Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista koet alemmuudentunnetta?

Vierailija
19.06.2017 |

Täällä nettiriippuvuudesta. On noloa tajuta olevansa addikti, joka on käyttänyt ison osan nuoruudestaan online ja vielä AV:n kaltaisilla sivuilla. Halveksin narkkareita sun muita, mutta heillä sentään on sosiaalista elämää. On varmaan muitakin asioita, joista voisin kokea huonommuutta, mutta ne ovat pikemminkin sellaisia joille ei voi mitään, kun taas nettiaddiktio on ihan omaa syytä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä vehkeestä. Mutta pystyn elämään asian kanssa kun käytän tuota lähinnä vain kusemiseen, siinä ei ole koolla väliä.

2/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen lyhyt mies. En koe olevani "ehjä" kun olen vain 181 cm pitkä. En ole kiinnostunut naisista, joten siitä ei ole kyse, vaan jostain syvemmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei minulla ole perheenjäseniä. Asunto, auto, työ ja rahatilanne, luonne ja ystävätilanne ovat ihan ok. Ai niin, ulkonäkö myös, kasvonpiirteet ovat epäsuotuisat.

Vierailija
4/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että opiskelen AMK-tutkintoa. Poikaystäväni väitteli juuri tohtoriksi ja hänen ystäväpiirinsä koostuu lähinnä tutkijakavereista. Myös omista kavereistani suurimmalla osalla on vähintään maisterintutkinto joltain alalta. 

Vierailija
5/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon epäonnistunut koko elämässä

Vierailija
6/6 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain henkisellä asteella siitä, että ei ole puolisoa, eikä jälkikasvua...

M 43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän