Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan mieheltä kerjättyä 50 euroa rahaa?

Vierailija
21.06.2017 |

Vai kannattaakohan edes yrittää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammativalittajan juhannus?

Vierailija
2/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tienaa omia rahojasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tienaa omia rahojasi?

Kun en pysty.

Vierailija
4/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lompakkoloinen täällä kitisee.

Vierailija
5/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs lompakkoloinen täällä kitisee.

Sellainen lompakkoloinen joka ei kykene elättämään itseään ja rahan kerjääminen on normaalia arkea. Ei toki jokapäiväistä eikä joka viikkoistakaan mutta aina silloin tällöin.

Vierailija
6/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmaan mitä tehdä.  Jo ajatus on itsessään kiihottava ja viiskymppiä on sopiva taksa. Ei tartte ryhtyä kerjuulle.

Tuollasiin hommiin en ala.

Vierailija
7/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsisin 50€ niin mieheni antaisi sen vastikkeetta kyllä heti. Miksi et vain pyydä?

Vierailija
8/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitsisin 50€ niin mieheni antaisi sen vastikkeetta kyllä heti. Miksi et vain pyydä?

Kyllähän mä pyydän. Joskus antaa ja joskus ei.

Vierailija
9/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko omaa miestä (voisi onnistuakin) vai jotakin aivan ventovierasta (voi joko onnistua tai sitten ei). Parisuhteessa on kuitenkin yhteistäkin rahoja yhteisiin hankintoihin. Miksi seksi 50 euron saamiseksi parisuhteessa olisi väärin, kun seksi vallankäyttöä ja kiristyskeinona on monen naisen mielestä ihan ok? Toisaalta miksi joku vieras antaisi sinulle vastikkeetta 50 euroa.

Vierailija
10/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kolistelemaan kolmelta yöllä ja lopeta viidelläkympillä.

Vierailija
11/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko omaa miestä (voisi onnistuakin) vai jotakin aivan ventovierasta (voi joko onnistua tai sitten ei). Parisuhteessa on kuitenkin yhteistäkin rahoja yhteisiin hankintoihin. Miksi seksi 50 euron saamiseksi parisuhteessa olisi väärin, kun seksi vallankäyttöä ja kiristyskeinona on monen naisen mielestä ihan ok? Toisaalta miksi joku vieras antaisi sinulle vastikkeetta 50 euroa.

Ihan omaa miestäni eikä meillä koskaan kiristetä seksillä. Seksiä meillä on aina, antaa rahaa tai ei anna. Seksi ja raha eivät liity meillä toisiinsa. Saa nyt nähdä onko rahaa mistä antaa. Menisin ale shoppailuille, ostamaan vähän vaatetta.

Vierailija
12/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha jos mieheni ei antaisi, mutta haluaisin rahan, niin ehdottaisin että seksistä sitten. Se olisi huumoria ja pilke silmäkulmassa sitten puuhailtaisiin. Voi olla hauskaa jos teidän huumori kestää eikä ole totista

Vierailija
13/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha jos mieheni ei antaisi, mutta haluaisin rahan, niin ehdottaisin että seksistä sitten. Se olisi huumoria ja pilke silmäkulmassa sitten puuhailtaisiin. Voi olla hauskaa jos teidän huumori kestää eikä ole totista

Ei mun mieheni silti maksaisi, miksi ihmeessä maksaisi? meillä on säännöllisesti seksiä eikä hän halua enempää.

Vierailija
14/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä edes yritä.

T. mies

Vierailija
15/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Älä edes yritä.

T. mies

Mun mieheni on töissä eikä kirjottele tänne.

Vierailija
16/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tietysti yrittää tehdä rahasi itse, vai...? Täällä pääsee alkuun vastailemalla kyselyihin http://csl.ink/2NbH palkkio yhdestä kyselystä 20 c - 5 e

Vierailija
17/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi numero, soitetaan ja kysytään puolestasi. Sanotaanko terkkuja sulta palstalta?

Vierailija
18/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatteita mökillä tarvitset? Kerjää se viiskymppinen ja säästä se loppukesään. Osta silloin pojalle uudet housut, kun vanhat on kuitenkin taas-taas-taas rikki.

Vierailija
19/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaatteita mökillä tarvitset? Kerjää se viiskymppinen ja säästä se loppukesään. Osta silloin pojalle uudet housut, kun vanhat on kuitenkin taas-taas-taas rikki.

Mulla on ihan oma säästämis projeksti. Rikki menneet silmälasit. Samat lasit olleet mulla jo 10v joten niihin toki voisin säästää jos rahaa saisin.

Vierailija
20/25 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan oma säästämis projeksti. Rikki menneet silmälasit. Samat lasit olleet mulla jo 10v joten niihin toki voisin säästää jos rahaa saisin.

Hyvin näet joka päivä tänne kirjoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi