Simon Elolla salasuhde kokoomusnuoren kanssa vaimon ollessa raskaana
Kommentit (121)
No sittenhän Jussi Halla-aho ei olekaan ainoa.
Simon Elo tajusi kai kuitenkin olla lisääntymättä tämän salasuhteen kanssa toisin kuin Halla-aho, vai?
Ei miesten ulkonäöstä uskoisi mutta Elolla ja Halla-aholla riittää vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten ulkonäöstä uskoisi mutta Elolla ja Halla-aholla riittää vientiä.
Vai kertooko tuo enemmän kokoomusnuorista?
Minusta hän vaikuttaa jotenkin muutoinkin tosi arveluttavalta.
Jos se halusi kokeilla uutta vaihtoehtoa...
Simon Elo 17.2.2016: "Minulle avioliitto on nyt ja aina yhden miehen ja yhden naisen välinen instituutio."
http://simonelo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/212071-aanestan-avioliittolain…
Kastemadossakin on enemmän seksikkyyttä kuin S. Elossa. Noin niinku salasuhdetta ajatellen.... Mutta ilmeisesti valta kiehtoo.
Jaha, vieläkö näitä tulee lisää? Kuka paljastuu seuraavaksi?
Ihan luonnollinen selitys, koska Mestarillakin voi olla ainakin yksi jalkavaimo. En ole varma mitä persuissa muuten asiasta Mestari opettaa ja voihan olla että jalkavaimoja voi pitää vaikka kolme kunhan muistaa kohdella vaimoja tasapuolisesti. tasapuolisuushan mestarille ongelmaksi nimenomaan muodostui.
Ehkä tuo on joku persujen jäsenetu?
Vierailija kirjoitti:
Simon Elo 17.2.2016: "Minulle avioliitto on nyt ja aina yhden miehen ja yhden naisen välinen instituutio."
http://simonelo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/212071-aanestan-avioliittolain…
Salasuhde ei kaada tuota kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Eikai sama nainen? :O
Kertokaa tietävät jo tän kokoomusnuoren nimi! Se kiinnostaa kaikkia, ja kuitenkin tulee julki ennemmin tai myöhemmin.
Simon Elo luki soinilaispersujen erojulistuksen ja lisäsi kovin tunteisiin vetoavasti omasta puolestaan: "Minulla on kaksivuotias poika. Minä haluan katsoa häntä silmiin myös jatkossa. En voi tehdä mitään sellaista, minkä kanssa en voi elää."
Siksipä niin mä pidän sinisestä kun on "ystäväni" kokkari....
Elo petti siis sekä vaimonsa, puoluetoverinsa että äänestäjänsä. Mitä vielä ?
Deja vu? persu+kokoomusnuori salasuhteessa...