Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan mieheltä kerjättyä 50 euroa rahaa?

Vierailija
21.06.2017 |

Vai kannattaakohan edes yrittää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaatteita mökillä tarvitset? Kerjää se viiskymppinen ja säästä se loppukesään. Osta silloin pojalle uudet housut, kun vanhat on kuitenkin taas-taas-taas rikki.

Mulla on ihan oma säästämis projeksti. Rikki menneet silmälasit. Samat lasit olleet mulla jo 10v joten niihin toki voisin säästää jos rahaa saisin.

Hyvin näet joka päivä tänne kirjoitella.

Tottakai näen. Kaukonäkö minulla on huono ja toinen silmä erittäin huono. Lasit on aina kalliit mutta nyt kun saan rahat kokoon yritän ne hommata netistä.

Vierailija
22/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Ammattivalittaja muuttunut miksikään. Samaa diipadaapaa jo monennettako vuotta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on! Meillä on yhteinen tili ja molemilla samat pankki- ja luottokortit. Ei tulisi edes mieleen kysyä, voinko ottaa/käyttää 50 €. 5000 €: sta voisin jo mainita, että taevitsen sen verran, kai se sopii. Ja varmasti sopii sekin.

Vierailija
24/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tienaa omia rahojasi?

Kun en pysty.

Sitä vaan välillä miettii mitä kaikkea sinä saisit oikeassa elämässä  aikaiseksi  jos käyttäisit kaiken sen tarmon, mikä  sulla menee näiden älyttömien replojen kirjoitteluun, johonkin järkevämpään.Valittamisella tilanteesi  ei parane ja aivan varmasti on jokin työ mitä pystyt tekemään.Lopeta se tekosyiden viljely.

Vierailija
25/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pyytää mieheltä rahaa. Miten kehtaat! Anna sinä mieluummin hänelle rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä