En ymmärrä, miksi jotkut tervehtivät kassaa.
Myyjä on kuitenkin töissä kaupassa eikä sille tarvitse olla kohtelias ja hänen tehtävä on palvella asiakasta!
Kommentit (22)
Joo. Ihmiselle ei tarvitse olla kohtelias, kun tämä on töissä.
Tervehdin, jos kassa on nuori ja nätti, mielellään rintava nainen. Yleensä heitän vähän vitsiäkin. "Näyttää tytöllä olevan kevättä rinnoissa. Kjeh, kjeh."
Älä luettele muita asioita, joita et ymmärrä.
En ymmärrä jos joku EI tervehdi kassaa - moukkamaista ja typerää !
Provohan tämä taitaa olla, mutta koska on kuitenkin sen verran täekeä asia, että
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."
Sitä toivomaansa parasta palvelua saa paljon todennäköisemmin kun kohtelee toista IHMISTÄ ystävällisesti ja asiallisesti.
Harmittaa, että edes vastaan näin huonolle provolle, mutta mulla on tylsää..
Peruskohteliaisuuttahan tervehtiminen on.
Hyvää juhannusta Porvooseen. Nukkumaanmenoaika. Case closed.
Minulla on huomattavan paljon suurempi vaikeus ymmärtää Ap. kaltaisia, voinen sanoa, korjaan kutsua juntteja. - Ymmärrän, että toisinaan itse kukin meistä saattaa olla esimerkiksi niin väynyt tai omissa ajatuksissaan, ettei aina hoksaa tai huomaa tervehtiä kaupan kassaa, koska hän tekee työtään. Eikä kyse minusta ole edes mistään erityisestä kohteliaisuudesta. Arki vain rullaa paremmin jos ja kun huomaa välillä, että on muitakin napoja kuin se oma. Mutta joo parempia provoja ensikerralla Ap. Tmä oli luokattoman huono.
Joillakin meistä on hyvä kotikasvatus ja olemme kohteliaita kaikkia ihmisiä kohtaan.
Minä en ymmärrä hapannaamaista töykeyttä, vaikka se kovin yleistä onkin.
Kassakin voisi olla huomioimatta sinua, et saisi ostettua mitään?
Oho. Ei yhtään yläpeukkua, alan taas uskomaan tähän palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin, jos kassa on nuori ja nätti, mielellään rintava nainen. Yleensä heitän vähän vitsiäkin. "Näyttää tytöllä olevan kevättä rinnoissa. Kjeh, kjeh."
Voi voi sentään...
Vierailija kirjoitti:
Kassakin voisi olla huomioimatta sinua, et saisi ostettua mitään?
Tekisin tietenkin valituksen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Myyjä on ihminen, joten hänelle ollaan kohtelias. Tylsä provoaloitus.
Miten niin provo? Ei kaikkien tarvitse tuhlata aikaansa siihen, että seurustelee kassan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään...
Taisi vähän pöksy kostua pelkästä ajatuksesta... ;-)
Vierailija kirjoitti:
"Hänen tehtävä".
Tämä ei tietääkseni ollut mikään äidinkielen essee.
Ap
Itse olen ollut vaatekaupassa töissä ja parhaita oli ne asiakkaat joita tervehtiessä sai vaan mulkoisun takaisin :D varmaan ap kyseessä.
Hehheh. Myyjä on ihminen, joten hänelle ollaan kohtelias. Tylsä provoaloitus.