Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä en jaksa miehen negatiivisuutta...
21.06.2017 |
itse olen parantumassa masennuksesta ja mies kiroilee ja käyttäytyy kuin teini-ikäinen. On tietty aina ollut samanlainen eli siihen ei ole tullut muutosta. Huomaan vaan että negatiivinen asenne vie itseltänikin positiivisuuden ja ilon.,Tulee itsellekin myrtsi olo. En tiedä onko miehen asenteeseen olemassa parannusta?
Kommentit (2)
Ei oikein innosta näin 40vuotiaana ruveta kasaamaan elämän palikoita uudestaan, enkä usko että edes onnistuisikaan....lapsistakin vaan tulossa samanlaisia juroja. Mihinkään ei kotoa halua lähteä tai tehdä ja suuttuu helposti. Ovat kyllä murkkujakin.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiedän tunteen. Masennusta en sairasta, ainakaan vielä, eikä mieskään, mutta kaiken valon se vie tilasta, mihin astuu, kun muilla on kivaa. Kauhea kitinä kaikesta. Kun pyydetään mukaan hauskanpitoon, tulee kyllä, mutta esim jos pelataan jotain, se on ihan paska ja tyhmä peli, jos hän ei siinä pärjää. Lapsetkaa eivät kitise vaikka eivät aina voittaisikaan. Naama aina norsunv*tulla. Asian kun ottaa puheeksi, niin ei hän tahallaan, joku muu asia ärsyttää jne ja koittaa parantaa tapansa. Ei ole sitä koittamista juuri näkynyt. Siinä sit ihmettelee, miksi tehdään kaikkea mukavaa kun hän on poissa, tai miksi meitä ei aina kotona näy.