Onko normaalia, jos 8-vuotias tyttö leikkii barbeilla niin, että barbit ovat prostituoituja, ken-nukke on parittaja ja barbitalo on ilotalo?
Sitten erilaiset barbisarjaan kuulumattomat lelut käyvät siellä asiakkaina.
Kommentit (14)
Toivottavasti on provo. Lapsen ei kuulu tietää mitään tuollaista kahdeksanvuotiaana.
Itsekin leikin siskoni kanssa tuollaisia leikkejä, ja ihan normaaleja aikuisia meistä kasvoi
Ei ole normaalia. Vie lapsesi lääkäriin.
Tuo on ihan normaalia, ei kannata huolestua.
Juu ihan normia, meijänkin oma pirkko-matias makoilee lattialle ja huutelee HOLD THE DOOR--> HODOR. Musta on hienoa kun meijän pirkko-matias on niin pinnalla näiden kulttuuriasioiden kanssa. Ja kyllä pirkko-matias kirjotetaan pienellä!
Itsekin tuli leikittyä tuollaisia leikkejä, ei tuossa ole mitään syytä huolestua. Lapsilla on välillä omituisia leikkejä.
Ihan normaalilta kuulostaa. Itse leikin samantyyppisiä leikkejä myös ja ihan normi aikuinen minusta tuli. :D
Itse leikin leikkejä jossa pehmolelun raiskasivat toisiaan. Nyt aikuisena hieman naurattaa, mutta eipä siitä mitään haittaa ollut
On normaalia. Itsekin leikin vähän vastaavia barbeilla, vaikken edes tiennyt mitään yhdynnästä. Bond-leffoista päättelin varmaan, että aikuiset vaan pyörivät kiinni toisissaan. Olin kyllä itsetyydytystä (siis tyynyllä) harrastanut jo jostain 6-vuotiaasta.
On ja ei. Lapset leikkivät kyllä kaikkea kreisiä, eikä se tarkoita että heistä tulisi jotain pervoja.
Toisaalta tuo myös heijastaa sitä, millaisessa maailmassa elämme. Niin selkeästi, että pieni lapsikin on sen itseensä jostain imenyt. Juuri tällaiset lapsen viattomat havainnot muokkaavat hänen ajatusmaailmaansa, vaikka ne isossa kokonaisuudessa tuntuvatkin vähäpätöisiltä ja merkityksettömiltä. Itse ainakin juttelisin tuosta leikistä lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on provo. Lapsen ei kuulu tietää mitään tuollaista kahdeksanvuotiaana.
Samasta pajasta tämä provo kuin ne aiemmatkin täysin sairaat lapsia käsittelevät jutut. Joku todella vinksahtanut tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Itsekin leikin vähän vastaavia barbeilla, vaikken edes tiennyt mitään yhdynnästä. Bond-leffoista päättelin varmaan, että aikuiset vaan pyörivät kiinni toisissaan. Olin kyllä itsetyydytystä (siis tyynyllä) harrastanut jo jostain 6-vuotiaasta.
Aaahh, mahtava :D
Minä en leikkinyt ilotalo- tai raiskausleikkejä leluillani mutta kylläkin pehmolelujen pakoa keskitysleiriltä :D Myös Maailman ympäri 80 päivässä -sarjan prinsessanpolttokohtaus tuli simuloitua useampaan otteeseen. Välillä pakotin pikkuveljeni esittämään Prinsessa Romya, koska en itse jaksanut aina ottaa erästä tiettyä kissapehmoleluani Romyksi. Sitä paitsi minä halusin olla leikissä Phileas Fogg :D
No lapsethan reflektoivat jotain näkemäänsä ja kuulemaansa. Onko perheen isä kenties ollut lähiaikoina Thaimaassa ja kertonut lomareissustaan?
On normaalia, lapsilla on aina mitä kummempia leikkejä ja myös seksuaalisuuteen liittyviä sellaisia, eikä niistä tarvitse huolestua. Toki jos koet tarpeelliseksi, niin voisit kyllä jutella lapselle asiasta ja kysyä vaikka, että mistä hän on saanut ideansa moiseen leikkiin.