Karvojen ajelusta vielä...
Siis itsekin olen aika laiska ajelemaan säärikarvoja ym., jos olen pidemmän ajan selibaatissa, mutta ymmärrän sen esteettisen puolen, jos taas on läheisyyttä, alastomuutta (esim. bikineissä rannalla, uimalassa, yleisessä saunassa) ja/tai seksiä. Haluaisin tietenkin olla mahdollisimman viehättävä sen kumppanini silmissä ja jos olisin jossain kuvassa esillä säärineni.
Esim. hieman ärsyttää, kun niinkin kaunis nainen kuin se Morgan Mikenas on jättänyt säärensä niin miesmäisen näköisiksi ja esittelee niitä joissain kuvissa avoimesti. Esim. kainalokarvat tai häpykarvat voivat olla jopa seksikkäitä, jos ne on trimmattu nätisti, mutta sellaiset miesmäiset koko säären peittävät karvat eivät ole eroottiset. Enkä pidä sellaisia eroottisina miehilläkään. Siis jokainen saa pitää karvansa, mutta on jotenkin kuvottavaa laittaa niitä näytille. Jotenkin se kuva vain "palaa verkkokalvoille", eikä sitä pysty unohtamaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus sheivaillut säärikarvoja kun olen oikein halunnut panostaa, mutta siitä on jo pitkä aika. Jaloissa on noin kaksi täysin vaaleaa karvaa kummassakin ja tunnen itseni idiootiksi ajellessani sääriäni kuin odottaisin jotain suurtakin muutosta. Mies ei ole vielä koskaan huomannut mitään eroa ajelluissa ja ajelemattomissa jaloissani. Varmaan Suomessa on paljon meitä samanlaisia lähes karvattomia naisia. Turha täällä on vouhkata niin kovasti karvoista, kun ei niitä ole kuin muutama hassu ja nekin vaaleita.
Joo, eihän niitä tarvitse ajella, jos ei ole ajeltavaa. Lähinnä vain ihmetytti tuo Morgan Mikenas, jolla on karvakoipisen miehen karvoitus säärissään. Miksi joku tahallaan provosoisi noin? Kun siis eiköhän hänkin haluaisi olla mahdollisimman seksikäs oman rakkaansa silmissä?
Jokainen pitäkööt karvansa mutta kuvottavaa näyttää se. Toisaalta kynitty broileri, jos siitä tykkää, niin siitä vaan, mutta on se monille kuvottava näky, jota ei pitäisi avoimesti esitellä.
Patti tilanne. Mitä tässä voi tehdä? Pysykööt kaikki piilossa? Vai vedetäänkö kaikille karvoihin katsomatta burkat päälle?
Onneksi on myös meitä, joita ei kuvota karvat eikä karvattomuus. Mitä ap voisi itselleen tehdä, että ei tarvitsisi koko kesää yökkäillä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pitäkööt karvansa mutta kuvottavaa näyttää se. Toisaalta kynitty broileri, jos siitä tykkää, niin siitä vaan, mutta on se monille kuvottava näky, jota ei pitäisi avoimesti esitellä.
Patti tilanne. Mitä tässä voi tehdä? Pysykööt kaikki piilossa? Vai vedetäänkö kaikille karvoihin katsomatta burkat päälle?
Onneksi on myös meitä, joita ei kuvota karvat eikä karvattomuus. Mitä ap voisi itselleen tehdä, että ei tarvitsisi koko kesää yökkäillä?
Älä huoli. Ap kasvaa aikanaan aikuiseksi. Voi olla, että vasta mummoiässä, mutta ehkä jo aiemmin.
Karvat ovat olleet pidempään olemassa kuin Ap:n kuvotus. Ongelma taitaa olla Ap:n omassa päässä kuin Morganin karvoissa.
Jätän karvat ajamatta, etten vahingossakaan ajaudu suhteeseen noin pinnallisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä juurikaan yleensä katsele ihmisten sääriä, ellei se ihminen kiinnosta muutenkin ja tuolloin ne sääretkin ovat sivuseikka. Mutta nuo instagram-provoajat jotenkin vain ihmetyttävät, kun siis se vaikuttaa vain tahalliselta huomion hakemiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jätän karvat ajamatta, etten vahingossakaan ajaudu suhteeseen noin pinnallisen ihmisen kanssa.
Tuokin on tekopyhä kommentti, sillä aivan varmasti ihastuttuasi johonkin ihmiseen teet kaikkesi ollaksesi mahdollisimman viehättävä hänen silmissään. Itse en ole pinnallinen, mutta lähikontaktissa minimoin potentiaaliset ällötysriskit siksi, koska välitän siitä toisesta ihmisestä. Esim. vaikkei olisi ainoatakaan reikää hampaassa, niin käyn hampaiden soodapuhdistuksessa ja käytän valkaisevaa hammastahnaa jne. Haluan, että se ihastukseni näkisi mut parhaimmillani.
Ja siis miehistä 99,9% varmasti haluaa mahdollisimman vähäkarvaisen (poislukien hiukset, ripset ja kulmakarvat) naisen, jos nyt ollaan ihan oikeasti rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on tekopyhä kommentti, sillä aivan varmasti ihastuttuasi johonkin ihmiseen teet kaikkesi ollaksesi mahdollisimman viehättävä hänen silmissään. Itse en ole pinnallinen, mutta lähikontaktissa minimoin potentiaaliset ällötysriskit siksi, koska välitän siitä toisesta ihmisestä. Esim. vaikkei olisi ainoatakaan reikää hampaassa, niin käyn hampaiden soodapuhdistuksessa ja käytän valkaisevaa hammastahnaa jne. Haluan, että se ihastukseni näkisi mut parhaimmillani.
En minä ainakaan ole koskaan tehnyt mitään erikoista hampailleni tai jalkakarvoilleni vaikka olisin ollut kuinka ihastunut tai parisuhteessa. Minä olen sellainen kuin olen, enkä todennäköisesti jaksaisi panostaa noin paljoa koko loppuelämääni, jos ihastuksestani tulisi kumppanini. Mitä turhaa sitä antaa itsestään huolitellumpaa kuvaa kuin oikeasti on.
Häpykarvat on ainoa, jota suostun muokkaamaan kumppanin mielen mukaan, sillä minusta niissä ei ole kysymys ulkonäöstä vaan seksin mukavuudesta ja itsellänikin on vahvoja mielipiteitä niistä.
Nyt kun täällä on tällainen säärien sheivaus ketju niin kertokaa millä h****tillä saatte teidän ihon pysymään kunnossa ajelun/sokeroinnin/epiloinnin jälkeen??? Mulla kasvaa varsinkin epiloinnin jälkeen karvat säärissä "sisäänpäin", eivät pääse siis ihon läpi vaikka kuinka kuorisi ja rasvaisi. Lisäksi mulla tulehtuu karvatupet tosi helposti. En tiedä yhtään mitä tekisin enää. Jalat on punaisilla näpyillä ja pakko käyttää sukkahousuja aina hameitten ja shortsien kanssa ulkona liikkuessa, kun niin hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole koskaan tehnyt mitään erikoista hampailleni tai jalkakarvoilleni vaikka olisin ollut kuinka ihastunut tai parisuhteessa. Minä olen sellainen kuin olen, enkä todennäköisesti jaksaisi panostaa noin paljoa koko loppuelämääni, jos ihastuksestani tulisi kumppanini. Mitä turhaa sitä antaa itsestään huolitellumpaa kuvaa kuin oikeasti on.
Häpykarvat on ainoa, jota suostun muokkaamaan kumppanin mielen mukaan, sillä minusta niissä ei ole kysymys ulkonäöstä vaan seksin mukavuudesta ja itsellänikin on vahvoja mielipiteitä niistä.
Sinulla on runsaasti muita hyviä ominaisuuksia, jos/kun olet onnistunut saamaan kumppanin. Mutta puolison saaminen on kovaa "taistelua" ja markkinoiden lait ovat raa'at, joten on luonnollista, että ihminen yrittää kaikkensa, jos on riittävän motivoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani varmaan yllättyy kun näkee sinut ilman meikkiä.
Mies on nähnyt jo synnytyksen joten muutama karva siellä täällä ei haittaa häntä.
Kärsin myös sisäänkasvaneista karvoista. Alapäätä en enää edes harkitse ajelevani, kumpi sitten lienee parempi, karvat vai posliini mätäpäillä...
Vierailija kirjoitti:
Ja siis miehistä 99,9% varmasti haluaa mahdollisimman vähäkarvaisen (poislukien hiukset, ripset ja kulmakarvat) naisen, jos nyt ollaan ihan oikeasti rehellisiä.
Miehenä olen 100% varma, että sinä olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani varmaan yllättyy kun näkee sinut ilman meikkiä.
Siis itsehän käytän hyvin maltillisesti meikkiä, mutta kärsin hieman epäpuhtaasta ihosta, joten niitä näppyjä on välillä pakko peitellä. Valkaisen hampaita muutenkin. Tarkoitus olisi saada iho sellaiseen kuntoon, ettei se vaatisi meikkiä lainkaan, mutta hampaat kyllä tummenevat normaalia elämää eläessä esim. kahvista ja teestä, joten niitä on "pakko" valkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut kolme kumppania ja kaksi heistä väänsi aina häpykarvojen ajelusta. Heitä ärsytti se, kun en ollut posliini. Se yksi kumppanini olikin sitten harvinainen poikkeus. Olen lueskellut netistä ja lehdistä, että miehet vaativat karvattomuutta naisilta yleisesti.
Siis itsehän aion elellä yksin sinkkuna ja selibaatissa lopun elämäni, sillä en jaksa vääntäytyä vallitseviin ihanteisiin ja olen näin 39-vuotiaana muutenkin yli-ikäistä seuraa miehille. Mutta on kiinnostavaa ajatella tuota ilmiötä yleisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut kolme kumppania ja kaksi heistä väänsi aina häpykarvojen ajelusta. Heitä ärsytti se, kun en ollut posliini. Se yksi kumppanini olikin sitten harvinainen poikkeus. Olen lueskellut netistä ja lehdistä, että miehet vaativat karvattomuutta naisilta yleisesti.
Siis itsehän aion elellä yksin sinkkuna ja selibaatissa lopun elämäni, sillä en jaksa vääntäytyä vallitseviin ihanteisiin ja olen näin 39-vuotiaana muutenkin yli-ikäistä seuraa miehille. Mutta on kiinnostavaa ajatella tuota ilmiötä yleisemmin.
Siis 1/3 on normaaleja miehiä ja loput teinejä ja muita poken suurkuluttaja.
m40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä juurikaan yleensä katsele ihmisten sääriä, ellei se ihminen kiinnosta muutenkin ja tuolloin ne sääretkin ovat sivuseikka. Mutta nuo instagram-provoajat jotenkin vain ihmetyttävät, kun siis se vaikuttaa vain tahalliselta huomion hakemiselta.
Miten niin karvakainalot ovat instagram provoajia? Ehkäpä he vaan haluatvat esitellä itseään siinä missä ajellut naiset.
Taidat olla tyhjästä provosoituva, kuvittelet sinua provosoitavan aina kun joku toimii omien ihanteittesi vastaisesti. Vaikka karvakainaloa ei kiinnosta pätkääkään se, mitä mieltä sinä olet niistä.
Olen joskus sheivaillut säärikarvoja kun olen oikein halunnut panostaa, mutta siitä on jo pitkä aika. Jaloissa on noin kaksi täysin vaaleaa karvaa kummassakin ja tunnen itseni idiootiksi ajellessani sääriäni kuin odottaisin jotain suurtakin muutosta. Mies ei ole vielä koskaan huomannut mitään eroa ajelluissa ja ajelemattomissa jaloissani. Varmaan Suomessa on paljon meitä samanlaisia lähes karvattomia naisia. Turha täällä on vouhkata niin kovasti karvoista, kun ei niitä ole kuin muutama hassu ja nekin vaaleita.