Seurasitko Oneplus 5 julkaisua? Meinaatko ostaa?
Takaapäin saman näköinen kun iphone7+ tosin kamerat 16/20Mpx mikä ainakin alustavasti lupaa hyvää. Akku 3300mAh, RAMia reilusti eli 8Gb. Eli alustavasti edelleen hinta/laatusuhteeltaan paras luuri tulossa. Jos pääsee S8.n Ja 7+ ohi kuvanlaadussa, niin varmasti parhain puhelin minkä euroilla saa. Sit joutuu iphone 8 tekemään vähän enemmä uudistuksia, jotta pysyy perässä.
Kommentit (24)
OpOne ja OpTwo ovat tuossa, mutta eivät käytössä enää. Syy: ohjelmistopäivitysten kanssa perseily. Kakkoseen eivät julkaise Nougat -päivitystä. Tämä mättää, vaikka laitteissa on rautapuoli kunnossa uusimpiin Android-päivityksiin. Oneplussan politiikkana onkin myydä kertakäyttötuotteita.
Viimeisin hankintani onkin Iphone 7. Siihen saa päivityksiä monta vuotta, jopa viisi. Näin tämä kallis puhelin tuleekin edulliseksi, kun samassa ajassa joutuu ostamaan kolmekin One plussaa.
Ja kyllä. Osaan asennella One plussiin esim. LineagenOs -järjestelmän.
Mutta miksi kuluttaja joutuukaan tekemään tällaista? Semi "harrastelijat" pykäävät käyttiksiä, mutta ei One plussa itse. Miksi näin?
Hieno veto jälleen kerran. On hyvä näyttää amerikan pelleille mistä kana pissii.
Idiootti *facepalm* kirjoitti:
Vitun spede oneplus 4- mallista puhelinta ei ole olemassakaan.
Spede Pasanen päivää!
Oneplus4 =3T
Vierailija kirjoitti:
I p h o n e.
Ei lisättävää.
Nyt tuli niin kova kuitti että koko palsta hiljeni.
Mitä ihmettä noilla spekseillä tekee
En tiedä ostanko intin jälkeen OnePlus 5 8 GB mallin vai S8+.
OnePlus edut: lataa akun törkeän nopeasti, marginaalisesti tehokkaampi kuin esim S8, käyttökokemus lähellä stock Androidia, edullisempi kuin useampi lippulaivapuhelin. Nämä nyt ainakin.
Haittapuolet: Ei ole vesi- tai pölytiivis, ulkonäkö on kopioitu, ei optista kuvainvakaita, ei muistikorttipaikkaa..
Hyvä puhelin 500 eurolla, mutta monet tulevat luulemaam puhelintasi iPhoneksi. Tämän takia päädyn itse varmaan S8+.
Vierailija kirjoitti:
OpOne ja OpTwo ovat tuossa, mutta eivät käytössä enää. Syy: ohjelmistopäivitysten kanssa perseily. Kakkoseen eivät julkaise Nougat -päivitystä. Tämä mättää, vaikka laitteissa on rautapuoli kunnossa uusimpiin Android-päivityksiin. Oneplussan politiikkana onkin myydä kertakäyttötuotteita.
Viimeisin hankintani onkin Iphone 7. Siihen saa päivityksiä monta vuotta, jopa viisi. Näin tämä kallis puhelin tuleekin edulliseksi, kun samassa ajassa joutuu ostamaan kolmekin One plussaa.
Mutta miksi kuluttaja joutuukaan tekemään tällaista? Semi "harrastelijat" pykäävät käyttiksiä, mutta ei One plussa itse. Miksi näin?
Oliko sulla Nokian 3210 ja 3310 molemmat 5v ? Aika moni meistä vaihtaa puhelimen 1-3v välein, joten melko sama kauanko päivityksiä tulee ja 2v jälkeen siitä luurista on akku jo mennyt ja sen vaihattaminen maksaa puhelimeen jo kohtuullisen paljon. Kaikista fiksuinta olis ostaa joku Samsungin A5 mikä maksaa jotain 150€ ja kestää se 2v. 4v hintaat 300€ ja elä puhu paskaa että olis sama puhelin 6v, mutta sillonkin 450€ on halvempi kuin 800-1200€ iphone.
Ps. kirjoitin tämän viestin iphone 7 plussalla joka on täysin ylihintainen ja minun ensimmäinen ja viimeinen iphone.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä noilla spekseillä tekee
Speksit on yleensä se mistä kannattaa maksaa, toisin kuin iphonesta missä brändi mene speksien ohi. 8gb ramilla ei tämäkään sivu kirjoittaminen lagaisi yli 100 välilehden jälkeen välillä kuten iphonen 3gb. Ja mitä isompi akku sitä kauemmin se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla Nokian 3210 ja 3310 molemmat 5v ? Aika moni meistä vaihtaa puhelimen 1-3v välein, joten melko sama kauanko päivityksiä tulee ja 2v jälkeen siitä luurista on akku jo mennyt ja sen vaihattaminen maksaa puhelimeen jo kohtuullisen paljon. Kaikista fiksuinta olis ostaa joku Samsungin A5 mikä maksaa jotain 150€ ja kestää se 2v. 4v hintaat 300€ ja elä puhu paskaa että olis sama puhelin 6v, mutta sillonkin 450€ on halvempi kuin 800-1200€ iphone.
Ps. kirjoitin tämän viestin iphone 7 plussalla joka on täysin ylihintainen ja minun ensimmäinen ja viimeinen iphone.
Mnjoo. Oneplussan tärkein myyntiagumentti (hinta) palaa koska joutuu vaihtamaan parin vuoden välein. Tai ainakin minä, joka tykkään että puhelimen ohjelmistopuoli on ajan tasainen.
Netflixin ohjaaminen tökkii Oneplussilla. Jumittaa ja jäätyy.
Mutta Iphonella ei.
Miksi ihmeessä puhelimen tulee olla laaja lohmo?
Puhelinten ostorumbaaja palvelee valmistajaa ja myyjää = kertakäyttö kulttuuria.
Puhelimia on ollut (äly= HTC HD, Samsung S5, Nuo Oneplussat ja tämä Iphone 7. Olen itsekin ostellut niitä liikaa, mutta nyt saa riittää!
Vaihtaako joku puhelinta vuoden välein?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako joku puhelinta vuoden välein?
Itse vaihdan 5 - 6 kertaa vuodessa. Aina kun uusi lippulaiva malli joltain valmistalta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Hieno veto jälleen kerran. On hyvä näyttää amerikan pelleille mistä kana pissii.
Niin niin. Käyttis ja prosessori, screeni ja suuri osa muutakin puhelinta amerikkalaisilta.
Jos nyt ostaisin olisi puh huawei 10 lite.
koittakaa nyt rakkaat ihmiset ymmärtää että 3t on facelift malli. Vähän niinku autoissa tiedättehän vai täytyykö rautalangasta vääntää?
terv. spede kommentin kirjoittanut
Noni !
Kerros nyt miten 3t on oneplus4?
Oneplus on itsekkin vahvistanut että 3t on facelift-malli. Oneplus 5 on Oneplus 3/3T:n seuraaja. Haluaisin kuulla argumenttisi kyseisestä aiheesta.
Vittuttaa kun ihmiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka todellisuudesda ei tiedä hevon vittua.
Tyypillistä vauva.fi toimintaa.
Minua ei kyllä kiinnosta nämä heikkolaatuiset kiinalaiset halpispuhelimet. Samoja saa kiinalaisista nettikaupoista alle satasella.