä olekaan kutsunut moneen vuoteen. Olkoon yksin. Mieluummin istun lasten kanssa nelistään ja höpistään kunnolla.