Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeimmät kommentit, joita sinulle on heitetty yleisellä paikalla?

Vierailija
22.06.2017 |

Itse olin Etelä-Pohjanmaalla illanvietossa ja istuttiin samassa pöydässä kolmen ennestään tuntemattoman miehen kanssa. Kesken jutustelun yksi kysyi minulta: "Mä oon täs kattellu, onko sulla riipputissit, jos tuon topin ottaa pois." Toinen kavereistaan nauroi katketakseen kommentille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä perinteistä hyi v***u tai läskiä huudeltu. Nöyryyttävää :/

Vierailija
2/14 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en tajuu miten sulla on pokkaa olla bikineissä, kun sulla on tollanen vartalo!"

Kaveri rannalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen uimahallissa poika, joka sanoi kovalla äänellä pesutiloissa, että onpa minulla läski maha. Vastasin, että onhan se, olen tainnut syödä liikaa karkkia.

Vierailija
4/14 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50-v mies huusi ääneen "hyi vittu", kun näki minut ja tyttöystäväni pussaavan ja olevan liki Jyväskylässä. Eräs kieltäytyi kättelemästä, kun kuuli minulla olevan tyttöystävä. Tyttöystävälle on vittuiltu monesti hänen lookistaan (poikamainen naisellisilla piirteillä, ei missään nimessä butch ja ei se silloinkaan olisi asiallista). Kaikki seksuaaliseen suuntautumiseen kohdistunut negatiivinen huutelu on tapahtunut samalla alueella, kun taas esimerkiksi tiukemmiss Balkanin maissa kukaan ei ikinä katsonut tai sanonut millään pahalla lomillamme.

Tuo kuitenkin kalpenee sen rinnalla, mitä kohtelua suomalainen kaverini sai eräässä Keski-Euroopan kaupungissa muutaman kuukauden aikana. Häntä luultiin jostain uskomattomasta syystä muun muassa venäläishuoraksi (jos on nähnyt näitä keskieuroopplaisia prostituoituja, niin heillä ja heidän lookillaan ei ole mitään tekemistä kaverini pukeutumisen kanssa) ja kahdesti tämän takia pahoinpideltiin huutamisten ja haukkumisten päälle. Kerran balkanilaisen naisen toimesta, kun hänen miesseuralainen katsoi kaveriani ja toisen kerran ulkomaalainen mies vetäisi avokämmenellä naamaan, kun kaveri ei reagoinut hänen huuteluihin ja ehdotuksiin. Oli aivan uskomattoman hirveää nähdä hänet kahdesti kasvot mustelmilla ja hiukset osittain revittyinä vain kasvonpiirteiden, laitetun tukan ja naisellisten (huom, ei millään tapaa provosoivien) vaatteiden vuoksi. En tiedä, kävikö näin useamminkin.

Vierailija
5/14 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasta perseestä on huudeltu. Ja joku suunnilleen ikäiseni tyttö alkoi haukkua minua ja kaveriani kovaan ääneen huoriksi, kun oli itse ensin törmännyt meihin. 

Vierailija
6/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kuulee jotakin asiatonta, kun kulkee Helsingin keskustassa. Näitä yksittäistapauksia.

Vierailija
7/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla vanhenpi rouva törmäsi minuun ostoskärryillä marketissa ja anteeksi pyytämisen sijaan mulkoili ja tokaisi "On sulla persettä ku lehmällä"

Vierailija
8/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joku mies huuteli, että oon niin läski ja ruma ettei mua panis ees pussi päässä. En tuntenut miestä ennestään enkä ollut sanaakaan hänen kanssaan vaihtanut ennen tuota kommenttia. Olis kiva tietää tuon herrasmiehen motiivi moisen kehun julkituomiseen...

Vierailija
9/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitin kapealla kävelytiellä vanhemman miehen. Väistin kohteliaasti, hymyilin ja totesin jotain tyyliin "Hyvinhän me tästä mahduttiin :-) !".

Miehen vastaus oli " Onpa sulla hikinen naama!"

Tällaista sattuu koko ajan, kerran moikkasin kerrostalon pihalla minua tuijottavaa naista (päättelin ehkä uudeksi naapuriksi) ja nainen moikkasi pitkän ajan kuluttua takaisin. Muisti kuitenkin perään hihkaista vielä "Vaikka en mä sua tunnekaan!".

Välillä tuntuu niiiin turhalta yrittää olla mukava, v*ttuakos mulkkaatte jos teille ei kuitenkaan saa sanoa mitään. Aargh :-D! Ihmekään että me suomalaiset ollaan niin yksinäisiä.

Kerran joku aikuinen käski pikkulapsia huutamaan parvekkeelta, että onpas mulla iso perse. Oli tosi kivaa.

Vierailija
10/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylläpäs tytöllä silmät sinistää, mahtaakohan sillä pillu pinistää", totesi keski-ikäinen mieshenkilö kaverilleen nähdessään minut, kun olin teini-ikäisenä bussissa matkalla koulusta kotiin. Vieläkin ällöttää.

Vierailija
11/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa joku mies huuteli, että oon niin läski ja ruma ettei mua panis ees pussi päässä. En tuntenut miestä ennestään enkä ollut sanaakaan hänen kanssaan vaihtanut ennen tuota kommenttia. Olis kiva tietää tuon herrasmiehen motiivi moisen kehun julkituomiseen...

Eiköhän se käy ilmi itse kommentista.

Vierailija
12/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuori mies bileissä kauan sitten huikkasi, että minulla on hyvä perse ja lopsotteli kieltään.

Vierailija
13/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman pahan olon purkamista se yleensä taitaa olla. Kun itsellä ei ole hyvä olla, niin sitä sitten puretaan muihin.

Vierailija
14/14 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana naisena kerran päätin käyttää hissiä

Joku tuntematon mies huusi minulle eikö toi läski jaksa kävellä portaita.