Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkijuhannus lapsen kanssa, mies juhlii mökillä

Vierailija
19.06.2017 |

Oon sitten kaksivuotiaan lapsemme kanssa kahdestaan juhannuksen. Mies lähtee mökkeilemään ison kaveriporukan ja näitten puolisoitten kanssa.

Mies kyllä muodon vuoksi sanoi että voidaan toki koko porukka lähteä, mutta tietää ilman muuta ettei sitä vaaraa ole. Koko muu porukka on lapsettomia, joten miksi ihmeessä lähtisin känniseen mökkiporukkaan ainoana selvinpäin paimentamaan lastamme. Ehkä mennään mun äidin luo saunomaan ja syömään.

Mites muilla juhannus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat sä aina joka käänteessä muulloinki lapsen ja mies menee miten huvittaa? Jotenkin tästä tekstistä on vissiin haluttu semmonen kuultuvan läpi?

Vierailija
2/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut "Aijaa sehän on kiva, mäkin meen ystävieni kanssa rmj:hin. Lapsi varmasti nauttii siellä mökillä :)" ja sitten kun mies yllättyy niin ihan pokkana "siis rmj on k18, miten voisin muka lapsen sinne ottaa, onpa kummallinen oletus!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidat sä aina joka käänteessä muulloinki lapsen ja mies menee miten huvittaa? Jotenkin tästä tekstistä on vissiin haluttu semmonen kuultuvan läpi?

Ei ole vielä älyttömästi kokemuksia. Tähän asti olen lasta pääasiassa hoitanut. Mies on hoitanut joskus kun olen illan ollut pois, mutta en ole yötä ollut poissa.

Ap

Vierailija
4/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ihmiset ovat tällaisissa liitoissa.

Laita mies kiertoon kasvamaan.

Vierailija
5/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muija menee jo kolmatta kesää festareille 3 päiväksi juhannusta juhlimaan, yöpyy kaverillaan. Itse kahden lapsen kanssa kotona. M36v. Mulla ainakin kivaa lasten kanssa, ja jos muijalta tuo mukavampaa vapaan viettoa ni menköön. Itse en vaihtaisi.

Vierailija
6/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuis. Hoidan muutenkin 70 % lapsen yksin niin sitten jos mies vielä kehtais ehdottaa tuollasta niin olisin kyllä sanaton. Onneks on niin fiksu ettei edes ajattele.

Vierailija
7/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi menee hoitoon juhannukseksi. Teillä menee varmaan sitten vuoro vuosin tai vuorojuhlin hoito, jos ulkopuolista hoitajaa ei haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi