Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tuumitte?? Mies osti tytölle yo-lahjaksi 300e lahjakortin Funky Ladyyn

Vierailija
19.06.2017 |

Mulle ei oo tollaisia ostanut. En oo kuitenkaan kateellinen mutta vähän ihmettelen, onko esim sopiva lahja ton ikäiselle??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täysi-ikäinen ihmnen voisi käydä ostamassa sopivan kokoisia alusvaatteita? Ihan kamala ajatus...

Vierailija
2/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mikä provo 😂 Ällö mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
4/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- No enemmän ihmettelen sinua. Useasti sen ikäinen on jo aikuinen nainen. Mielestäni ei ole mitään outoa, - sieltä, kun saa kivoja uikkareita yms. ja ne myös ovat arvokkaita useimmiten. Kuulostaa siltä, että valmistunut on toivonut lahjaksi tuota.

Vierailija
5/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes haluaa vaan että tyttö pääsee hyviin naimisiin. Kyllä se sitten suakin ajan mittaan tulee hyödyttämään.

Vierailija
6/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytäppä nyt, mitä olet lahjakortilla ostanut... 

Vierailija
7/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus: limaäijä

Toinen ajatus: limaäijä

Vierailija
8/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ällöä tässä on? Itse olen yh-isän kasvattama nainen ja kyllä, isäni joutui viemään minua kalsarikaupoille usein.

Vierailija
9/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytäppä nyt, mitä olet lahjakortilla ostanut... 

Ja laita vielä mielellään päälle.

Vierailija
10/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ällöä tässä on? Itse olen yh-isän kasvattama nainen ja kyllä, isäni joutui viemään minua kalsarikaupoille usein.

Ukko tyttären kanssa alkkariostoksilla kanki kovana...

Vierailija
11/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Isä? Isäpuoli? Kuka mies?

Vierailija
12/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tämä MIES tuskin on tyttären isä, kun tuollaisella nimityksellä puhutaan eli kuulostaa miehen päiväunien kohteelta. 

Vierailija
13/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kalkkis, mutta vähän outoa. Oletan jostain syystä että kyse on nyt isäpuolesta. Ei isäpuolelle kuulu lapsipuolen rintsikka- tai alkkariasiat.

Vierailija
14/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FUNKY LADY 

Funky Lady tarjoaa kauniita, laadukkaita ja istuvia alusasuja jokaiseen kokoon, kohtuullisella hinnalla.

Vierailija
15/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua mä saan lukea? Onneks mun tyttärellä ja isällään on vähän lepposammat välit.

Vierailija
16/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin jos mies olisi menossa ostoksille mukaan. Minun mies ei varmastikaan tietäisi kauppaa nimeltä Fanky Lady.  Miehesi on hyvin perehtynyt.

Vierailija
17/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär voi mennä sinne vaikka äitinsä kanssa tai yksin. Wau, ajattele!

Vierailija
18/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuisin jos mies olisi menossa ostoksille mukaan. Minun mies ei varmastikaan tietäisi kauppaa nimeltä Fanky Lady.  Miehesi on hyvin perehtynyt.

Niin, ajattele. Google on kuitenkin keksitty.

Vierailija
19/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen eräs ketju, jonka yhdessä kommentissa äiti harmitteli sitä että miehellä on saunassa hänen kanssaan aina ihan katkarapu ja lerppa, mutta jos 17v lapsipuoli on heidän kanssaan mukana saunassa, on puolikovana koko ajan.

Hyi helvetin saatanan vittu 😖

Vierailija
20/31 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen eräs ketju, jonka yhdessä kommentissa äiti harmitteli sitä että miehellä on saunassa hänen kanssaan aina ihan katkarapu ja lerppa, mutta jos 17v lapsipuoli on heidän kanssaan mukana saunassa, on puolikovana koko ajan.

Hyi helvetin saatanan vittu 😖

En tajua näitä äitejä. Tässäkin ap on ensisijaisesti kateellinen siitä, ettei mies vaan hänelle koskaan ole antanut vastaavaa lahjaa. 

Jos mies ei ole isä, ja antaa lapsipuolelle 300 e lahjan, se on mieheltä epänormaalin iso panostus jonkun toisen lapsen lahjaan ja lisäksi vanhemmat yleensä antavat yhteisen lahjan. Kai tuo lahja laitettiin esille lahjapöytään?