Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse

Vierailija
21.06.2017 |

,

Kommentit (435)

Vierailija
381/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa seksiä transseksuaalisten prostituoitujen kanssa.

T. Nuori heteromies

Vierailija
382/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jauhelihakastikkeeseen taikasieniä. Vahingossa. Piti olla itsekasvatettuja siitakkeita, mutta olivat kasvatettu samassa laatikossa jossa viimeksi oli psilosybiinejä. Ilmankos tämä sato B olikin vähän eri näköistä kuin siitakesato A. Erilaisesta kasvualustasta johtuen sato B ei myöskään vaikuttanut ulkoisesti madonlakeilta, joten en osannut epäillä, ennenkuin rupes ruuan jälkeen tuntumaan hassulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mieheni lapsista, he ärsyttävät minua äärettömästi. Hävettää.

Vierailija
384/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan usein asiakkailta kehuja hyvästä asiakaspalvelusta ja iloisuudesta sekä kuulen olevani omalla/oikealla alalla. Oikeesti vihaan sitä työtä ja vituttaa asiakkaat, mutta ilmeisesti osaan (onneksi) edes esittää pitäväni siitä.

Tunnistan itseni tästä.

T: sairaanhoitaja

Vierailija
385/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.Pendragon kirjoitti:

Varastin lapsena jonkun maatiaiskissan. Kissa asuu meillä yhä 10 vuotta myöhemmin, ja kaikki perheessänikin luulevat, että löysin sen vain pihaltamme ja se päätti jäädä meille. Todellisuudessa olin tyhmänä kakarana ihan tietoisesti poiminut sen mukaani koulumatkalla ja kuljettanut pyörällä monta kilometria sylissä kotiin. Luulin, että kyllä se kotiin palaa, vaikka vähän lainaan sitä 'omakseni' yhdeksi illaksi. Ei palannut. Laskin sen illalla ulos, mutta se kyhjötti aamulla kuistilla odottamassa.

Jotain tuollaista pelkään aina kun oma kissa on ollut pari päivää reissussa. Että joku lukitsee sen kotiinsa. Ihan helvetin julmaa, olet iljettävä. Olit iljettävä lapsi ja olet iljettävä aikuinen. Mitä tuumisit jos joku sieppaisi sinun kakarasi ja kasvattaisi omanaan? Toivon sinulle kaikkea pahaa.

Vierailija
386/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umin kirjoitti:

En pidä mieheni lapsista, he ärsyttävät minua äärettömästi. Hävettää.

Minulla sama, mutta kyseessä vaimoni lapset. Elämä olisi paljon mukavampaa ilman.

Vierailija
387/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princeofthailand kirjoitti:

Kerran rakastelin yhtä mimmii ja mä vihaan käyttää kortsuu ku ei tunnu missäään. Niin otin sen seksin aikana pois. Sit kysyin jonku kk päästä et ooks muuten raskaana. Ja tää mimmi oli vaan et en kai meniks meil kumi puhki, johon totesin et tais mennä.

Raiskaus.

Nyt ne termit kuntoon, pöhkö.

Vierailija
388/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,

Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti.Siitä minä nautin, sääli on sairautta.

Vierailija
389/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa yli kymmenen vuotta, ja tuona aikana olen rakastellut hänen äitinsä kanssa lukemattomia kertoja. Vaimo kyllä on kaunis ja kultainen, mutta hänen äidissään, ts. anopissa, on jotakin järjettömän seksuaalisesti puoleensavetävää. Kaunis, itsevarma ja seksuaalisesti kyltymätön kypsä nainen, jätti miehensä jo vuosia sitten eikä ole ottanut uutta.

Joskus olemme rakastelleen jopa anopin mökillä saunassa, vaimon laittaessa grilliä pihalla kuumaksi kun oli löylytellyt tarpeekseen. Kiinnijäämisen vaaran tuoma jännitys ja anopin kostea vartalo, eihän siinä muuta voinut. 

Tämä kaikki alkoi jo kun vasta seurustelimme. Eikä lopu ikinä, jos se on minusta kiinni. Anoppi poti ensimmäisten kertojen jälkeen huonoa omaatuntoa, mutta ei sittemmin, kun näkee kuinka onnellinen tyttärensä on kanssani, eikä meille tule edes riitaa seksistä, jota vaimoni haluaa itseäni huomattavasti harvemmin, koska saan purkaa paineita anopin kanssa.

