Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä kuvaa melkein joka perjantai shampanjapullon kuvan nettiin

Vierailija
19.06.2017 |

Juovat siis joka perjantai shampanjaa. Kuvassa pullo ja lasit joihin julma kaadettu. Haluaako kehuskella että on rikas?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampanja ei ole välttämättä mitenkään erityisen kallista. Usein viinikuvilla halutaan välittää mielikuva tietynlaisesta tunnelmasta, vähän sama kuin laittaisi kuvan vaikka saunavihdasta, mutta toki jos kuvauskohde on ensisijaisesti pullon etiketti ja kyseessä kalliimman hintaluokan (yli 20 euroa) pullo, syntyy tästä kuva tarpeettomasta brassailusta.

Vierailija
2/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampanja ei ole välttämättä mitenkään erityisen kallista. Usein viinikuvilla halutaan välittää mielikuva tietynlaisesta tunnelmasta, vähän sama kuin laittaisi kuvan vaikka saunavihdasta, mutta toki jos kuvauskohde on ensisijaisesti pullon etiketti ja kyseessä kalliimman hintaluokan (yli 20 euroa) pullo, syntyy tästä kuva tarpeettomasta brassailusta.

Kirjoitusvirhe: tarkoitin yli 30 e / pullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juovat siis joka perjantai shampanjaa. Kuvassa pullo ja lasit joihin julma kaadettu. Haluaako kehuskella että on rikas?

En rikkaasta tiedä, mutta alkoholistin kuvan antaa.

Vierailija
4/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrät kuohuviinin ja shampanjan olevan eri asia? Moni puhuu shampanjasta tarkoittaen kuitenkin kuohuviiniä.

Vierailija
5/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän todella ystäväsi, kun tunnet tarvetta päivitellä asiaa netissä?

Vierailija
6/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuvaa aina samaa pulloa? Uskottelee sinulle että oikeasti on varaa naukkailla kalliita juomia. 

Vierailija
7/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietää olevansa alkoholisti, joten hän yrittää peitellä sitä juomalla hienoa shamppanjaa. kun juo shamppanjaa, niin tutut ei luule että on alkoholisti. toinen vaihto ehto on, että hänellä on huono itsetunto, jota pitää jollain tavalla pönkittää.

Vierailija
8/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rikkaasta tiedä, mutta alkoholistin kuvan antaa.

Hyvin on mennyt perille holhousyhteiskunnan kansanterveyskasvatus - pullo laatujuomaa kaverin/puolison kanssa = alkoholisti. Herrajjestas jos vaikka vielä lauantaina ottavat saunakaljat! Kyllä paukkuu kaikki kohtuukäytön rajat!!

Vierailija
9/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut kun yksi kaveri pistää jusein kuvan jossa viiniä ja ruokaa, kuvatekstissä kertoo syövän illallista miehensä kanssa. Vähän käy sääliksi jos se on erikoistilaisuus kun pääsee syömään ja juomaan viiniä. Teen sitä perheen kanssa päivittäin. Vai olenko minä jotenkin pihalla kun en sitä kaikille joka kerta kerro?

Vierailija
10/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla rikas juodakseen sampanjaa. Minäkin juo  joka pe sampanjaa tai parempaa kuohuviiniä vaikken tapahtumaa kuvaakaan ja olen ihan keskituloinen ihminen.

Vierailija
11/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ymmärrät kuohuviinin ja shampanjan olevan eri asia? Moni puhuu shampanjasta tarkoittaen kuitenkin kuohuviiniä.

Sampanja on kuohuviiniä. Se  tulee Champagnen alueelta ja valmistetaan perinteisellä menetelmällä, joten valmistajat saavat käyttää AOC-termiä. Alueella valmistetaan myös kuohuviiniä josta ei sampanja-nimitystä käytetä.

Vierailija
12/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla rikas juodakseen sampanjaa. Minäkin juo  joka pe sampanjaa tai parempaa kuohuviiniä vaikken tapahtumaa kuvaakaan ja olen ihan keskituloinen ihminen.

Nämä pullot ovat aitoa kallista shampanjaa.

Vierailija
13/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kuvaa aina samaa pulloa? Uskottelee sinulle että oikeasti on varaa naukkailla kalliita juomia. 

Samaa mietin minäkin... Tai ehkä on ottanut yhdellä kertaa sata kuvaa ja jakaa nyt niitä silloin tällöin.

Vierailija
14/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviiniä saa alkaen 7 e, joten ei todellakaan ole ylellistä välttämättä, eikä alkoholismia, jos puoliksi vielä pullon juovat.  Mutta saa siitä kauniimman kuvan, kuin Rainbow-siideritölkeistä, joita ap:kin todennäköisesti itse juo samaanaikaan moninkertaisen määrän. ;D

Vierailija
15/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille, jotka epäilette ap:n kaveria alkoholistiksi: miksi alkoholisti laittaisi kuvia juomisestaan nettiin? Alkoholisti yrittäisi peitellä juomistaan. Totta kai taustalla voi olla alkoholiongelma, mutta en lähtisi sitä ensimmäisenä arvelemaan. Minulla on useita tällaisia kuohuviinikuvia postailevia kavereita, kyseessä on selvästi kaupunkilaisten, koulutettujen 30-50-vuotiaiden naisten trendi, enkä näe ilmiössä mitään pahaa. Kuvilla halutaan antaa mielikuva "sivistyneestä" rentoutumisesta. Puolikas pullo viiniä perjantaina ei ole mitään ongelmajuomista. Enemmän ihmetyttää samanikäiset "bilekuvien" postailijat. Itse en kyllä enää tässä iässä, vaikka joskus saattaa vaikka pikkujouluilta venähtää, kehtaa laittaa aiheesta kuvia someen. Keski-ikäinen mies tai nainen yön pikkutunneilla ei ole mikään kaunis näky :D

Vierailija
16/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttävät tuollaisesta toiminnasta nimeä larppaus. Eli tämä on naisten harrastamaa glamour-lifestyle-varakkuus-larppausta. Pihassa luultavasti seisoo myös uusi audin suv josta on velkaa korviin asti.

Vierailija
17/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä kuohari- ja terdekuvat ovat aika WT-touhua. Samoin nämä lentokenttäpäivitykset "matkustaa kohteeseen sejase". Mutta jokainen tyylillään. Itse osaan nauttia kuoharista, viinistä, mökkimaisemasta, risteilystä, ulkomaanmatkasta ja monesta muusta asiasta ihan ilman fb-brassailua.

Vierailija
18/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä tästä lähtien joka perjantai kuva Lasol-pullosta. Ehkä ymmärtää yskän.

Vierailija
19/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä pullot ovat aitoa kallista shampanjaa.

Niin yleensä  nekin pullot  jotka minä avaan. Ostan  niitä usein suoraan tilalta.

Vierailija
20/21 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasi että joku hysteerikko tulee länkyttämään alkoholismista jos joku juo kuoharia perjantaisin. Voi pyhä yksinkertaisuus!