Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä NES/SNES -pelejä tytöt pelasi ysärivuosina?

Vierailija
19.06.2017 |

Super Mariota?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tetristä tai loloa?

Vierailija
2/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin pojatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä samoja mitä pojatkin. Pelasin useinkin super mariota isoveljeni kanssa. :)

Vierailija
4/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, super marioita (1-3) ja megamaneja, bubble bobblea, wizards and warriorsia nyt ainakin. Ja teinimutanttikilpikonnia. Oikeastaan kaikkea mitä kavereilta löytyi koska mulla ei ollut nintendoa. Jotkut pelit osaisin edelleen ulkoa 😀

Vierailija
5/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duck Hunt, Donkey Kong, Teenage Mutant Ninja Turtles, Kung-Fu Master, Street Fighter, mahdollisesti muitakin. Itsellä ei tuota laitetta ollut ja olin aika pieni, joten kaikkien pelien nimiä en silloin tiennyt.

Vierailija
6/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duck Huntia ja Supermarioita enimmäkseen ja muita mitä nyt sattui olemaan kelläkin:D Enemmän pelattiin Amigalla ja Commondore 64:lla. Blues brothers oli suosittu, samoin jokin sotapeli missä pommitettiin taloja, en muista nimee.

Vierailija
7/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donkey Kong Country, Yoshis Island, Zeldat ja Earth Bound parhaita

8/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkejani oli ainakin Mariot, Donkey Kong, Bubble Bobble, Mortal Kombat ja Leijonakuningas-peli. Street Fighter, Super Metroid, Zombies ate my Neighbors... Tulipa nostalginen olo. Onneksi meillä on kotona kaikki pelit ja koneet tallessa.

Vierailija
9/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirby oli paras! Sitten super mario, zelda, megaman, joku jääkiekkopelikin meillä oli.

Vierailija
10/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nes pelikone löytyy ja oma lempparipeli on aina ollut

Little Nemo: The Dream Master.

Siinä hieno tarina ja upea musiikki. Kerrassaan ihana peli. Myös Megamaneista diggasin ja kirby, darkwing duck, Mario 3. Hienoja pelejä, joita myös omistan. On noita joku 50 tallessa.

Vierailija
11/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Mariot, Megamanit, Duck Tales, Tetris, Bubble Bobble, Ski Or Die, Little Nemo, Blue Shadow, Turtles, Probotector (Contra), Snake Rattle 'N' Roll, Excitebike, Paperboy, Bucky O'Hare, Gradius, Simpsons, Road Fighter.. onhan noita. Meillä oli parhaimmillaan n. 100 pelin kokoelma, mutta isäni lahjoitti ne serkkuni perheelle kotoa muutettuani, kun luuli etteivät ne enää minua kiinnostaneet. Olen sitten itse hankkinut noita suosikkejani aikuisiällä, nykyään löytyy n. 40 peliä.

Vierailija
13/13 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snesillä Super Mario World, Yoshi's island ja Donkey Kong country olivat top3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän