Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku jäänyt junan alle asemalla

Vierailija
19.06.2017 |

Tai jopa joutunut, koska poliisi selvittää rikoksen mahdollisuutta. Näitä oli jo viime viikolla että junan alle jäätiin iltapäivällä asemalla ja nyt sitten taas. Onko tämä nyt jotain uuttaa muotia tehdä itsari ihmisten silmien alla vai jotain muuta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätetään hallitus huomioimaan kuinka paha olo kansalla on.

Vierailija
2/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokoomus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva se päivä porukkaa jää junan alle (tai ajaa rekan keulaan) mutta yleensä nuo taitaa mennä asemien välillä jossa junalla on enempi vauhtia. Ainakin ne kaksi naista joutui/meni asemalle pysähtymässä olevan junan alle joka on ehkä hieman erikoisempi ratkaisu.

Vierailija
4/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti isolla osaa kansasta ei ole vaan ovat tyytyväisiä kun "heikompi aines" poistuu keskuudestamme, sairasta. Mä olen sitä mieltä, että sen voisi kohdistaa muualle kuin itseensä, sillä useimmat huonosti voivat ovat tavalla tai toisella kaltoinkohdeltuja (ja se EI ole mitään uhriutumista!!!).

Vierailija
5/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kokoomus!

Suomi on varsinainen Sininen Unelma.

Vierailija
6/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hallitus voi asialle tehdä? Ilmapiiri muuttuu kokoajan suorituskeskeisemmäksi, eikä ihmiset jaksa sitä. Ei ole pelkästään Suomen ongelma. 

Vierailija
7/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kokoomus!

Suomessa on muuten tätänykyä keskustahallitus.

Vierailija
8/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa jos saataisiin vapaaehtoinen ja kivuton itsemurha tarjolle kaikille halukkaille. Itse olen odotellut tuota tarjolle 20 vuotta.

Vierailija
9/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina itse tekisin itsarin ihmisten edessä. olis aika siisti tapa lähteä. minua ei varmaan mistään muusta muistettaisi mutta paikalla olevat saisivat ikuiset traumat ja jotain mitä kertoa lapsenlapsille

Vierailija
10/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä

Vierailija
11/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina itse tekisin itsarin ihmisten edessä. olis aika siisti tapa lähteä. minua ei varmaan mistään muusta muistettaisi mutta paikalla olevat saisivat ikuiset traumat ja jotain mitä kertoa lapsenlapsille

Ei kun niitä harmittaisi kun juna myöhästyy. No, kiusa se on pienikin kiusa, ja taas kerran, _niin_ ansaittu.

Vierailija
12/12 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun niitä harmittaisi kun juna myöhästyy. No, kiusa se on pienikin kiusa, ja taas kerran, _niin_ ansaittu.

Nimenomaan näin. Aivan varmasti ensimmäinen ajatukseni olisi, että myöhästyn. Jopa kun kaverini soitti, että ei pääsekään kanssani festareille, koska hänen isänsä joutui sairaalaan, niin ensimmäinen ajatukseni oli, että kenen kanssa minä nyt festareille lähden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan