50v nainen vastaa kysymyksiinne
Kommentit (12)
En tiennyt tänne olevan ikärajaa...
Totta puhuen olen neuvolan täti ja palstaa seuraamalla pysyn paremmin kiinni nuorten perheiden ajatusmaailmassa.
Alapäässä ei moittimista.
Suurin onni on lapset ja pitkä,kestävä avioliitto ja suurin suru, että yksi lapsi ei ole täysin terve.
Kaksi on reilusti päälle 20 ja yksi alle.
Mikä kamalinta?
Voit mainita ikävuodet (ehkä jonkun sisällön noilta vuosilta?)
Mitä ajattelet nykypäivän kasvattajista? Minkälaisia vanhempia nykypäivän nuoret aikuiset ovat?
vai kuka antaa rokotukset ja tekee lapsen terveystarkastuksen?
Mitä sun työ sisältää?
Vierailija:
Mikä kamalinta?Voit mainita ikävuodet (ehkä jonkun sisällön noilta vuosilta?)
Mitä ajattelet nykypäivän kasvattajista? Minkälaisia vanhempia nykypäivän nuoret aikuiset ovat?
Kaikissa ikävuosissa on omat hyvät puolensa. Ihanaa oli, kun lapset olivat pieniä,mutta ihanaa tämäkin, kun ovat aikuisia.
Rankkaa on silloin,kun elämässä tapahtuu menetyksiä tms, ei se ikäkaudesta ole kiinni. Lasten murrosikä koetteli jonkinverran.
Nykykasvattajat ovat osaksi aika " lepsuja2 ja uusavuttomia, lapsen annetaan määrätä ja eletään lasten toiveiden mukaan tai toisessa ääripäässä ei välitetä lasten tarpeista mitään.
Itse rokotan ja teen tarkastukset paitsi lääkäri tietyissä ikävaiheissa.
Ei,jos lapselle sanotaan neuvolantäti, mutta se lähinnä naurattaa,kun aikuiset keskenään puhuvat sitä sanaa käyttäen.
Ei vielä ole enkä ihan kaikkea halua paljastaa,kuten lapseni sairautta.
Harmaata alkaa pukata, mutta kampaaja värjää ne n. 3kk välein.
klö
Itse pidän kirjoista, kuten myös lahjakortti kasvo-tai jalkahoitoon ilahduttaisi ellei matkalahjakorttiin ole varaa. Se olisi ykkönen.
On minulla 3.