Vierailija
390/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti.Siitä minä nautin, sääli on sairautta.

Pekka tunnistettu. Merkki takaa laadun.

Vierailija
391/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princeofthailand kirjoitti:

Kerran rakastelin yhtä mimmii ja mä vihaan käyttää kortsuu ku ei tunnu missäään. Niin otin sen seksin aikana pois. Sit kysyin jonku kk päästä et ooks muuten raskaana. Ja tää mimmi oli vaan et en kai meniks meil kumi puhki, johon totesin et tais mennä.

Tuo on käytännössä raiskaus. Ei kannattaisi rekisteröityneenä ja omalla naamakuvalla kirjoitella tuollaista. Tekisi mieli vinkata poliisille.

Eipä ole. Kannattaisi miettiä järjellä tunteen sijaan.

Vierailija
392/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastentarhanopettaja ja työni ajaa minut hulluuden partaalle. Saan hyvää palautetta, lapset pitävät minusta ja hoidan työni mallikkaasti. Samaan aikaan teen kaikkeni, että löytäisin uuden työpaikan ja pääsisin tältä naisvaltaiselta paska-alalta pois. Elämäänsä kyllästyneet, kaikkitietävät ja keski-ikäiset lastenhoitajat ovat pahinta tällä alalla. Itse olen alle kolmekymppinen ja lapseton, niin en tietenkään voi osata tehdä työtäni.

Vierailija
393/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän kaikille olevani vihreän aatteen kannattaja ja vegaani. Oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa, lisäksi pelkään ja inhoan noita lähi-itäläisiä. Joskus kokkaan kotona kunnon pihvin, tätä en tietenkään kerro kenellekään, ettei imagoni kärsisi. Lisäksi vaadin erityisruokavalioita, gluteenitonta yms, vaikka ei tarvisi. Tykkään vain kun tunnen itseni erityiseksi silloin.

Vierailija
394/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisen vastaaviin kyselyihin uskomattomia, mutta kuitenkin uskottavia vastauksia. Useampaa on jo lainattu muutamasssa verkkolehdessä. Naurattaa ja hävettää samaan aikaan. Ei pitäisi uskoa, ihan kaikkea nettikirjoittelua. Varsinkaan vauva.fissä.

Vierailija
395/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen työajalla vauva.fi sivustoa...

Vierailija
396/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon reilu kolmekymppinen perheenisä ja onnellisesti naimisissa. Silti harrastan joskus seksiä miehen kanssa. Vaimo ei tiedä mitään, koska harrastan tätä vain työmatkoilla ja työkaverin kanssa, jota vaimo ei tunne. Haluaisin oikeastaan lopettaa, mutta kuvio toistuu aina uudestaan, jos tämä työkaveri on mukana.

Vierailija
397/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn hoikkana oksentamalla herkuttelun jälkeen. Herkuttelenkin vain yksin ollessa pari kertaa viikossa ja muille esitän pysyväni tiukasti terveellisessä ruokavaliossa. Luonteen lujuuttani usein ihaillaan ja kehutaan, jopa kadehtitaan.

Vierailija
398/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tavata mieheni aikuisia lapsia. Olen onnistunut välttelemään jo viisi vuotta, en vaan kehtaa sanoa miehelle että ne rahanahneet itsekeskeiset aikuisvauvat ei kiinnosta paskan vertaa. Omat lapseni ovat paljon suvaitsevampia ja tulevat toimeen ihan omillaan.

Vierailija
399/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen työajalla vauva.fi sivustoa...

Minä jopa kirjoitan sinne välillä typeriä kommentteja...

Vierailija
400/435 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viettelin äitini miesystävän sänkyyn muutaman kerran. Olin ensimmäisellä kerralla 17v ja mies 42v. Viimeisin kerta tapahtui 2 vuotta sitten, olin silloin 23v.

Salaisuus on pysynyt, eikä kaduta.

Äitini ja tämä mies ovat edelleen yhdessä.

Tämä on aika monen miehen fantasia. Samoin yllättävän monet pojat/miehet haaveilevat seksistä äitipuolen kanssa.

juu kyllä. Minulla oli varmaan samanlainen fantasia teininä, mutta kyllä se pysyi ihan vain omissa sooloilu ajatuksissa  =)...  ja liittyi varmaan ikähaarukkaan 14-16

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme