Olen nuori alkoholisti
Oon parikymppinen mies ja aika alkoholisoitunut jo. Pisin aika mitä täysikäsenä olen ollut selvinpäin on ollut kaksviikkoo katkolla jonka bentsoilla jotenkin kestin. Silloinkin harvoin kun olen selvinpäin niin mietin vain juomista. Huumeita tulee jonki verran käytettyä mut lähinnä viihdekäyttöö. Alkoholi se mihinkä koukussa ja mitä ny tulee melkein päivittäin juotua.
Kommentit (11)
Korvaa alkoholi sauhulla. Pystyy pitämään elämän paremmin kontrollissa ku ei tuu krapulaa.
Minä olen 23v nainen ja raitistunut alkoholisti.
Käy valittamassa lääkärissä että aina tulee halvaus, kun pistää putken poikki. Saat pitkän lapun bentsoja... Pystyy viihdekäyttämään kohtuu kauan... Rairai.
Princeofthailand kirjoitti:
Korvaa alkoholi sauhulla. Pystyy pitämään elämän paremmin kontrollissa ku ei tuu krapulaa.
Ja pössystä skitsofrenia, kuten ryyppykaverille kävi. On nyt tonttu-ukkojen(sa) seurana pöpilässä...
Sulla taitaa olla tuo alkoholikin viihdekäytöllä ja tietysti jonkun muun vika että dokaat eikö? Niskasta kiinni ja hoitoon.
Jatka samaan rataan vaan. Hellurei ja otetaan sille!
Princeofthailand kirjoitti:
En saa pilvestä yksistään oikeen mitää oloja. Kännissä yleensä tulee polteltua. Ja opiaattien ja bentsojenkaa ku polttaa sauhut tulee letkee olo.
Mee katkaisuhoitoon. Hoida elämäsi raiteilleen, hyvä mies.