Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se surullista kuinka köyhyys laskee jotkut ihmiset eläimen tasolle

Vierailija
21.06.2017 |

Kävin eilen ruokajaossa (kirjoitan tätä nytkin ruokajonosta) ja jouduin huomaamaan surullisen ilmiön. Kun ruokalaatikot laskettiin pöydälle ja sanottiin että saa ottaa, porukka hyökkäsi laatikoille kuin villieläinlauma, hyvä että en saanut kyynärpäästä silmäkulmaan. Ei puhettakaan että oltaisiin jaettu ruoat tasapuolisesti, ahneena revittiin melkein käsistä pois. Täällä on maksimissaan kerran viikossa joku joka jakaa ruoat, niin että kaikki saavat tasapuolisesti.
Surullista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole köyhyydestä. Mene vaikka katsomaan kalliiden merkkituotteiden alennusmyynteihin...

Vierailija
2/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ruoka pitäisi jakaa, ei heittää ottajien eteen ja sanoa että "ottakaa". Joukossa on aina mätämunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ahneus. Ei liity köyhyyteen.

Vierailija
4/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, asia on kyllä toisinpäin. Ovat köyhiä tuollaisten luonteenpiirteiden takia. Kuka nyt esim. palkkaisi ihmisiä joilta puuttuu alkeellisetkin käytöstavat?

Vierailija
5/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, asia on kyllä toisinpäin. Ovat köyhiä tuollaisten luonteenpiirteiden takia. Kuka nyt esim. palkkaisi ihmisiä joilta puuttuu alkeellisetkin käytöstavat?

Olin joskus yksillä lääketieteen ammattimessuilla töissä. Minulla oli jaossa ilmaista mainostavaraa, vähän parempaa kuin peruskuulakärkikynät. Hyvä etten jalkoihin jäänyt kun korkeasti koulutetut asiantuntijat rynnistivät silmät kiiluen ottamaan omansa. 

Vierailija
6/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ovat roskaväkeä, niin käytöstapojen kuin habituksenkin puolesta. Valtaosa näiden leipäjononen porukasta on siellä koska sossurahat menee päihteisiin.

Vierailija
7/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ahneus. Eikös ne ämpäritkin lähtenyt käsistä....

Vierailija
8/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus yksillä lääketieteen ammattimessuilla töissä. Minulla oli jaossa ilmaista mainostavaraa, vähän parempaa kuin peruskuulakärkikynät. Hyvä etten jalkoihin jäänyt kun korkeasti koulutetut asiantuntijat rynnistivät silmät kiiluen ottamaan omansa. 

Oltiinkohan samoilla messuilla, olen ollut todistamassa samaa näkyä :)

Vierailija
9/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneutta esiintyy ihan kaikissa tuloluokissa. Ne ruoat pitäisi todellakin jakaa annoksiin, ja vartioida että jokainen hakija ottaa yhden annoksen. Kun oikein katselet ympärillesi, niin huomaat että osa ruokajonolaisista on sairaalloisen ylipainoisia. Eli eivät oikeasti tarvitse mitään lisäruokia. Mutta kun ilmaista on, niin tässä seison.

Vierailija
10/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on eläin ja se ns. sivistys on vain ohut kuori joka murtuu helposti.

Vierailija
11/11 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo poliitikot ei olekaan yhtään ahneita ja esim Sipilän ja kumppaneiden viimeviikkoinen toiminta ei ollut yhtään alakoululaisen tasolla :D Vaikka rahaa ja valtaa on kuin roskaa niin niitä pitää saada koko ajan enemmän..