Suositelkaa elokuvaa minulle! Parhaat nyyhkyt tänne.
Vietän mies- ja lapsivapaata iltaa ja elokuvan voisin käydä vuokraamassa. Kiinnostaa mielenkiintoiset elämänkohtalot, kauniit ja koskettavat elokuvat.
Kiitos!
Kommentit (16)
lisäksi vaikka
Juno
Anna hyvän kiertää
Kiitos jo näistä. Junon olen nähnyt ja se oli ihana. :) Olen yleensä myös pitänyt suomalaisista elokuvista. Onko mitään uusia ja hyviä ehdottaa. Eläville ja kuolleille (2005) katsoin tässä jokin aikaa sitten. Siitä pidin kaikessa karmeudessaan.
Onko kukaan nähnyt Pianistia? Voitko suositella sitä?
ap
In the Mood for Love,
Parhaat vuotemme/The way we were (gauhee nyyhky),
Vuorovetten prinssi
Syksy New Yorkissa myös kiva. Ja Moulin rouge. näitä olen tuijotellut monet kerrat. =D
Elefanttimies,
Vihreä maili,
Malèna (järkyttävä),
Stand by me,
Little Miss Sunshine (hyvän mielen leffa),
Magnolia
Se saa mut aina itkemään ihan kybällä!
tosin ei mielestäni sovi kovin herkille...
antaa paljon ajattelemisen aihettaa ja saattaa ahdistaa.
Todella koskettava, itkin alusta loppuun.
Vanhoista leffoista ehdottomat suosikkini on Intohimon tuulet tai Hiljaiset sillat.
Uusista kotimaisista ehdottoman hyvä on Musta jää, ei ole nyyhkyleffa mutta muuten todella vaikuttava.
Sooloilua oli todellinen pettymys.
Normaalisti niin surkeat näyttelijät (Moore ja Swayze) tekevät nappisuoritukset.
Tunnettuja näyttelijöitä elokuvassa ainakin Anthony Hopkins ja Brat Pitt.
Lisää voi lukea esim. www.leffatykki.com/elokuva/intohimon-tuulet.
Suosittelen elokuvaa lämpimästi!
Elämä ilman minua - kertoo syöpää sairastavasta nuoresta äidistä.
Taitavasti tehty elokuva, joka ei teemasta huolimatta ahdistanut vaan oli positiivinen rakkauselokuva. Elokuvassa tietyllä tapaa myös onnellinen loppu. Nyyh nessuja kului. SUOSITTELEN
Itkin niinku niin lohduttomasti kun katsoin sen, oi voi ;(
Tuulen viemää myös aika hyvä itkuun, ja aikanaan itkin myös vain yksi yö leffaa ja kovasti itkinkin.
Nottinghill, Uneton Seattlessa ja Neljät häät ja yhdet hautajaiset...
Suomalaisista: Äideistä parhain ja Menolippu Mombasaan
Hiljaiset Sillat
Elämäni Tilkkutäkki
The Piano
Vuosi nuoruudestani (aika raju kertomus nuorista naisista joilla on mt-ongelmia, Angelina Jolie sai siitä oscarin, oli upea rooli työ).
Äideistä parhain
Ja tätä rakastan ja saa minut aina sekä nauramaan makeasti että itkemään hullun lailla: Man on the moon ( Jim Carry tekee tässä todella järisyttävän roolin)!
Mukavaa elokuvailtaa!
menis ehkä tohon kategoriaasi mielenkiintoiset elämänkohtalot
ja hieno musiikki